Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2018 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 885 692,65 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
02 серпня 2018 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2018 10:47 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx | |
02 серпня 2018 10:47 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
02 серпня 2018 10:47 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx | |
02 серпня 2018 10:47 |
ТД витратні матеріали.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000339 ● adb8c16462264c8582a1f04cce339789
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-08-02-000257-a 02.08.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Україниза результатами запиту про надання відповіді в рамках проведення моніторингу розпочатого згідно з наказом Державної аудиторської служби України від 08.02.2019 №34 по процедурі відкритих торгів, розпочатих згідно номеру закупівлі в системі електронних закупівель UA-2018-08-02-000257-a на закупівлю по предмету медичні матеріали - код ДК 021:2015: 33140000-3 – (вироби медичні – 3 лоти: Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв; Лот №2 - Індикатори стерилізації; Лот №3 - Витратні матеріали до монітору пацієнта InfinityDelta та наркозно-дихального апарату Primus виробництва DrägerwerkAG&Co. KGaA, Німеччина або еквівалент) повідомляє, що під час підготовки тендерної документації ми, як Замовник керувалися виключно нормами чинного законодавства. Так, виходячи з положень норм п. 2) частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, даним пунктом встановлено,що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з цим, згідно з нормами частини третьої статті 17 Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, згідно з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 30.03.2016 року №3304-04/14048-06, останнім було доведено до відома органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель було додатково до листа Мінекономрозвитку від 29.01.2018 №3304-06/3584-06 надано інформацію про перелік відкритих єдиних реєстрів, доступ до яких є вільним. Виходячи зі змісту даного листа, а також з урахуванням листа Міністерства юстиції України від 12.02.2018 №5068/1261-26-18/8.4.4 до відкритих реєстрів належить Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Згідно з даним листом, оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресою: http://corrupt.informjust.ua/) підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. У зв’язку з цим, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства тендерним комітетом було прийнято рішення про не встановлення вимоги щодо надання інформації, яка у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, за результатами вивчення зазначених у висновку зауважень тендерний комітет висловлює Вам свою вдячність та повідомляє, що під час прийняття рішення про проведення зазначеної вище зазначеної закупівлі, у тому числі під час підготовки тендерної документації тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України жодним чином не мав на меті порушити норми чинного законодавства, однак станом на сьогоднішній день, тендерний комітет жодним чином не має можливості усунути даний недолік, оскільки дана процедура завершена. Беручи до уваги зазначене вище, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель звертаємось з проханням ініціювати звернення в частині надання однозначного листа роз‘яснення Мінекономрозвитку щодо порушеного Вами питання. Що стосується Ваших зауважень в частині несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі має намір повідомити, що дійсно є певна проблематика в частині інформування між структурними підрозділами нашої установи стосовно укладених додаткових угод, інформація про які не завжди своєчасно надходить до тендерного комітету. В нашій установі було проведено нараду стосовно оперативного інформування членів тендерного комітету про укладення додаткових угод та необхідності їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку та у строки, регламентовані нормами Закону. Станом на сьогоднішній день усунути зазначені у Вашому висновку недоліки не має можливості, однак інформуємо Вас про те, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
2019-03-12 09:41:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_3
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв |
Опис предмету закупівлі: |
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 515 254,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 600,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Волес #39017032 |
Переможець |
515 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2018 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2019 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2019 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2018 16:31
|
№ 1 від 26.11.2018 ТОВ ВОЛЕС зняття.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 16:30
|
№ 03.09.4 від 3.09.2018 актимікробна повязка лот 1 Волес.pdf | укладений |
03 вересня 2018 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/09/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/09/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ст.36 п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 03/09/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/09/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ст.36 п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 03/09/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/09/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |