Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Бердянський, Приморський, Токмацький та Чернігівський райони)
Очікувана вартість
4 029 759,00 UAH
UA-2018-08-07-001321-b 44a2c4589ae9497d92be85924574a00e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2018 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 15:35
Початок аукціону: 28 серпня 2018 15:35
Очікувана вартість: 4 029 759,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

згідно з технічною специфікацією на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Бердянський, Приморський, Токмацький та Чернігівський райони) (Додаток 3 до тендерної документації)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Бердянський, Приморський, Токмацький та Чернігівський райони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2018 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 16:05
проект договору ЕУ Берд Прим Токм Черниг ОПУБ.doc
07 серпня 2018 16:04
ТД ЕУ Берд Прим Токм Черн ОПУБ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 4 029 705,54
UAH з ПДВ
4 029 705,54
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" 4 029 717,60
UAH з ПДВ
4 029 717,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 15:55
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:54
cт.17 Закону.pdf
26 серпня 2018 22:03
Технічна специфікація.pdf
26 серпня 2018 22:03
Статут.PDF
26 серпня 2018 22:03
Ст.17 Закону.pdf
26 серпня 2018 22:03
Проект договору.pdf
26 серпня 2018 22:03
Паспорт А.Г.Коцура.PDF
26 серпня 2018 22:03
Наказ на А.Г.Коцура.PDF
26 серпня 2018 22:03
Копії тех. паспортів.pdf
26 серпня 2018 22:03
Документи на учасника.pdf
26 серпня 2018 22:03
Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2018 22:03
Балансова довідка.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 14:05
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:04
Техпаспорти 2.pdf
23 серпня 2018 14:04
Техпаспорти 1.pdf
23 серпня 2018 14:04
Технічні вимоги.pdf
23 серпня 2018 14:04
Стаття 17.pdf
23 серпня 2018 14:04
Санкції.pdf
23 серпня 2018 14:04
Проект договору.pdf
23 серпня 2018 14:04
Працівники.pdf
23 серпня 2018 14:03
Копія аналог.дог.pdf
23 серпня 2018 14:03
Копія аналог дог. 2.pdf
23 серпня 2018 14:03
Захист довкілля.pdf
23 серпня 2018 14:03
Документи Пархоменко.pdf
23 серпня 2018 14:03
Документи Ісаєва.pdf
23 серпня 2018 14:03
Довідка про субпідряд.pdf
23 серпня 2018 14:03
Довідка про офіси.pdf
23 серпня 2018 14:03
Довідка на техніку.pdf
23 серпня 2018 14:03
Довідка на обладнання.pdf
23 серпня 2018 14:03
Гарантійний лист.pdf
23 серпня 2018 14:03
Відомість учасника.pdf
23 серпня 2018 14:03
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#32025623
Переможець 4 029 705,54
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#32025623
4 029 705,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 11:31
ДУ 11 ЕУ4.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 14:36
ДУ 10 1909-ЕУ4.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 14:35
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 15:54
ДУ 9 ЕУ 4.pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 16:01
ДУ 8 19 09-ЕУ4.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 17:42
ДУ 7 19 09 -ЕУ4.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 09:13
ДУ 6 19 09-ЕУ 4.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 09:12
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 09:18
ДУ 5 19 09-ЕУ4.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 09:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 17:25
ДУ4.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:24
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 09:59
ДУ2 строк.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 09:58
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 11:10
Договір 19 09_ЕУ4.pdf укладений
20 вересня 2018 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти абз. 1 п.5.1 та абз. 1 п.10.1 у наступній редакції: «абз.1 п. 5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору по 01.04.2019.» «абз. 1 п.10.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по 01.05.2019, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» - затвердити Додаток 5 «Календарний графік фінансування» до Договору у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору, а саме: «З урахування положень п. 3.1 договору від 19.09.2018 №19/09-ЕУ4 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 5 «Календарний графік фінансування» Договору та затвердити його у редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у фінансуванні в поточному році
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядної організації
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про надання авансу
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про надання авансу *змушені обрати критерій "Зменшення обсягів закупівлі" для зазначення ціни договору без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування, Сторони домовились розірвати Договір за згодою Сторін
Номер договору про закупівлю: 19/09-ЕУ4
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09-ЕУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 182 951,09
UAH (в тому числі ПДВ 197 158,51 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю фінансування, Сторони домовились розірвати Договір за згодою Сторін