Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку №55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук)
Очікувана вартість
5 332 071,60 UAH
UA-2018-08-08-000776-c ef55a2a57f574d46b0f21bfb6593f14d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слєсарєва Марія

+380536635192 ugkhkremen207@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03365860
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2
Контактна особа: Слєсарєва Марія
+380536635192
ugkhkremen207@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 12:15
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 12:15
Початок аукціону: 28 серпня 2018 12:30
Очікувана вартість: 5 332 071,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку №55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45321000-3 — Термоізоляційні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 17:13
Проект Договору Свободи 55.doc
08 серпня 2018 17:13
ТД Свободи 55 (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будкомфорт ЛТД 5 320 000,00
UAH з ПДВ
5 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕКС ЛАЙН" 5 331 000,00
UAH з ПДВ
5 331 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2018 11:20
Електронний підпис
07 вересня 2018 11:17
п.8 Ст.17
07 вересня 2018 11:17
п.5 и п.6 Ст17
07 вересня 2018 11:17
п.3 Ст.17
07 вересня 2018 11:17
п.2 Ст.17
23 серпня 2018 16:58
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2018 09:31
Електронний підпис
21 серпня 2018 13:00
тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2018 13:00
перелік робіт.pdf
21 серпня 2018 13:00
уставні документи.pdf
21 серпня 2018 13:00
стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будкомфорт ЛТД

ТОВ "ТЕКС ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будкомфорт ЛТД
#40572310
Переможець 5 320 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 13:59

Документи

03 вересня 2018 13:59
Електронний підпис
03 вересня 2018 13:57
Протокол №39.pdf
03 вересня 2018 13:57
Протокол №38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будкомфорт ЛТД
#40572310
5 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 13:59
Електронний підпис
03 вересня 2018 13:57
Протокол №39.pdf
03 вересня 2018 13:57
Протокол №38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 11:25
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 11:04
Додаткова угода №4 від 11.07.2019 (1).pdf зміни до договору
11 липня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 10:43
Додаткова угода №3 від 11.03.2019 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2019 10:42
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 11:25
протокол 3 (1).jpg зміни до договору
19 лютого 2019 11:25
протокол 2 (1).jpg зміни до договору
19 лютого 2019 11:25
протокол 1 (1).jpg зміни до договору
19 лютого 2019 11:25
дод угода 2 (1).jpg зміни до договору
19 лютого 2019 11:25
дод угода 1 (1).jpg зміни до договору
19 лютого 2019 11:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:29
Додаткова угода №1 до договору 40-Р (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:29
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 15:02
Протокол № 44.pdf укладений
12 листопада 2018 15:00
Договір № 40-Р від 17.09.2018 Свободи 55.pdf укладений
12 листопада 2018 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1. ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 632, 654 Цивільного кодексу України, ст. 181 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду № 1 до Договору № 40-Р від 17 вересня 2018 року про закупівлю робіт по об’єкту: "Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку №55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці" (адреса об"єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул.60-річчя Жовтня,55,м.Кременчук) (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45321000-3 «Термоізоляційні роботи»), про таке: 1. На підставі звернення Підрядника, у зв’язку з несприятливими погодними умовами та неможливістю Підрядником виконати весь обсяг робіт згідно з договором № 40-Р від 17 вересня 2018 року по об’єкту: "Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку №55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці" (адреса об"єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул.60-річчя Жовтня,55,м.Кременчук), та зважаючи на закінчення бюджетного періоду, Сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт у 2018 році на суму 2 438 773,69 грн. (два мільйони чотириста тридцять вісім тисяч сімсот сімдесят три гривні 69 копійок), в т.ч. ПДВ 406462,28 грн. та внести зміни в п. 2.2. Договору №40-Р від 17 вересня 2018 року, виклавши його в наступній редакції: «Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні асигнування на 2018 рік складаються 1 139 358,10 грн. Бюджетні асигнування на 2019 рік складають - грн.».
Номер договору про закупівлю: 40-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 40-Р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявністю бюджетного призначення на 2019 рік та зважаючи на зміни, внесені до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 № 1074 в частині порядку надання попередньої оплати вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 40-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 40-Р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З врахуванням рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 21 лютого 2019 року "Про перерозподіл бюджетних асигнувань по головному розпоряднику бюджетних коштів - Департаменту житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради" внести наступні зміни до договору " 40-Р від 17.09.2018 року про закупівлю робіт по об'єкту "Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці" (адреса об'єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код CPV за ДК 021:2015 - 45321000-3 Термоізоляційні роботи)" наступним абзацом: "Замовнику здійснити у 2019 році оплату вартості виконаних робіт Підрядником у 2018 році за рахунок бюджетних коштів в сумі 343 358,10 грн. (триста сорок три тисячі триста п'ятдесят вісім гривень 10 копійок) в тому числі ПДВ 57 226,35 грн."
Номер договору про закупівлю: 40-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 40-Р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною істотних обставин, якими Сторони керувалися при укладенні договору, а саме на підставі звернення Підрядника, відповідно до якого у останнього більше немає працівників, які можуть виконати роботи, обумовлені Договором № 40-Р від 17 вересня 2018 року, Сторони дійшли згоди припинити у двосторонньому порядку дію Договору № 40-Р від 17 вересня 2018 року на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція (улаштування) теплоізоляцій фасаду житлового будинку №55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту до 23.02.2016: вул.60-річчя Жовтня,55,м.Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи) на суму 2 912 292,70 грн. (два мільйони дев’ятсот дванадцять тисяч двісті дев’яносто дві гривні 70 коп.), в тому числі ПДВ: 485 382,12 грн.Вартість договору становить 2 407 707,30 грн.(два мільйони чотириста сім тисяч сімсот сім гривень 30 коп.), в тому числі ПДВ: 401 284,55 грн., з урахуванням бюджетних асигнувань на 2018 рік в сумі 1 139 358,10 грн. та на 2019 рік в сумі 1 268 349,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 40-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 11 липня 2019
Сума оплати за договором: 2 407 707,30
UAH (в тому числі ПДВ 401 284,55 UAH)