Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішньодомових інженерних мереж головного корпусу КЗ «Кам’янський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою: м. Кам’янське, пр. Аношкіна, 70
Очікувана вартість
5 685 460,80 UAH
UA-2018-08-02-001223-b ● ac29c3711ac04c4fa483f81ff9c1fd70
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 01985742 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, проспект Аношкіна, 70 |
Контактна особа: |
Галина Федоровна +380973455398 gortubdnd@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2018 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2018 14:45 |
Очікувана вартість: | 5 685 460,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньодомових інженерних мереж головного корпусу КЗ «Кам’янський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою: м. Кам’янське, пр. Аношкіна, 70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, пр. Аношкіна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2018
—
05 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2018 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 3 Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Проект договору Додаток 6.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 8 Технічне завдання.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 7 Залучення субпідрядників.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 4 Висновок мед.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 5 Інформаційна лист.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії-2.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Титульний аркуш ТД.JPG | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
02 серпня 2018 14:21 |
Додаток 9 Форма календарного графіка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо медогляду
Дата подання: 02 серпня 2018 21:40
Дата відповіді: 04 серпня 2018 10:52
додаток 4 про медогляд працівників є тдискимінаційною вимогою, у законі про держзакупівлі таких вимог нема і не було.Згідно закону України про держзакупівлі не можна вимагати кваліфікаційні крітерії, які не прписані в взаконі. Складається враження ,що вони прописуються під одного учасникапрописуються під одного підрядника.
Відповідь: Щодо Вашого «меседжу» стосовно додатка №4 про медичні оглядиповідомляю наступне:
Застосування норм Закону «Про публічні закупівлі» не передбачає нехтування законодавчим полем України, у т.ч. Кодексом законів про працю України, Законом України «Про охорону праці» тощо.
Будь-який роботодавець зобов’язаний виконувати законодавчі норми стосовно найманих працівників незалежно від прийняття участі у публічних закупівлях.
Статтею 169 КЗпП України передбачено ОБОВ’ЯЗКОВИЙ медичний огляд працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці.
Статтею 17 Закону України «Про охорону праці» також підтверджені ОБОВ’ЯЗКОВІ медичні огляди для цієї категорії працівників.
Ці норми є загальнодержавними та не залежать вид виду та ринку діяльності роботодавця.
Стосовно форми, наведеної у додатку 4, повідомляю, що ця форма затверджена наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», зареєстрована Міністерством юстиції 23.07.2007р. за № 846/14113. Накази, зареєстровані Міністерством юстиції, не є галузевими, а мають сферу застосування усіма суб’єктами господарювання, незалежно від форми власності та підпорядкування.
Включаючи до тендерної документації вимогу щодо медичного висновку про можливість виконання робіт в умовах ДІЮЧИХ СТАЦІОНАРНИХ ВІДДІЛЕНЬ протитуберкульозного диспансеру та професійного КОНТАКТУ ІЗ ЗБУДНИКОМ ТУБЕРКУЛЬОЗНОЇ ІНФЕКЦІЇ, Замовник має бути впевненим щодо наявності у Учасника торгів фахівців не тільки відповідної кваліфікації, а й допущених до роботи в шкідливих та небезпечних умовах. Тобто наявність медичного допуску є невід’ємною кваліфікаційною вимогою, що передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляю, що будь-який потенційний учасник має можливість забезпечити проходження медичного огляду свої працівників та отримання медичної довідки встановленої форми протягом 1-2 днів в будь-якому лікарняному закладі, що має відповідну ліцензію. Нагадую, що термін підготовки та подання тендерної пропозиції складає 15 календарних днів.
Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника стосовно медичної довідки може бути «дискримінаційною» виключно для недобросовісних учасників, які не тільки системно порушують законодавство України про працю, а й,мабуть, виконують роботи з працівниками, з якими не оформлені трудові відносини згідно чинного законодавства.
Застосування норм Закону «Про публічні закупівлі» не передбачає нехтування законодавчим полем України, у т.ч. Кодексом законів про працю України, Законом України «Про охорону праці» тощо.
Будь-який роботодавець зобов’язаний виконувати законодавчі норми стосовно найманих працівників незалежно від прийняття участі у публічних закупівлях.
Статтею 169 КЗпП України передбачено ОБОВ’ЯЗКОВИЙ медичний огляд працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці.
Статтею 17 Закону України «Про охорону праці» також підтверджені ОБОВ’ЯЗКОВІ медичні огляди для цієї категорії працівників.
Ці норми є загальнодержавними та не залежать вид виду та ринку діяльності роботодавця.
Стосовно форми, наведеної у додатку 4, повідомляю, що ця форма затверджена наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», зареєстрована Міністерством юстиції 23.07.2007р. за № 846/14113. Накази, зареєстровані Міністерством юстиції, не є галузевими, а мають сферу застосування усіма суб’єктами господарювання, незалежно від форми власності та підпорядкування.
Включаючи до тендерної документації вимогу щодо медичного висновку про можливість виконання робіт в умовах ДІЮЧИХ СТАЦІОНАРНИХ ВІДДІЛЕНЬ протитуберкульозного диспансеру та професійного КОНТАКТУ ІЗ ЗБУДНИКОМ ТУБЕРКУЛЬОЗНОЇ ІНФЕКЦІЇ, Замовник має бути впевненим щодо наявності у Учасника торгів фахівців не тільки відповідної кваліфікації, а й допущених до роботи в шкідливих та небезпечних умовах. Тобто наявність медичного допуску є невід’ємною кваліфікаційною вимогою, що передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляю, що будь-який потенційний учасник має можливість забезпечити проходження медичного огляду свої працівників та отримання медичної довідки встановленої форми протягом 1-2 днів в будь-якому лікарняному закладі, що має відповідну ліцензію. Нагадую, що термін підготовки та подання тендерної пропозиції складає 15 календарних днів.
Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника стосовно медичної довідки може бути «дискримінаційною» виключно для недобросовісних учасників, які не тільки системно порушують законодавство України про працю, а й,мабуть, виконують роботи з працівниками, з якими не оформлені трудові відносини згідно чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
5 675 652,00
UAH з ПДВ
|
5 675 652,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НОВI-IНЖЕНЕРНI-СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
5 685 200,00
UAH з ПДВ
|
5 685 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #24240140 |
Переможець |
5 675 652,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2018 12:59
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 серпня 2018 12:59
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #24240140 |
5 675 652,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:41
|
Протокол № 1.pdf | укладений |
02 січня 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2018 17:10
|
ДУ №2.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2018 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2018 12:54
|
ДУ № 1.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2018 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2018 10:48
|
План фінансування дод.№3.JPG | укладений |
13 вересня 2018 10:45
|
Календарний графік дод.№2.JPG | укладений |
13 вересня 2018 10:45
|
Договірна ціна дод.№1.rar | укладений |
13 вересня 2018 10:45
|
Договір.rar | укладений |
13 вересня 2018 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено пунктом 2.11. Ціна цього Договору відповідно договірної ціни відкритих торгів складає 5 675 652,00 грн. Ціна робіт, запланованих в поточному році, складає 500 000,00 грн., на 2019 рік - 5 175 652,00 грн. Вартість робіт у 2018 році може бути змінена у разі отримання Замовником зміни планових призначень в межах суми 5 675 652,00 грн. Доповнено пунктом 16.1.1. Договір набирає чинності з 12 вересня 2018 року та діє до 31 грудня 2019 року. В частині фанансових зобов'язань в межах планових призначень затвердженого бюджетного періоду. Внесені уточнюючі зміни до додатків №2, №3. |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 181 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені уточнюючі зміни до додатків №2 та №3. |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 181 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |