"Прибудова ЗОШ №22 по вул. Робочій, 8 в м. Миколаєві" (нове будівництво) Коригування (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
30 561 367,00 UAH
UA-2018-07-26-001303-b e505657b7f204909a252a1c45337c818
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт замовника: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа замовника: Кутаєва Юлія Марківна
+380933799656
ukb@mkrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2018 22:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 12:16
Очікувана вартість: 30 561 367,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152 806,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Прибудова ЗОШ №22 по вул. Робочій, 8 в м. Миколаєві" (нове будівництво) Коригування (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Робоча, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 липня 2018 15:32
Електронний цифровий підпис
26 липня 2018 15:30
Перелік документів.docx
26 липня 2018 15:30
Експертний звіт.PDF
26 липня 2018 15:30
Додаток 4 Проект договору.docx
26 липня 2018 15:30
Додаток 3 Технічне завдання.doc
26 липня 2018 15:30
Додаток 2.docx
26 липня 2018 15:30
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
26 липня 2018 15:30
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-26-001303-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Комплексні енергетичні системи, Код ЄДРПОУ:40149677
Дата подання: 29 серпня 2018 13:59
Невідповідність тендерної документації переможця тендера
Відсутні у ПрАТ "БК"ЖИТЛОПРОМБУД-8" - оригінал електронної банківської гарантії, яка подається одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП гаранта; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, яка повинна бути завірена банком;
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.09.2018 № 8993.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 15:52

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2018 15:52
Рішення від 03.09.2018 № 8993.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ БК "Житлопромбуд-8" 24 167 881,13
UAH з ПДВ
24 167 881,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 25 020 081,74
UAH з ПДВ
25 020 081,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 25 025 078,00
UAH з ПДВ
25 025 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комплексні енергетичні системи 29 607 443,83
UAH з ПДВ
29 149 023,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 10:09
sign.p7s
22 серпня 2018 09:34
Довідки
10 серпня 2018 18:03
лицензия (1).pdf
10 серпня 2018 18:03
доверенность.pdf
10 серпня 2018 18:03
20180810_174804534_52317.PDF
10 серпня 2018 18:03
108.imd
10 серпня 2018 18:03
Проект договору.pdf
10 серпня 2018 18:03
Відгук.pdf
10 серпня 2018 18:03
Інші документи.pdf
10 серпня 2018 18:03
Ст.17.pdf
10 серпня 2018 18:03
Досвід робіт3.rar
10 серпня 2018 18:03
Досвід робіт2.rar
10 серпня 2018 18:03
Досвід робіт.rar
10 серпня 2018 18:03
Ст.16.pdf
10 серпня 2018 18:03
Наявність робітників.pdf
10 серпня 2018 18:03
Наявність ІТП.pdf
10 серпня 2018 18:03
Пропозиція.pdf
10 серпня 2018 18:03
договінна ціна-3.rar
10 серпня 2018 18:03
договінна ціна-2.rar
10 серпня 2018 18:03
договінна ціна.rar

Публічні документи

10 серпня 2018 13:17
sign.p7s
10 серпня 2018 13:02
Статут.pdf
10 серпня 2018 13:02
витяг ПДВ.jpg
10 серпня 2018 13:02
Витяг от 17.11.16_1001708363.rtf
10 серпня 2018 13:02
згода з тех.умовами.pdf
10 серпня 2018 13:02
антикорупция.pdf
10 серпня 2018 13:02
уповноважена особа.pdf
10 серпня 2018 13:02
наявність дозволів.pdf
10 серпня 2018 13:02
гарантії.pdf
10 серпня 2018 13:02
кошторис.7z
10 серпня 2018 13:02
проект договору.pdf
10 серпня 2018 13:02
пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2018 12:38
sign.p7s
11 серпня 2018 12:36
Банковская гарантия.zip
11 серпня 2018 12:36
Стаття 17.zip
11 серпня 2018 12:36
Про субпідряд.pdf
11 серпня 2018 12:36
к досвіду договір дц.pdf
11 серпня 2018 12:36
Відгук.pdf
11 серпня 2018 12:36
Наявність досвіду.pdf
11 серпня 2018 12:36
копии рабочие.zip
11 серпня 2018 12:36
копии ИТР.zip
11 серпня 2018 12:36
Наявність робочих.pdf
11 серпня 2018 12:36
Наявність ІТП.pdf
11 серпня 2018 12:36
Св_доцтво_1.pdf
11 серпня 2018 12:36
Св_доцтво_2.pdf
11 серпня 2018 12:36
Св_доцтвоКБ308.pdf
11 серпня 2018 12:36
Договір ГАЗ.PDF
11 серпня 2018 12:36
Відповідність.zip
11 серпня 2018 12:36
2534.imd
11 серпня 2018 12:36
Загальновиробничі ч2.zip
11 серпня 2018 12:36
Загальновирибничі ч1.zip
11 серпня 2018 12:36
Відомості ресурсів.zip
11 серпня 2018 12:36
Локальні кошториси ч2.zip
11 серпня 2018 12:36
Об'єктні кошториси.PDF
11 серпня 2018 12:36
ЗКР.pdf
11 серпня 2018 12:36
Проект договору.PDF
11 серпня 2018 12:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 17:03
sign.p7s
10 серпня 2018 16:59
Garantiya 150 000.zip
10 серпня 2018 16:59
136.imd
10 серпня 2018 16:59
ЛС1.PDF
10 серпня 2018 16:59
Пропозиція.PDF
10 серпня 2018 16:59
Довідки.PDF
10 серпня 2018 16:59
ОС_ДЦ_ССР_ПЗ_1-4.PDF
10 серпня 2018 16:59
Довідки(3).PDF
10 серпня 2018 16:59
ЛС2.PDF
10 серпня 2018 16:59
ЛС1_(2).PDF
10 серпня 2018 16:59
Довідки(2).PDF
10 серпня 2018 16:59
ВРЛС.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ БК "Житлопромбуд-8"
#05409952
Переможець 24 167 881,13
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 17:37

Документи

20 серпня 2018 17:37
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ БК "Житлопромбуд-8"
#05409952
24 167 881,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2018 17:37
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 вересня 2018 10:19
Договор 3 від 06.09.2018 ЗОШ 22.pdf укладений
06 вересня 2018 10:13
sign.p7s зміни до договору
12 квітня 2019 15:16
ДУ 5 від 12.04.2019 до дог.3.PDF зміни до договору
12 квітня 2019 15:13
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 18:02
ДУ 4 до дог. 3 від 06.09.18 ЗОШ 22.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 18:01
ДУ 4 до дог. 3 від 06.09.18 ЗОШ 22.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 18:01
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2018 15:54
ДУ 3 від 11.12.18 до дог.3 від 06.09.18.PDF зміни до договору
11 грудня 2018 15:32
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2018 15:57
Додаткова угода 2 від 20.11.2018.PDF зміни до договору
20 листопада 2018 15:56
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2018 14:57
Додаткова угода 1 від 14.11.2018.PDF зміни до договору
15 листопада 2018 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.4.1 розділу 4 та викласти його у новій редакції: «4.2. Замовник перераховує платежі на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України. Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше 15 грудня поточного року, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». По закінченню терміну використання авансу, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданої Підряднику суми авансу. Розміри та терміни закриття авансу в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. Ненадання Замовником авансу, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору."
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 рік на 857 954,00 грн..Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 24 167 881,13 грн (Двадцять чотири мiльйони сто шiстдесят сiм тисяч вiсiмсот вiсiмдесят одна гривня 13 копiйок), в т.ч. ПДВ 4 027 980,19 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2018 рік 2 710 301,81 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. Внести зміни у Додатки № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 рік на 800 000,00 грн. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 24 167 881,13 грн (Двадцять чотири мiльйони сто шiстдесят сiм тисяч вiсiмсот вiсiмдесят одна гривня 13 копiйок), в т.ч. ПДВ 4 027 980,19 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2018 рік 1 910 301,81 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень." Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 рік на 0,23 грн 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 24 167 881,13 грн (Двадцять чотири мiльйони сто шiстдесят сiм тисяч вiсiмсот вiсiмдесят одна гривня 13 копiйок), в т.ч. ПДВ 4 027 980,19 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2018 рік 1 910 301,58 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень."
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, п.4.2. розділу 4, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 24 167 881,13 грн. (Двадцять чотири мiльйони сто шiстдесят сiм тисяч вiсiмсот вiсiмдесят одна гривня 13 копiйок), в т.ч. ПДВ 4 027 980,19 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору), в тому числі на 2019 рік 354 379,38 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 4.2. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України у встановленому законодавством порядку. Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». По закінченню терміну використання авансу, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданої Підряднику суми авансу. Розміри та терміни закриття авансу в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. Ненадання Замовником авансу, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку