Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Михайлівський район)
Очікувана вартість
4 033 001,00 UAH
UA-2018-08-08-000634-c aeca9452160f4de380b5bdabd17f38c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 14:35
Початок аукціону: 30 серпня 2018 14:35
Очікувана вартість: 4 033 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

згідно з технічною специфікацією на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Михайлівський район) (Додаток 3 до тендерної документації)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Михайлівський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 15:57
проект договору АВАР Михайл.doc
08 серпня 2018 15:57
ТД АВАР Михайлівський.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 4 028 000,00
UAH з ПДВ
4 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 4 030 000,00
UAH з ПДВ
4 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 10:42
Електронний підпис
05 вересня 2018 09:51
Електронний підпис
28 серпня 2018 17:28
Електронний підпис
28 серпня 2018 17:23
Лицензия Банковская (8).pdf
28 серпня 2018 17:23
Довгаль770.PDF
28 серпня 2018 17:23
208-216.pdf
28 серпня 2018 17:23
204-207.pdf
28 серпня 2018 17:23
189-203.pdf
28 серпня 2018 17:23
161-188.pdf
28 серпня 2018 17:23
146-160.pdf
28 серпня 2018 17:23
129-145.pdf
28 серпня 2018 17:23
86-128.pdf
28 серпня 2018 17:23
83-85.pdf
28 серпня 2018 17:23
52-82.pdf
28 серпня 2018 17:23
21-51.pdf
28 серпня 2018 17:23
5-20.pdf
28 серпня 2018 17:23
3-4.pdf
28 серпня 2018 17:23
1-2 .doc.pdf

Публічні документи

28 серпня 2018 14:58
Електронний підпис
28 серпня 2018 14:56
7. Копія Статуту.pdf
28 серпня 2018 14:56
14.Проект Договору.pdf
28 серпня 2018 14:56
6.2.Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 4 028 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 15:52

Документи

03 вересня 2018 15:52
Електронний підпис
03 вересня 2018 15:51
Протокол Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
4 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 15:52
Електронний підпис
03 вересня 2018 15:51
Протокол Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:38
ДУ3.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:36
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 15:24
ДУ2.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 15:22
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 15:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 15:27
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 16:21
Договір 21 09_ЕУМих.pdf укладений
21 вересня 2018 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти абз. 1 п.5.1 та абз. 1 п.11.1 у наступній редакції: «абз.1 п. 5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору до 01.04.2019.» «абз. 1 п.11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 01.05.2019, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» - затвердити Додаток 4 «Календарний графік фінансування» до договору у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 21/09-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/09-ЕУМих
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору, а саме: «З урахування положень п. 3.1 договору № 21/09-ЕУМих від 21.09.2018 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 4 «Календарний графік фінансування» Договору та затвердити його у редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 21/09-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/09-ЕУМих
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору № 21/09-ЕУМих від 21.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди про припинення дії Договору шляхом його розірвання.
Номер договору про закупівлю: 21/09-ЕУМих
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/09-ЕУМих
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2018 — 27 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 650 694,36
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору № 21/09-ЕУМих від 21.09.2018, а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»