Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для принтерів та фотокопіювальних апаратів.
Очікувана вартість
23 600,00 UAH
UA-2018-07-26-000861-c ● 2e91fc74012f4fb494f4f781ad0323c8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний позашкільний навчальний заклад "Київський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання" |
Код ЄДРПОУ: | 22885625 |
Вебсайт: | http://uacenter.info |
Місцезнаходження: | 01042, Україна , Київська обл., Київ, Саперне поле, 26 |
Контактна особа: |
Сташкевич Наталя Іванівна 380445293106 mcdut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2018 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2018 11:23 |
Очікувана вартість: | 23 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис предмету закупівлі згідно технічної специфікації п. 3.4. оголошення:
1. Оригінальний лазерний картридж HP 85A -8шт.,
2.Оригінальний тонер KONICA MINOLTA TN-211 BLACK -1шт.,
3. Оригінальні тонери-картриджі для моделі Xerox WorkCentre 7225 v1 Multifunction System -5шт.,
4. Контейнер для відпрацьованого тонера для моделі Xerox WorkCentre 7225 v1 Multifunction System -1шт.
Розгорнути
Згорнути
1. Оригінальний лазерний картридж HP 85A -8шт.,
2.Оригінальний тонер KONICA MINOLTA TN-211 BLACK -1шт.,
3. Оригінальні тонери-картриджі для моделі Xerox WorkCentre 7225 v1 Multifunction System -5шт.,
4. Контейнер для відпрацьованого тонера для моделі Xerox WorkCentre 7225 v1 Multifunction System -1шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Витратні матеріали для принтерів та фотокопіювальних апаратів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01042, Україна, місто Київ, Київ, вул. Саперне поле, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2018
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2018 15:18 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Без ПДВ
Дата подання: 26 липня 2018 17:54
Дата відповіді: 27 липня 2018 10:37
Наступне питання - якщо цінова пропозиція буде надаватись із цінами без ПДВ, чи вірно розуміємо, що ми можемо модифікувати (змінити) надану Замовником форму цінової пропозиції, а саме, в таблиці: 1) Замінити - "Ціна за одиницю товару з ПДВ, (грн.)", на - "Ціна за одиницю товару без ПДВ, (грн.)" 2) Замінити - "Ціна товару, з ПДВ (грн.)", на - "Ціна товару, без ПДВ (грн.)"; 3) Замінити - "Всього з ПДВ:", на - "Всього без ПДВ:"; 4) Додати під таблицею - "ПДВ - 0 (нуль)"? Оскільки зазначати ціну без ПДВ в ячейках які підписані "... з, ПДВ", не є коректним. Прошу надати відповідь. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, якщо ви не платник ПДВ.
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 26 липня 2018 23:48
Дата відповіді: 27 липня 2018 10:58
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки офісна техніка обслуговується сервісним центром, витратні матеріали мають бути виключно оригінальними. Тому аналоги чи еквіваленти на заявлений товар не передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
7 764,00
UAH з ПДВ
|
7 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
21 100,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
22 310,00
UAH з ПДВ
|
18 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
22 780,00
UAH з ПДВ
|
22 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Відхилено |
7 764,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2018 12:43
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2092411298 |
Переможець |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2018 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:13
|
Длговір 06-08.pdf | укладений |
07 серпня 2018 12:13
|