Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015- 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
397 460,00 UAH
UA-2018-07-26-001892-b a545115e4bcf49efb0ca8fe34d235d93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2018 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2018 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2018 19:30
Початок аукціону: 13 серпня 2018 15:41
Очікувана вартість: 397 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 974,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки товарів: до 10 грудня 2018 року (протягом 7 робочих днів з моменту отримання письмової заявки Постачальником)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 одиниця
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, на склад Замовника Запорізьке шосе,3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-26-001892-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000", Код ЄДРПОУ:23646710
Дата подання: 15 серпня 2018 14:52
Невідповідність умовам тендерної документації
Згідно підпункту 1.17 розділу III тендерної документації "разом з пропозицією, учасник має підтвердити статус учасника глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network) надавши засвідчену копію офіційного листа від компанії Microsoft". Натомість, "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надало у своїй тендерній пропозиції відповідного офіційного листа від компанії Microsoft що підтверджує статус учасника глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network) . Відсутність відповідного статусу ставить під сумнів спроможність "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" виконати постачання автентичного ліцензійного програмного забезпечення компанії Microsoft та створює ризик нецільового використання коштів бюджету комунальної установи. На підставі вищевказаного, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем тендеру "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2018 09:49
Шановний учасник!
Стосовно Вашого звернення від 15.08.18 повідомляємо наступне:
На виконання пп.17 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав документи , що підтверджують можливість постачання ним автентичного ліцензійного програмного забезпечення компанії Microsoft, а саме:
Відповідний офіційний лист від компанії Microsoft підтверджує статус учасника глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network) ТОВ «СОФТИКО» до 30.11.2018 року (посилання для підтвердження статуса учасника глобальної партнерської мережі Microsoft - https://www.microsoft.com/ru-ru/solution-providers/partnerdetails/%D1%81%D0%BE%D1%84%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE_181f5fd7-d3a5-4a6e-a37d-84cc29be9064/f5cf2d32-4501-488c-8a87-91fb6fa89bae), офіційним дилером якої є ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», (підтверджується авторизаційним листом ТОВ «СОФТИКО» № 14-12-2017/1).
З повагою,
Номер вимоги: UA-2018-07-26-001892-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 серпня 2018 12:59
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", тендерній UA-2018-07-26-001892-b, звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 09:52
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення, ваші зауваження будуть враховані при постачанні Товару.
З повагою

Документи подані скаржником

20 серпня 2018 12:58
Обережно Microsoft Windows!!!.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 372 876,00
UAH з ПДВ
358 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 379 298,64
UAH з ПДВ
372 872,64
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" 391 693,68
UAH з ПДВ
391 693,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 18:56
ДФС_16.08.PNG
20 серпня 2018 18:32
довідка_ст17_розширена.pdf
20 серпня 2018 18:32
МВС 07.08.pdf
11 серпня 2018 18:41
Електронний підпис
11 серпня 2018 18:40
реєстр документів.pdf
11 серпня 2018 18:40
технічна документація.pdf
11 серпня 2018 18:40
ТЧ довідка виробник .pdf
11 серпня 2018 18:40
довідка санкції.pdf
11 серпня 2018 18:40
копія Виписка з ЄДР.pdf
11 серпня 2018 18:40
витяг 20.07.18р_завірений.pdf
11 серпня 2018 18:40
копія витягу ПДВ.pdf
11 серпня 2018 18:40
копія статуту.pdf
11 серпня 2018 18:40
наказ на директора.pdf
11 серпня 2018 18:40
протокол директора.pdf
11 серпня 2018 18:40
КК Відгук Полтава.pdf
11 серпня 2018 18:40
7831068_пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 17:24
Електронний підпис
10 серпня 2018 17:22
Технічні вимоги.pdf
10 серпня 2018 17:22
Проект договору.pdf

Публічні документи

12 серпня 2018 19:22
Статут РИМ2000 ТОВ.pdf
12 серпня 2018 19:22
сертификаты Rim2000_Patriot.zip
12 серпня 2018 19:22
свід. НДС_зав. .pdf
12 серпня 2018 19:22
приказ о назн. дир. _зав.pdf
12 серпня 2018 19:22
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2018 19:22
довдка про довкілля.pdf
12 серпня 2018 19:22
Витяг из ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2018 19:22
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 358 900,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
358 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 11:29
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 11:29
Додаткова угода № 2 від 03.10.2018р. до дог. 695.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 11:29
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 15:46
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 695_1.docx.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 15:44
доп1 до дог № 695 +.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 15:44
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 14:00
договор № 695.pdf укладений
04 вересня 2018 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 9.1. Специфікації №1 (додаток до Договору) та викласти в наступній редакції: «9.1.Джерелом фінансуванням є кошти міського бюджету та кошти підприємства Кошти міського бюджету 228 982,00 грн, в т.ч. ПДВ 38163,67 грн. Кошти підприємства 129 918,00 грн, в т.ч. ПДВ 21653,00 грн..» Сума коштів міського бюджету збільшена на 11078,38 грн. ,у т. ч. ПДВ 1846,40 грн. Сума коштів підприємства зменшена на 11078,38 грн., у т. ч. ПДВ 1846,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 695
Договір:
Номер додаткової угоди: 695
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в стовпчик «Якісні характеристики» Специфікації №1 (додаток до Договору) та викласти в наступній редакції: «1.1. Внести зміни в стовпчик «Якісні характеристики» Специфікації №1 (додаток 1 до Договору) та замінити «Intel Pentium G4560» на «Intel Pentium G4620».» Внести зміни в п. 2.1. Технічних вимог (додаток 2 до Договору) та викласти в наступній редакції: «1.2. Внести зміни в п. 2.1. Технічних вимог (додаток 2 до Договору) та замінити «Процесор (CPU)- Intel Pentium G4560» на «Процесор Intel Pentium G4620».»
Номер договору про закупівлю: 695
Договір:
Номер додаткової угоди: 695
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 358 900,00
UAH з ПДВ