Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Насоси каналізаційні
Очікувана вартість
3 805 000,00 UAH
UA-2018-08-09-002345-b 895e40be90a648aea06d4ff91fe82e84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорченко Юрій Анатолійович

+380504169900 tbychkova@water.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Чернігівводоканал
Код ЄДРПОУ: 03358222
Вебсайт: https://water.cn.ua/
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street
Контактна особа: Федорченко Юрій Анатолійович
+380504169900
tbychkova@water.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2018 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2018 14:58
Очікувана вартість: 3 805 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Насоси каналізаційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, м. Чернігів, вул. Жабинського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 09:03
ТД Насоси зі змінами від 170818 .docx
17 серпня 2018 09:03
Перелік змін 170818 .docx
09 серпня 2018 16:36
ТД Насоси .docx
17 серпня 2018 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 09:03
ТД Насоси зі змінами від 170818 .docx
17 серпня 2018 09:03
Перелік змін 170818 .docx
09 серпня 2018 16:36
ТД Насоси .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-09-002345-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопром Компані", Код ЄДРПОУ:32960121
Дата подання: 20 серпня 2018 15:43
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
1.Додаток4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Шановний Замовник, Ваше технічне завдання чітко (до сотих в параметрах) прописано вже під визначеного виробника
Таке детальне прописання вимог по-перше, обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, по-друге прописані під одного виробника або вже визначеного переможця, по-третє суперечить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовник, обгрунтуйте, що зміниться для Вас, якщо кожен параментр буде відрізнятися на 0,1?
В світі існує близько двадцяти заводів-виробників обладнання, які можуть поставити Замовнику еквівалентний товар з необхідними технічними параметрами, який буде здатний виконувати свої функції для Замовника, проте чітке «прописування» параметрів під конкретного виробника не дає їм можливості прийняти участь у закупівлі, оскільки кожен виробник має свої особливості, але функціонально вони виконують ту саму роботу (технічні характеристики не бувають однаковими у різних виробників, оскільки, якщо б параметри були однаковими у різних заводів-виробників це було б порушенням законодавства в сфері міжнародного захисту інтелектуального права).

2. Вимоги щодо того, насосний агрегат повинен бути сертифікований на території України та супроводжуватись висновком санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів.
Тож дана вимога прописана з метою обмеження кола учасника та лобіювання інтересів вже завчасно визначеного переможця, який спеціально завіз товар під цей тендер та вже має митні документи, ми вірно трактуємо положення документації? Як бути тим учасникам (які діють в межах правового поля та не могли завчасно знати про потребу Замовника, про вимогу в тендерній документації та про оголошення тендеру), які лише планують завозити даний товар на територію Україні після підписання договору із Замовником? Повідомляємо, що Замовник не має права втручатися в господарську дііяльність учасника та ВИМАГАТИ від нього ЗАВЧАСНОГО ЗАВЕЗЕННЯ ТОВАРУ НА МИТНУ ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ. Для того, щоб переконатися в законності ввезення товару, що закуповується, на митну територію України ви маєте право вимагати копії підтверджуючих митніх документів ПІД ЧАС ПОСТАВКИ, коли всі постачальники реально мають змогу виконати дану умову договору та надати митні документи, але не під час тендеру (до укладання договору тощо). З метою дотримання ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" та забезпечення рівної конкуренції серед всіх потенційних учасників, які мають змогу запропонувати конкурентні ціни на відповідний товар, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ, яка має чіткий дискримінаційний характер та має на меті обмежити коло учасників до тих, хто вже має завезені товари на складі та має на це підтвердуєючі документи (а отже, ті, що завчасно були повідомлені про оголошення тендеру, технічні вимоги замовника до товарів та вимоги в тендерній документації про надання митних документів). Це саме стосується надання висновку СЕС. Згідно наказу Держспоживслужби від 23.12.2016 № 517 затвердження висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи ПРОВОДИТЬСЯ У ТЕРМІН 30 ДНІВ.

3. Щодо наявності авторизованого сервісного центру в м. Чернігові або сервісного партнеру у м. Чернігів
Цілком зрозуміло, що такі документи (інформацію) мають можливість надати тільки відповідні особи, які володіють даними документами (знаходяться на території Чернігівської області ), що заздалегідь направлено на обмеження кола осіб, які хотіли б прийняти участь у даній закупівлі, та ставить потенційних учасників у нерівні умови.
Разом з тим, вбачається, що дискримінаційні вимоги Замовника заздалегідь направлені на отримання перемоги певним учасником, який саме і являється сервісним центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, розташований в м.Чернігові. Поясніть, чому Учасник, маючи мобільні пересувні сервісні центри, не може проводити сервісне обслуговування обладнання?
Просимо виключит дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2018 09:00
Шановний учасник!
1.Технічне завдання Замовника є відображенням тих технічних характеристик обладнання, в яких є потреба на конкретному об’єкті інфраструктури підприємства виходячи з багаторічного досвіду його експлуатації.
Ці параметри визначають технологічні характеристики, які в майбутньому забезпечать надійну безперебійну роботу насосного агрегату в нормальному режимі експлуатації.
Жоден параметр не є дискримінаційним, і існує багато виробників обладнання, що можуть виготовити подібний насосний агрегат. Всі виробники і їх представники можуть в рівних умовах брати участь в даному тендері.

2. Процеси митного ввезення і сертифікації не є пов’язаними та можуть проводитись незалежно один від одного. Наявність в Учасника сертифікатів і санітарно-гігієнічного висновку на обладнання, що пропонується, свідчить про те, що це обладнання відповідає вимогам національних стандартів і норм та може використовуватись на об’єктах міської комунальної інфрастуктури.
Дана вимога дає замовнику змогу бути впевненим в якості та надійності виробу, так як при сертифікацї враховується сфера застосування продукції, використовувані при виробництві матеріали і комплектуючі, технологічний процес виробництва продукції, асортиментний ряд продукції, споживча і транспортна упаковка, маркування готової продукції, вимоги та види контролю якості, особливості зберігання та транспортування готової продукції, терміни придатності тощо.

3.Вимога про наявність сервісного центру в м. Чернігові базується на необхідності своєчасного оперативного реагування на потреби в технічному осблуговуванні і ремонті обладнання та на зменшення витрат на транспортування обладнання для виконання таких робіт. Можливість ремонту погружних каналізаційних насосів подібної потужності та складності вимагає наявності підйомних механізмів, верстаків, набору спеціальних інструментів тощо, які неможливо забезпечити виїзною бригадою, яку Ви, можливо, мали на увазі.
Також повідомляємо, що дана вимога не зобов’язує учасника мати статус офіційного сервісного центру або партнера, а вимагає лише надати офіційне документальне підтвердження про його наявність в м. Чернігів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи 3 803 712,60
UAH з ПДВ
3 756 607,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ-ПК" 3 805 000,00
UAH з ПДВ
3 766 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 16:21
Кваліфікаційні документи
30 серпня 2018 11:20
Техн_характерист1.pdf
30 серпня 2018 11:20
Проект договору.pdf
30 серпня 2018 11:20
wilo_f_0200002e00035eb700010092.pdf
30 серпня 2018 11:20
Лист роз_яснення.pdf
30 серпня 2018 11:20
Лист_гарантія_2.pdf
30 серпня 2018 11:20
Rexa PRO C08DA-435.pdf
30 серпня 2018 11:20
Лист_гарантія_1.pdf
30 серпня 2018 11:20
Техн_характерист2.pdf
30 серпня 2018 11:20
Висновок СЕС (WILO SE)1.jpg
30 серпня 2018 11:20
Висновок СЕС (WILO SE).jpg
30 серпня 2018 11:20
Certificate Sivertechservice 31 12 2019-2.pdf
30 серпня 2018 11:20
Ст17.pdf
30 серпня 2018 11:20
Мат_технічна_база.pdf
30 серпня 2018 11:20
Договор_КП_Водоканал.pdf
30 серпня 2018 11:20
Договір_ПП_Будпласт_2.pdf
30 серпня 2018 11:20
Аналогічні договори.pdf
30 серпня 2018 11:20
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2018 11:20
Витяг з ЄДР.pdf
30 серпня 2018 11:20
GRI0627CN18.pdf
30 серпня 2018 11:20
Статут 2017 завірений.pdf
30 серпня 2018 11:20
протокол _34.pdf
30 серпня 2018 11:20
ПДВ.pdf
30 серпня 2018 11:20
Наказ про призначення.pdf
30 серпня 2018 11:20
Лист_гарантія.pdf

Публічні документи

29 серпня 2018 15:38
чернигов 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ-ПК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи
#35884445
Переможець 3 756 607,80
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 11:44

Документи

07 вересня 2018 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівські Інсталяційні Системи
#35884445
3 756 607,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 11:57
звіт про виконання.pdf укладений
26 жовтня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 11:52
ДУ.pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 13:00
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 09:04
Контракт Насоси.pdf укладений
19 вересня 2018 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: ЧІС 18-01-017
Договір:
Номер додаткової угоди: ЧІС 18-01-017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 756 607,80
UAH з ПДВ