Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку та конверти
Очікувана вартість
334 700,00 UAH
UA-2018-08-03-002407-b ● 6297179a28e448d0bc5e57af07b24238
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | http://www.pfu.gov.ua/kv/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Плющ Яна Віталіївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2018 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 334 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 347,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 пач
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25000 шт
конверти немарковані С6(самоклейкі з силіконовою смужкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1500 шт
конверти немарковані С5 (самоклейкі з силіконовою смужкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
конверти немарковані С4 (самоклейкі з силіконовою смужкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2018 16:50 |
новий проект тендерної документації паперу та конвертам.doc | |
14 вересня 2018 16:50 |
внесені зміни.doc | |
03 серпня 2018 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2018 16:14 |
проект тендерної документації по паперу та конвертам.doc |
14 вересня 2018 16:50 |
новий проект тендерної документації паперу та конвертам.doc
|
||
14 вересня 2018 16:50 |
внесені зміни.doc
|
||
03 серпня 2018 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 серпня 2018 16:14 |
проект тендерної документації по паперу та конвертам.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-03-002407-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 серпня 2018 14:27
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-08-03-002407-b на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-08-03-002407-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина – 106 мікрон; гладкість – не більше 220 мл/хв.; індекс формування, відливів, мінімум 16; яскравість ISO 2470 - 101; вміст вологи: % - не більше 4,3+/-0,4. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметр до паперу для друку - індекс формування, відливів та змінити параметри і викласти в наступній редакції: товщина – 105+/-3 мікрон; гладкість – не більше 220+/-100 мл/хв.; яскравість, % ISO 2470 - 95; вміст вологи, % - не більше 4,4+/-0,5 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-08-03-002407-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина – 106 мікрон; гладкість – не більше 220 мл/хв.; індекс формування, відливів, мінімум 16; яскравість ISO 2470 - 101; вміст вологи: % - не більше 4,3+/-0,4. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметр до паперу для друку - індекс формування, відливів та змінити параметри і викласти в наступній редакції: товщина – 105+/-3 мікрон; гладкість – не більше 220+/-100 мл/хв.; яскравість, % ISO 2470 - 95; вміст вологи, % - не більше 4,4+/-0,5 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2018 14:31
Головне управління Пенсійного фонду України в м.Києві на Вашу скаргу повідомляє наступне:
При розробці тендерної документації кожен Замовник повинен керуватися ч.3 п.1 ст.22 Закону №922 -VIII від 25.12.2015 (далі - Закон), якою передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.».
Головним управлінням Пенсійного фонду України в м.Києві, як Замовником товару «Папір та конверти», який визначається за ДК 021:2015 : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», було повністю враховано положення вищевказаної статті Закону та визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, при визначенні технічних вимог, тендерної документації Замовник жодним чином не мав на меті встановити дискримінаційні вимоги до Учасників.
Представник ТОВ «Українській папір» у своїй скарзі звертає увагу на те, що Замовником при розміщені інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є додатком до тендерної документації, було допущено дискримінаційні дії які полягають у технічних вимогах до паперу офісного формату А4 і стверджує, що вказані вимоги були встановлені для конкретної торгової марки.
З таким твердженням неможливо погодитися оскільки на ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками у Додатку 3 тендерної документації, а саме: товщина не менше 106 мікронів, білизна за CIE не менше 146, непрозорість мінімум 90%, гладкість- не більше 220 мл/хв., індекс формування, відливів –мінімум 16, яскравість ISO 2470-95, вміст вологи: % - не більше 4,3+ 0,04, відбілювання без використання хлору та тяжких металів. Крім того, у додатку 3 відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку.
Також зазначаємо про те, що зазвичай для друку лазерними принтерами використовується папір класу С – він найбільш поширений і відмінно підходить для ведення документообігу, копіювальних робіт, роздруківки текстових матеріалів і так далі. Білизна такого паперу становить 92-94% за шкалою ISO (135-146% по CIE), а непрозорість – 89-90%. Саме такий папір щільністю 80 г/м2 найчастіше продається під назвою офісний.
Щодо вимоги Учасника про зміну параметру гладкості потрібно зазначити про те, що гладкість-зазвичай визначається в одиницях виміру «Бендстен». Звичайно оптимальний рівень шорсткості знаходиться між 150 - 250 одиницями Бендстена. Більш гладкий папір легше проходить через друкуючі пристрої та якісніше передає зображення. Вміст вологи паперу Замовником було встановлено на рівні 4,3 + 0,4, оскільки збільшення вологості паперу сприяє зниженню механічної міцності листа і, не витримуючи високої швидкості друку, він рвеця.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників, які наведені у скарзі ТОВ "Український папір" слід вважати безпідставними, а вимогу щодо зниження показників, зазначених у додатку 3 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу і працездатність офісної техніки
При розробці тендерної документації кожен Замовник повинен керуватися ч.3 п.1 ст.22 Закону №922 -VIII від 25.12.2015 (далі - Закон), якою передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.».
Головним управлінням Пенсійного фонду України в м.Києві, як Замовником товару «Папір та конверти», який визначається за ДК 021:2015 : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», було повністю враховано положення вищевказаної статті Закону та визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, при визначенні технічних вимог, тендерної документації Замовник жодним чином не мав на меті встановити дискримінаційні вимоги до Учасників.
Представник ТОВ «Українській папір» у своїй скарзі звертає увагу на те, що Замовником при розміщені інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є додатком до тендерної документації, було допущено дискримінаційні дії які полягають у технічних вимогах до паперу офісного формату А4 і стверджує, що вказані вимоги були встановлені для конкретної торгової марки.
З таким твердженням неможливо погодитися оскільки на ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками у Додатку 3 тендерної документації, а саме: товщина не менше 106 мікронів, білизна за CIE не менше 146, непрозорість мінімум 90%, гладкість- не більше 220 мл/хв., індекс формування, відливів –мінімум 16, яскравість ISO 2470-95, вміст вологи: % - не більше 4,3+ 0,04, відбілювання без використання хлору та тяжких металів. Крім того, у додатку 3 відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку.
Також зазначаємо про те, що зазвичай для друку лазерними принтерами використовується папір класу С – він найбільш поширений і відмінно підходить для ведення документообігу, копіювальних робіт, роздруківки текстових матеріалів і так далі. Білизна такого паперу становить 92-94% за шкалою ISO (135-146% по CIE), а непрозорість – 89-90%. Саме такий папір щільністю 80 г/м2 найчастіше продається під назвою офісний.
Щодо вимоги Учасника про зміну параметру гладкості потрібно зазначити про те, що гладкість-зазвичай визначається в одиницях виміру «Бендстен». Звичайно оптимальний рівень шорсткості знаходиться між 150 - 250 одиницями Бендстена. Більш гладкий папір легше проходить через друкуючі пристрої та якісніше передає зображення. Вміст вологи паперу Замовником було встановлено на рівні 4,3 + 0,4, оскільки збільшення вологості паперу сприяє зниженню механічної міцності листа і, не витримуючи високої швидкості друку, він рвеця.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників, які наведені у скарзі ТОВ "Український папір" слід вважати безпідставними, а вимогу щодо зниження показників, зазначених у додатку 3 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу і працездатність офісної техніки
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-03-002407-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 серпня 2018 15:27
Дата подання: 15 серпня 2018 15:27
Скарга UA-2018-08-03-002407-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 15.08.2018 р. № 90/юр/18.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2018 17:51
Рішення від 17.08.2018 № 8424+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2018 17:51
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2018-08-03-002407-b.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2018 16:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2018 № 9171.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2018 13:24
Рішення від 06.09.2018 № 9171.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2018 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом, відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9171-р/пк-пз від 06.09.2018, вирішено внести зміни до тендерної документації по закупівлі паперу та конвертів.
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2018 12:06
Інформація про відміну
Дата відміни
22 вересня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій