Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво тротуару на спортивному майданчику з елементами благоустрою на території парку Перемоги по вул. Машинобудівників, 25 м. Лозова, згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013
Очікувана вартість
2 297 713,20 UAH
UA-2018-08-08-000186-c b0737078298e4cb3abd38034d09edf2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 15:24
Очікувана вартість: 2 297 713,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 977,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво тротуару на спортивному майданчику з елементами благоустрою на території парку Перемоги по вул. Машинобудівників, 25 м. Лозова, згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво тротуару на спортивному майданчику з елементами благоустрою на території парку Перемоги по вул. Машинобудівників, 25 м. Лозова, згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Недостатньо інформації
Дата подання: 09 серпня 2018 12:40
Дата відповіді: 14 серпня 2018 09:59
У даній закупівлі (№ UA-2018-08-08-000186-c) відсутня інформація стосовно проектной документації та дефектного акту без якої неможливо якісно підготувати проектно-кошторисну документацію для участі у закупівлі. Просимо внести доповнення до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації, учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання обсягів робіт згідно з тендерною документацією.
Ознайомитись з проектом, або окремою його частиною, на підставі якого розроблені вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі можливо за адресою замовника при наявності відповідного запиту.
Крім того, тендерна документація доповнена новими даними щодо відомості ресурсів, які Замовник пропонує Учаснику використати при поданні тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що дефектний акт складається при проведенні реконструкцій, капітальних або поточних ремонтів. Замовником проводиться закупівля робіт "Будівництво...", де наявність дефектного акту не передбачена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК ГОТІКА 2 210 000,00
UAH з ПДВ
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУМЕРАНГ- 2" 2 257 900,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2018 14:45
довідка о корупц
11 вересня 2018 09:06
довідки
05 вересня 2018 10:34
ведомость ресур
05 вересня 2018 10:34
ДЦ на сумму 1999000,00
05 вересня 2018 10:34
разрах с ценой 1999000
22 серпня 2018 12:27
проект договора.pdf
22 серпня 2018 12:27
локальная.pdf
22 серпня 2018 12:27
вед ресурсов.pdf
22 серпня 2018 12:27
разрахунки.pdf
22 серпня 2018 12:27
ДЦ.pdf
22 серпня 2018 12:27
тенд.проп.график.pdf
21 серпня 2018 13:20
тех.задание.pdf
21 серпня 2018 13:20
дозвіл 2018 рік.pdf
21 серпня 2018 13:20
держ реестр.pdf
21 серпня 2018 13:20
аналогічні договори.pdf
21 серпня 2018 12:41
Устав 3.3.pdf
21 серпня 2018 12:41
Устав 3.2.pdf
21 серпня 2018 12:41
устав3.1.pdf
21 серпня 2018 12:41
лицензия.pdf
21 серпня 2018 12:41
додаток 3.pdf
21 серпня 2018 12:41
додаток 3.2.pdf
21 серпня 2018 12:41
додаток 1 часть 1.pdf

Публічні документи

21 серпня 2018 15:48
Ліцензія.PDF
21 серпня 2018 15:48
Статут зі змінами.PDF
21 серпня 2018 15:48
Проект договору.PDF
21 серпня 2018 15:48
Графік виконан робіт.PDF
21 серпня 2018 15:48
Інформація-санкції.PDF
21 серпня 2018 15:48
Лист-згода оброб даних.PDF
21 серпня 2018 15:48
Довідка повноваження.PDF
21 серпня 2018 15:48
Довідка субпідрядники.PDF
21 серпня 2018 15:48
Договірна ціна.PDF
21 серпня 2018 15:48
Відомість матеріалів.PDF
21 серпня 2018 15:48
Кошторис.PDF
21 серпня 2018 15:48
Технічне завдання.PDF
21 серпня 2018 15:48
Відповідність ст.17.PDF
21 серпня 2018 15:48
Наявність працівників.PDF
21 серпня 2018 15:48
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК ГОТІКА

ПП "БУМЕРАНГ- 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК ГОТІКА
#24672945
Переможець 1 999 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 11:38

Документи

04 вересня 2018 11:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК ГОТІКА
#24672945
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 11:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 13:53
Додаткова 6 до Договору 272 (1).PDF зміни до договору
20 грудня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 16:02
Додаткова 5 до договору 272 (1).PDF зміни до договору
31 липня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 14:26
додаткова угода 4-272 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:47
Договірна 3 до Договору 272 (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 15:28
Додатокова угода (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2018 15:28
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 16:25
Додаткова 1 до договору 272 (1).PDF зміни до договору
01 жовтня 2018 16:25
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 15:59
Договір 272.PDF укладений
24 вересня 2018 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у назві та юридичній адресі Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 272
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підрядник і Замовник дійшли спільної згоди у зв’язку з додатковим фінансуванням робіт внести зміни у Договір. У зв’язку зі зміною розрахункових рахунків, розділ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 272
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з додатковим фінансуванням внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 272
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підрядник і Замовник повністю підтверджують свої зобов’язання за Договором № 272 «Будівництво тротуару на спортивному майданчику з елементами благоустрою на території парку Перемоги по вул. Машинобудівників, 25 м. Лозова, згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)» від 24.09.2018 року (далі – Договір). 2. Підрядник і Замовник, на підставі ст.36, п.4, п.п.4.4 Закону України «Про здійснення державних закупівель», дійшли спільної згоди у зв’язку з фактичним фінансуванням робіт внести наступні зміни: 2.1. Абзац 2 п. 3.1. Договору викласти у наступній редакції: у 2018 році зобов’язання за договором мають бути виконанні на загальну суму 1469624 гривень 80 коп. (один мільйон чотириста шістдесят дев’ять тисяч шістсот двадцять чотири гривні. 80 коп.), у тому числі ПДВ – 244937 гривень 47 коп. (двісті сорок чотири тисячі дев’ятсот тридцять сім гривень. 47 коп.). Фінансування робіт буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 867-р «Про розподіл у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами за об’єктами (заходами)» у сумі 1400000 грн. 00 коп. (один мільйон чотириста тисячі гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ – 233333 грн. 33 коп., та коштів місцевого бюджету у сумі 69 624 грн. 80 коп. (шістдесят дев’ять тисяч шістьсот двадцять чотири грн.. 80 коп.) у т.ч. ПДВ – 11 604,13 гривень. У 2019 році зобов’язання за Договором мають бути виконані на загальну суму 372873 грн. 51 коп. (триста сімдесят дві тисячі вісімсот сімдесят тріі гривні 61 копійка.), у т.ч. ПДВ – 62145 грн. 60 коп. (шістдесят дві тисячі сто сорок п'ять гривень 60 копійок. Фінансування робіт буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету. У 2020 році зобов’язання за Договором мають бути виконані на загальну суму 156501 грн 59 коп.( сто п'ятдесят шість тисяч п'ятсот одна гривня 59 копійок) , у т.ч. ПДВ 26083,60 грн (двадцять шість тисяч вісімдесят три гривні 00 копійок) Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт у 2018-2020 р.р.» викласти у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї Додаткової угоди. 2.2. Доповнити Договір новим додатком 4 «Договірна ціна № 3» згідно з додатком 2 до цієї Додаткової угоди. 2.4 На підставі п. 13.2 Договору №272 від 24.09.2019 р., пункт - 13.1 викласти у новій редакції: Даний договір вступає в силу з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2020 року , а в частині розрахунків - до повного їх проведення за фактично виконану роботу, прийняту Замовником за актами приймання-передачі виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.1 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли спільної згоди у зв’язку з фактичним фінансуванням робіт внести наступні зміни: 2.1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: Сума договору визначена на основі твердої договірної ціни і становить 1 936 828 грн. 55 коп. (один мільйон дев’ятсот тридцять шість тисяч вісімсот двадцять вісім грн.. 55 коп.) у т.ч. ПДВ – 322 804 грн. 76 коп. (триста двадцять дві тисячі вісімсот чотири грн.. 76 коп.). Пункт 13.1 Договору викласти у новій редакції: Даний договір вступає в силу з моменту підписання його сторонами і відповідно діє до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків - до повного їх проведення за фактично виконану роботу, прийняту Замовником за актами приймання-передачі виконаних робіт. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна № 1» викласти у новій редакції. Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт у 2018-2019 р.р.» викласти у новій редакції. Доповнити Договір новим додатком 4 «Договірна ціна № 5».
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна № 1", Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток 3 "Договірна ціна № 5".
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML