Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокладка підрейкова ПР
Очікувана вартість
1 902 208,00 UAH
UA-2018-07-26-000214-b 152e5152d837428c87f294dc2df6d6a2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ntvm2@zhd.tenet.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ntvm2@zhd.tenet.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2018 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 10:00
Очікувана вартість: 1 902 208,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 511,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Прокладка підрейкова ПР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270200 шт
Прокладка підрейкова ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 09:46
6.3 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін.doc
22 серпня 2018 09:46
6.1Тендерна документація зі змінами прокладка підрейкова ПР 22.08..doc
14 серпня 2018 09:32
5.2 Тендерна документація зі змінами 2 ПР прокладка підрейкова.doc
06 серпня 2018 14:49
4.2 Тендерна документація зі змінами прокладка підрейкова ПР.doc
26 липня 2018 09:42
Тендерна документація прокладка підрейкова ПР (1).doc
14 серпня 2018 09:32
5.3 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін — копия.doc
06 серпня 2018 14:49
4.3 Протокол (лист повідомлення) щодо внесення змін.doc
06 серпня 2018 14:49
4.1 Проект договору на прокладку підрейкову ПР-2.doc
26 липня 2018 09:42
Проект договору на прокладку підрейкову ПР-2 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 30 липня 2018 15:05
Дата відповіді: 01 серпня 2018 15:50
Доброго дня! Просимо Вас надати роз’яснення щодо, терміну «дійсні» у Розділі III - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підрозділ 6 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, пункт 2.1, абзац 8, а саме: «Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.», про яку дійсність копій ТУ та змін до них йде мова? Звертаємо Вашу увагу, що Технічні умови – це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги (СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, п.4.1). До нормативних документів застосовують терміни: актуальні (неактуальні) та чинні (не чинні).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути чинними на весь термін постачання продукції
кваліфікаційна частина
Дата подання: 30 липня 2018 16:46
Дата відповіді: 01 серпня 2018 15:51
Просимо надати роз’яснення згідно п. 2.1. Розділу ІІІ Кваліфікаційні критерії тендерної документації, що відноситься до обладнання та матеріально-технічної бази учасника закупівлі, якщо останній являється не виробником, а торговим посередником (дилером), який постачає товар безпосередньо від виробника на склад замовника? Чи відповідатиме такий учасник кваліфікаційним критеріям за наявності власного/орендованого офісу та оргтехніки? Просимо надати роз’яснення згідно п. 2.2. Розділу ІІІ Кваліфікаційні критерії тендерної документації, щодо того, які саме документи можуть бути підтверджуючими виконання аналогічних договору(ів)? Чи достатньо буде на підтвердження виконання аналогічних договорів одного виду документів чи всі можливі їх види?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно п. 2.1 Розділу ІІІ повідомляємо: За наявності власного/орендованого офісу та оргтехніки учасник буде відповідати кваліфікаційним критеріям. Звертаємо увагу, що у разі якщо до довідки про матеріально технічну базу внесені орендовані приміщення або техніка, учасник має розмістити скановані копії договорів оренди.
Стосовно п.2.2.розділу ІІІ повідомляємо: Аналогічні договори мають бути зазначені у довідці довільної форми . Підтвердженням виконання можуть бути скановані видаткові накладні з відміткою замовника або лист відгук від замовника(або подібне)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-26-000214-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 02 серпня 2018 12:00
Вимога про усунення дискримінаційних вимог документації конкурсних торгів
В проекті договору поставки розміщеному Замовником зазначено наступне:
«2.6 При прийманні продукції ЗАМОВНИКОМ проводиться перевірка фізико-механічних параметрів, відповідно вимогам ДСТУ 2805-94 «Прокладки гумові для рейкової колії. ТУ» у ДП «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту» (ДП «ДОСЗТ»).
7.6 Розрахунки за проведення перевірки фізико-механічних параметрів ТОВАРУ, відповідно вимог п 2.6 цього Договору, здійснює ПОСТАЧАЛЬНИК у безготівковій формі протягом 10 календарних днів після отримання від ЗАМОВНИКА рахунку на оплату».

В своїх рішеннях орган оскарження неодноразово вказував на незаконність вимог замовників в публічних закупівлях щодо оплати учасниками послуг, наданих третіми особами, які не відносяться до предмету закупівлі. (Рішення органу оскарження № 864-р/пк-ск від 29.07.2014 та рішення № 3312-р/пк-пз від 26.05.2017 року.)

Вимагаємо вилучити з проекту договору п. 7.6.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 14:38
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.

Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій