Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Василівський район)
Очікувана вартість
4 033 001,00 UAH
UA-2018-08-06-001204-b 5cf3d6265a6d4fac87bb0b0476dc5ddf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бєлєвцов

+380612246585 tender.dkbzoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69000, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Леніна, 164, Запоріжжя, Запорізька область, Украина
Контактна особа: Сергій Бєлєвцов
+380612246585
tender.dkbzoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2018 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 23 серпня 2018 11:34
Початок аукціону: 23 серпня 2018 11:34
Очікувана вартість: 4 033 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

згідно з технічною специфікацією на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Василівський район) (Додаток 3 до тендерної документації)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Василівський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2018 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 14:00
проект договору АВАР.doc
06 серпня 2018 14:00
ТД АВАР Василівський.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" 4 032 900,00
UAH з ПДВ
4 032 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМЮ ГРУП" 4 033 000,00
UAH з ПДВ
4 033 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2018 22:21
Електронний підпис
21 серпня 2018 23:23
Електронний підпис
21 серпня 2018 17:23
КОНКОРД БАНк.zip
21 серпня 2018 17:23
Інші документи.rar
21 серпня 2018 17:23
Додаток 7.rar
21 серпня 2018 17:23
Додаток 4.rar
21 серпня 2018 17:23
Додаток 3.rar
21 серпня 2018 17:23
Додаток 1.rar

Публічні документи

18 серпня 2018 12:29
Ліцензія.zip
18 серпня 2018 12:29
Доверенность 121.zip
18 серпня 2018 12:29
Банківська гарантія.rar
18 серпня 2018 12:29
лист згода.PDF
18 серпня 2018 12:29
відповідність.PDF
18 серпня 2018 12:29
2.PDF
18 серпня 2018 12:29
Можливість.PDF
18 серпня 2018 12:29
Гарантійний.PDF
18 серпня 2018 12:29
Протокол 9.PDF
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Статут.PDF
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Протокол.PDF
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Паспорт, ІПН.PDF
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Наказ.PDF
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Ліцензія.PDF
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2018 12:29
Додаток 4 Виписка з ЄДР.PDF
18 серпня 2018 12:29
Субпідрядник.PDF
18 серпня 2018 12:29
Дотримання норм.PDF
18 серпня 2018 12:29
Гарантійний.PDF
18 серпня 2018 12:29
Бенефіціар.PDF
18 серпня 2018 12:29
Працівники.PDF
18 серпня 2018 12:29
Обладнання.PDF
18 серпня 2018 12:29
МТБ.PDF
18 серпня 2018 12:29
Досвід.PDF
18 серпня 2018 12:29
Договір оренди мтб.pdf
18 серпня 2018 12:29
Гарантійний лист 2.PDF
18 серпня 2018 12:29
Гарантійний лист 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"

ТОВ "АМЮ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"
#37342256
Переможець 4 032 900,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 15:18

Документи

29 серпня 2018 15:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС"
#37342256
4 032 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:19
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:15
У6.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 17:05
ДУ5.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:04
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 14:42
ДУ4.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 14:41
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 15:23
ДУ2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 15:21
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 09:46
ДУ1 строк.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 09:45
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 17:03
Договір 18 09_ЕУВас.pdf укладений
19 вересня 2018 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг та викласти абз. 1 п.5.1 та абз. 1 п.11.1 у наступній редакції: «абз.1 п. 5.1. Термін надання послуг: з дати укладання договору до 01.04.2019.» «абз. 1 п.11.1 Цей Договір набирає чинності з дати укладання Договору і діє по 01.05.2019, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» - затвердити Додаток 4 «Календарний графік фінансування» до договору у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 18/09-ЕУВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-ЕУВас
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору, а саме: «У зв’язку з виробничою потребою та на підставі положень п. 3.1 договору №18/09-ЕУВас від 18.09.2018 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 4 «Календарний графік фінансування» Договору та затвердити його у редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 18/09-ЕУВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-ЕУВас
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору та затверджено Додаток 4 «Календарний графік фінансування» у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 18/09-ЕУВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-ЕУВас
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів фінансування у 2018 році внесені зміни до договору, а саме: «З урахування положень п. 3.1 договору №18/09-ЕУВас від 18.09.2018 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 4 «Календарний графік фінансування» Договору та затвердити його у редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 18/09-ЕУВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-ЕУВас
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору №18/09-ЕУВас від 18.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди про припинення дії Договору шляхом його розірвання
Номер договору про закупівлю: 18/09-ЕУВас
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-ЕУВас
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 997 983,38
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, на підставі п. 1.3 та абз. 3 п. 6.2.5 договору №18/09-ЕУВас від 18.09.2018 (далі - Договір), а також згідно з положеннями п.1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»