Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для принтерів та фотокопіювальних апаратів.
Очікувана вартість
23 600,00 UAH
UA-2018-07-26-000861-c 2e91fc74012f4fb494f4f781ad0323c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сташкевич Наталя Іванівна

380445293106 mcdut@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Київський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання"
Код ЄДРПОУ: 22885625
Вебсайт: http://uacenter.info
Місцезнаходження: 01042, Україна , Київська обл., Київ, Саперне поле, 26
Контактна особа: Сташкевич Наталя Іванівна
380445293106
mcdut@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2018 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 11:23
Очікувана вартість: 23 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис предмету закупівлі згідно технічної специфікації п. 3.4. оголошення:
1. Оригінальний лазерний картридж HP 85A -8шт.,
2.Оригінальний тонер KONICA MINOLTA TN-211 BLACK -1шт.,
3. Оригінальні тонери-картриджі для моделі Xerox WorkCentre 7225 v1 Multifunction System -5шт.,
4. Контейнер для відпрацьованого тонера для моделі Xerox WorkCentre 7225 v1 Multifunction System -1шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Витратні матеріали для принтерів та фотокопіювальних апаратів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, місто Київ, Київ, вул. Саперне поле, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2018 15:18
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Без ПДВ
Дата подання: 26 липня 2018 17:54
Дата відповіді: 27 липня 2018 10:37
Наступне питання - якщо цінова пропозиція буде надаватись із цінами без ПДВ, чи вірно розуміємо, що ми можемо модифікувати (змінити) надану Замовником форму цінової пропозиції, а саме, в таблиці: 1) Замінити - "Ціна за одиницю товару з ПДВ, (грн.)", на - "Ціна за одиницю товару без ПДВ, (грн.)" 2) Замінити - "Ціна товару, з ПДВ (грн.)", на - "Ціна товару, без ПДВ (грн.)"; 3) Замінити - "Всього з ПДВ:", на - "Всього без ПДВ:"; 4) Додати під таблицею - "ПДВ - 0 (нуль)"? Оскільки зазначати ціну без ПДВ в ячейках які підписані "... з, ПДВ", не є коректним. Прошу надати відповідь. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, якщо ви не платник ПДВ.
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 26 липня 2018 23:48
Дата відповіді: 27 липня 2018 10:58
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки офісна техніка обслуговується сервісним центром, витратні матеріали мають бути виключно оригінальними. Тому аналоги чи еквіваленти на заявлений товар не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 7 764,00
UAH з ПДВ
7 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 21 100,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 22 310,00
UAH з ПДВ
18 120,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 22 780,00
UAH з ПДВ
22 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2018 12:18
ВВМ (виписка з ЄДР).pdf
30 липня 2018 12:18
BBM UA-2018-07-26-000861-c.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 7 764,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 12:43
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2092411298
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2092411298
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:13
Длговір 06-08.pdf укладений
07 серпня 2018 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 000,00
UAH з ПДВ