Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Краківській, 12 в Дніпровському районі»
Очікувана вартість
1 129 567,00 UAH
UA-2018-08-09-002221-b d326f936925649c790c2a27d4f5843cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2018 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 129 567,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 647,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Краківській, 12 в Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, м. Київ, Сквер по вул. Краківській, 12 в Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2018 16:17
Проект договору (Додаток 3).docx
09 серпня 2018 16:17
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
09 серпня 2018 16:17
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
09 серпня 2018 16:17
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" 1 029 505,46
UAH з ПДВ
1 029 505,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 22:00
Електронний підпис
17 серпня 2018 17:01
Кошторис.pdf
17 серпня 2018 17:01
Комерційні пропозиції.pdf
17 серпня 2018 17:01
Статут.pdf
17 серпня 2018 17:01
Досвід 1.pdf
17 серпня 2018 17:01
Досвід 2.pdf
17 серпня 2018 17:01
Фото досвід 2.pdf
17 серпня 2018 17:01
Копія паспорта.pdf
17 серпня 2018 17:01
1021.imd
17 серпня 2018 17:01
Довідка про судимість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"
#37845696
Переможець 1 029 505,46
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 12:04

Документи

11 вересня 2018 12:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2018 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"
#37845696
1 029 505,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2018 12:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 5.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:23
ДУ 4.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:35
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 17:39
ДУ 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 19:26
ДУ 1 від 17.09.2018 (155.9).pdf зміни до договору
18 вересня 2018 17:29
договір укладений
14 вересня 2018 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У результаті отриманого позитивного експертного звіту від 30.08.2018 №0905-18/ПРОЕКСП Сторони домовилися викласти п.п. 2.4., 12 Договору в новій редакції: «2.4. Договірна ціна складена відповідно до кошторисного розрахунку, погодженого ТОВ «ПРОЕКСП» (позитивний експертний звіт від 30.08.2018 №0905-18/ПРОЕКСП)». «12. До Договору додається: - договірна ціна (Додаток 1); - зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2); - локальний кошторис (Додаток 3); - підсумкова відомість ресурсів (Додаток 4); - дефектний акт (Додаток 5); - експертний звіт (Додаток 6); - календарний графік (Додаток 7). Ці додатки є невід’ємними частинами цього Договору».
Номер договору про закупівлю: 155/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1., 2.1. Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1, 11.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1.у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1). Локальний кошторис (Додаток 3). Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти в новій редакції. що додаються до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 155/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML