Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Учнівський стіл та стілець
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2018-07-27-001419-b 826c02e3e62942d0bc45ae9b9205be61
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокольвяк Наталія Степанівна

+380435321504 osvita@teposvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02141443
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Теплик, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Сокольвяк Наталія Степанівна
+380435321504
osvita@teposvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відділом освіти Теплицької районної державної адміністрації було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 39160000-1 Шкільні меблі (учнівський стіл та стілець) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій».Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2018-06-11-000683-bЗвіт про результати проведення процедури Дата формування звіту – 27 червня 2018 року Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена:Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2018-07-02-000478-cЗвіт про результати проведення процедури Дата формування звіту – 18 липня 2018 року Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 комплекти
Ціна за одиницю: 1149.6UAH з ПДВ
Учнівський стіл та стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, Теплицький район, смт Теплик, вул. Незалежності, 20 (Теплицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

27 липня 2018 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР""
#40764556
Переможець 298 896,00
UAH з ПДВ
27 липня 2018 15:53

Документи

27 липня 2018 15:52
Електронний підпис
27 липня 2018 15:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР""
#40764556
298 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 15:52
Електронний підпис
27 липня 2018 15:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 14:35
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 14:19
Договір укладений
09 серпня 2018 14:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Учнівський стіл та стілець 260 комплекти 1 149,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 298 896,00
UAH з ПДВ