Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньодомових інженерних мереж головного корпусу КЗ «Кам’янський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою: м. Кам’янське, пр. Аношкіна, 70
Очікувана вартість
5 685 460,80 UAH
UA-2018-08-02-001223-b ac29c3711ac04c4fa483f81ff9c1fd70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Федоровна

+380973455398 gortubdnd@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР" ДОР
Код ЄДРПОУ: 01985742
Місцезнаходження: 51934, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, проспект Аношкіна, 70
Контактна особа: Галина Федоровна
+380973455398
gortubdnd@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2018 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 14:45
Очікувана вартість: 5 685 460,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньодомових інженерних мереж головного корпусу КЗ «Кам’янський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою: м. Кам’янське, пр. Аношкіна, 70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51934, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, пр. Аношкіна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2018  —  05 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо медогляду
Дата подання: 02 серпня 2018 21:40
Дата відповіді: 04 серпня 2018 10:52
додаток 4 про медогляд працівників є тдискимінаційною вимогою, у законі про держзакупівлі таких вимог нема і не було.Згідно закону України про держзакупівлі не можна вимагати кваліфікаційні крітерії, які не прписані в взаконі. Складається враження ,що вони прописуються під одного учасникапрописуються під одного підрядника.
Відповідь: Щодо Вашого «меседжу» стосовно додатка №4 про медичні оглядиповідомляю наступне:
Застосування норм Закону «Про публічні закупівлі» не передбачає нехтування законодавчим полем України, у т.ч. Кодексом законів про працю України, Законом України «Про охорону праці» тощо.
Будь-який роботодавець зобов’язаний виконувати законодавчі норми стосовно найманих працівників незалежно від прийняття участі у публічних закупівлях.
Статтею 169 КЗпП України передбачено ОБОВ’ЯЗКОВИЙ медичний огляд працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці.
Статтею 17 Закону України «Про охорону праці» також підтверджені ОБОВ’ЯЗКОВІ медичні огляди для цієї категорії працівників.
Ці норми є загальнодержавними та не залежать вид виду та ринку діяльності роботодавця.
Стосовно форми, наведеної у додатку 4, повідомляю, що ця форма затверджена наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», зареєстрована Міністерством юстиції 23.07.2007р. за № 846/14113. Накази, зареєстровані Міністерством юстиції, не є галузевими, а мають сферу застосування усіма суб’єктами господарювання, незалежно від форми власності та підпорядкування.
Включаючи до тендерної документації вимогу щодо медичного висновку про можливість виконання робіт в умовах ДІЮЧИХ СТАЦІОНАРНИХ ВІДДІЛЕНЬ протитуберкульозного диспансеру та професійного КОНТАКТУ ІЗ ЗБУДНИКОМ ТУБЕРКУЛЬОЗНОЇ ІНФЕКЦІЇ, Замовник має бути впевненим щодо наявності у Учасника торгів фахівців не тільки відповідної кваліфікації, а й допущених до роботи в шкідливих та небезпечних умовах. Тобто наявність медичного допуску є невід’ємною кваліфікаційною вимогою, що передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляю, що будь-який потенційний учасник має можливість забезпечити проходження медичного огляду свої працівників та отримання медичної довідки встановленої форми протягом 1-2 днів в будь-якому лікарняному закладі, що має відповідну ліцензію. Нагадую, що термін підготовки та подання тендерної пропозиції складає 15 календарних днів.
Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника стосовно медичної довідки може бути «дискримінаційною» виключно для недобросовісних учасників, які не тільки системно порушують законодавство України про працю, а й,мабуть, виконують роботи з працівниками, з якими не оформлені трудові відносини згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 675 652,00
UAH з ПДВ
5 675 652,00
UAH з ПДВ
Документи
НОВI-IНЖЕНЕРНI-СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 5 685 200,00
UAH з ПДВ
5 685 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2018 13:45
Документи переможця.7z
17 серпня 2018 16:27
Електронний підпис
17 серпня 2018 15:41
21 Щодо медичних карток.pdf
17 серпня 2018 15:41
16 захист довкiлля.pdf
17 серпня 2018 15:41
1 Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2018 15:41
15 Дозвіл постійний.pdf
17 серпня 2018 15:41
8 Про субпідряд.pdf
17 серпня 2018 15:41
18 Кошторис.7z
17 серпня 2018 15:41
12 Протокол Директор.pdf
17 серпня 2018 15:41
20 Медичні картки.7z
17 серпня 2018 15:41
5 Податкова без Боргів.pdf
17 серпня 2018 15:41
2 Обладнання.pdf
17 серпня 2018 15:41
17 Акт огляду.pdf
17 серпня 2018 15:41
14 Лицензия 2017.pdf
17 серпня 2018 15:41
11 Наказ Директор.pdf
17 серпня 2018 15:41
4 Відсутность підстав .pdf
17 серпня 2018 15:41
13 Статут.pdf
17 серпня 2018 15:41
6 Інформаційна лист.pdf
17 серпня 2018 15:41
9 Технічне завдання.pdf
17 серпня 2018 15:41
3 Працівники ВТП.pdf
17 серпня 2018 15:41
19 Щодо кошторису.pdf
17 серпня 2018 15:41
10 Календарний графік.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 16:14
Лицензии.pdf
17 серпня 2018 16:14
Довідки.pdf
17 серпня 2018 16:14
уставные.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

НОВI-IНЖЕНЕРНI-СИСТЕМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#24240140
Переможець 5 675 652,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 12:59

Документи

27 серпня 2018 12:59
Електронний підпис
27 серпня 2018 12:55
Протокол.JPG
27 серпня 2018 12:55
Протокол0001.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2018 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГIВЕЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО СЕРВIС-ЦЕНТР-МЕТАЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#24240140
5 675 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2018 12:59
Електронний підпис
27 серпня 2018 12:55
Протокол.JPG
27 серпня 2018 12:55
Протокол0001.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:41
Протокол № 1.pdf укладений
02 січня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 17:10
ДУ №2.PDF зміни до договору
05 жовтня 2018 17:09
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2018 12:54
ДУ № 1.PDF зміни до договору
24 вересня 2018 09:36
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 10:48
План фінансування дод.№3.JPG укладений
13 вересня 2018 10:45
Календарний графік дод.№2.JPG укладений
13 вересня 2018 10:45
Договірна ціна дод.№1.rar укладений
13 вересня 2018 10:45
Договір.rar укладений
13 вересня 2018 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено пунктом 2.11. Ціна цього Договору відповідно договірної ціни відкритих торгів складає 5 675 652,00 грн. Ціна робіт, запланованих в поточному році, складає 500 000,00 грн., на 2019 рік - 5 175 652,00 грн. Вартість робіт у 2018 році може бути змінена у разі отримання Замовником зміни планових призначень в межах суми 5 675 652,00 грн. Доповнено пунктом 16.1.1. Договір набирає чинності з 12 вересня 2018 року та діє до 31 грудня 2019 року. В частині фанансових зобов'язань в межах планових призначень затвердженого бюджетного періоду. Внесені уточнюючі зміни до додатків №2, №3.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 181
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені уточнюючі зміни до додатків №2 та №3.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 181
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 489 591,73
UAH (в тому числі ПДВ 81 598,62 UAH)