Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2018-08-06-000268-b 52e2f31e7040486987f93bde8d94339f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Васалатова

+380502748609 buhocmse@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний клінічний центр медико-соціальної експертизи Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13428538
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Васалатова
+380502748609
buhocmse@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2018 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 18:00
Очікувана вартість: 4 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Інформація зазначена в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2018 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 09:50
2. Технічні характеристики .docx
06 серпня 2018 10:02
1. Оголошення .docx
06 серпня 2018 10:02
3. Проект договору.docx
07 серпня 2018 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 09:50
2. Технічні характеристики .docx
06 серпня 2018 10:02
2. Технічні характеристики .docx
06 серпня 2018 10:02
1. Оголошення .docx
06 серпня 2018 10:02
3. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2018 07:09
Дата відповіді: 07 серпня 2018 10:00
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, ми допускаємо на торги аналоги або еквіваленти товару, що є предметом закупівлі (згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель»). Це зазначено в оновлених технічних характеристика.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій