Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Пологівський район)
Очікувана вартість
4 033 001,00 UAH
UA-2018-08-08-000670-c b69c22e7b61d4708b703521f25e45620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 15:38
Початок аукціону: 30 серпня 2018 15:38
Очікувана вартість: 4 033 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

згідно з технічною специфікацією на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Пологівський район) (Додаток 3 до тендерної документації)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Пологівський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2018 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 16:14
проект договору АВАР Пологівський.doc
08 серпня 2018 16:14
ТД АВАР Пологівський.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" 4 033 000,00
UAH з ПДВ
4 033 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМЮ ГРУП" 4 033 001,00
UAH з ПДВ
4 033 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 14:55
ст. 17 Пологівський район.PDF
06 вересня 2018 14:55
МВС Юния.PDF
06 вересня 2018 14:55
ДФС Юния.pdf
28 серпня 2018 16:53
Електронний підпис
28 серпня 2018 16:50
Додаток 7.PDF
28 серпня 2018 16:50
Додаток 5.PDF
28 серпня 2018 16:50
Додаток 4.rar
28 серпня 2018 16:50
Додаток 3.rar
28 серпня 2018 16:50
Додаток 1.rar

Публічні документи

28 серпня 2018 17:13
Електронний підпис
27 серпня 2018 15:56
Гарантійний лист.PDF
25 серпня 2018 23:54
Attachments-Амю Груп з ЕЦП.zip
25 серпня 2018 23:54
3.PDF
25 серпня 2018 23:54
2.PDF
25 серпня 2018 23:54
Можливість.PDF
25 серпня 2018 23:54
Статут.PDF
25 серпня 2018 23:54
Протокол.PDF
25 серпня 2018 23:54
Паспорт, ІПН.PDF
25 серпня 2018 23:54
Наказ.PDF
25 серпня 2018 23:54
Ліцензія.PDF
25 серпня 2018 23:54
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2018 23:54
Виписка з ЄДР.PDF
25 серпня 2018 23:54
Субпідрядник.PDF
25 серпня 2018 23:54
Дотримання норм.PDF
25 серпня 2018 23:54
Гарантійний.PDF
25 серпня 2018 23:54
Бенефіціар.PDF
25 серпня 2018 23:54
Працівники.PDF
25 серпня 2018 23:54
Обладнання.PDF
25 серпня 2018 23:54
МТБ.PDF
25 серпня 2018 23:54
Досвід.PDF
25 серпня 2018 23:54
Договір оренди мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"

ТОВ "АМЮ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"
#37342256
Переможець 4 033 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 16:10

Документи

03 вересня 2018 16:10
Електронний підпис
03 вересня 2018 16:09
Протокол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"
#37342256
4 033 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 16:10
Електронний підпис
03 вересня 2018 16:09
Протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:24
У4.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:24
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:49
ДУ3.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:48
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 12:12
ДУ2.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:11
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 15:14
ДУ1 строк.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 15:13
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 15:44
Договір 20 09_ЕУПол.pdf укладений
21 вересня 2018 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти абз. 1 п.5.1 та абз. 1 п.11.1 у наступній редакції: «абз.1 п. 5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору до 01.04.2019.» «абз. 1 п.11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 01.05.2019, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» - затвердити Додаток 4 «Календарний графік фінансування» до договору у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20/09-ЕУПол
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/09-ЕУПол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору та затверджено Додаток 4 «Календарний графік фінансування» Договору у редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 20/09-ЕУПол
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/09-ЕУПол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору, а саме: "З урахування положень п. 3.1 договору №20/09-ЕУПол від 20.09.2018 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 4 «Календарний графік фінансування» Договору та затвердити його у редакції, що додається."
Номер договору про закупівлю: 20/09-ЕУПол
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/09-ЕУПол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору №20/09-ЕУПол від 20.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди про припинення дії Договору шляхом його розірвання.
Номер договору про закупівлю: 20/09-ЕУПол
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/09-ЕУПол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2018 — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 032 776,07
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору №20/09-ЕУПол від 20.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди про припинення дії Договору шляхом його розірвання