Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
7 275,00 UAH
UA-2018-08-01-000673-b 9d1af2adfa124006921bf005f25c21d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогачов Володимир

+380645172991 radabuh@lis.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лисичанська міська рада Луганської області
Код ЄДРПОУ: 26522196
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, Україна, Луганська область , місто Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Контактна особа: Рогачов Володимир
+380645172991
radabuh@lis.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Сегрегатор 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папка на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Зошит 144 листа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Зошит 96 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Степлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Дирокол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, вулиця ім. М. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

01 серпня 2018 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Запорожець Ю.Г.
#2753416060
Переможець 7 275,00
UAH
01 серпня 2018 11:29

Документи

01 серпня 2018 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 11:31
Договір № 122 від 01.08.2018.pdf укладений
01 серпня 2018 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 275,00
UAH