Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вироби медичні – 3 лоти: Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв; Лот №2 - Індикатори стерилізації; Лот №3 - Витратні матеріали до монітору пацієнта InfinityDelta та наркозно-дихального апарату Primus виробництва Drägerwerk AG&Co. KGaA, Німеччина або еквівалент
Очікувана вартість
885 692,65 UAH
UA-2018-08-02-000257-a ea65e222ae74493b8cf111bfc85517d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2018 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 11:00
Очікувана вартість: 885 692,65 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року

Тендерна документація

02 серпня 2018 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 10:47
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx
02 серпня 2018 10:47
Додаток 2 проект договору поставки.docx
02 серпня 2018 10:47
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
02 серпня 2018 10:47
ТД витратні матеріали.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000339 ● adb8c16462264c8582a1f04cce339789
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.02.2019 № 34

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-08-02-000257-a 02.08.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Україниза результатами запиту про надання відповіді в рамках проведення моніторингу розпочатого згідно з наказом Державної аудиторської служби України від 08.02.2019 №34 по процедурі відкритих торгів, розпочатих згідно номеру закупівлі в системі електронних закупівель UA-2018-08-02-000257-a на закупівлю по предмету медичні матеріали - код ДК 021:2015: 33140000-3 – (вироби медичні – 3 лоти: Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв; Лот №2 - Індикатори стерилізації; Лот №3 - Витратні матеріали до монітору пацієнта InfinityDelta та наркозно-дихального апарату Primus виробництва DrägerwerkAG&Co. KGaA, Німеччина або еквівалент) повідомляє, що під час підготовки тендерної документації ми, як Замовник керувалися виключно нормами чинного законодавства. Так, виходячи з положень норм п. 2) частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, даним пунктом встановлено,що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з цим, згідно з нормами частини третьої статті 17 Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, згідно з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 30.03.2016 року №3304-04/14048-06, останнім було доведено до відома органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель було додатково до листа Мінекономрозвитку від 29.01.2018 №3304-06/3584-06 надано інформацію про перелік відкритих єдиних реєстрів, доступ до яких є вільним. Виходячи зі змісту даного листа, а також з урахуванням листа Міністерства юстиції України від 12.02.2018 №5068/1261-26-18/8.4.4 до відкритих реєстрів належить Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Згідно з даним листом, оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресою: http://corrupt.informjust.ua/) підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. У зв’язку з цим, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства тендерним комітетом було прийнято рішення про не встановлення вимоги щодо надання інформації, яка у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, за результатами вивчення зазначених у висновку зауважень тендерний комітет висловлює Вам свою вдячність та повідомляє, що під час прийняття рішення про проведення зазначеної вище зазначеної закупівлі, у тому числі під час підготовки тендерної документації тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України жодним чином не мав на меті порушити норми чинного законодавства, однак станом на сьогоднішній день, тендерний комітет жодним чином не має можливості усунути даний недолік, оскільки дана процедура завершена. Беручи до уваги зазначене вище, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель звертаємось з проханням ініціювати звернення в частині надання однозначного листа роз‘яснення Мінекономрозвитку щодо порушеного Вами питання. Що стосується Ваших зауважень в частині несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі має намір повідомити, що дійсно є певна проблематика в частині інформування між структурними підрозділами нашої установи стосовно укладених додаткових угод, інформація про які не завжди своєчасно надходить до тендерного комітету. В нашій установі було проведено нараду стосовно оперативного інформування членів тендерного комітету про укладення додаткових угод та необхідності їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку та у строки, регламентовані нормами Закону. Станом на сьогоднішній день усунути зазначені у Вашому висновку недоліки не має можливості, однак інформуємо Вас про те, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.

2019-03-12 09:41:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_3

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв
Опис предмету закупівлі:
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 515 254,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 600,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 серпня 2018 11:02
Закінчення: 21 серпня 2018 11:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од
Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Волес 515 000,00
UAH з ПДВ
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НЕСТЕРОВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ 515 254,00
UAH з ПДВ
515 254,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 14:01
довідка МВС
17 серпня 2018 18:02
подача по повязкам.7z

Публічні документи

20 серпня 2018 09:16
документи ФОП НОО.pdf
20 серпня 2018 09:16
довідка ст17.pdf
20 серпня 2018 09:16
довідка про ліцензію.pdf
20 серпня 2018 09:16
довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Волес

НЕСТЕРОВ ОЛЕГ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Волес
#39017032
Переможець 515 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Волес
#39017032
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 12:34
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 16:31
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 16:31
№ 1 від 26.11.2018 ТОВ ВОЛЕС зняття.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 16:30
№ 03.09.4 від 3.09.2018 актимікробна повязка лот 1 Волес.pdf укладений
03 вересня 2018 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/09/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/09/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст.36 п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 03/09/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/09/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст.36 п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 03/09/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/09/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 536 200,00
UAH з ПДВ