Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системно - технологичний супровід програмного комплексу по обліку з/плати на 3-4 квартал 2018 року. Оплата протягом 10 календарних днів після оформлення акту приймання наданних послуг, в разі затримки бюджетного цільового фінансування, розрахунок протягом 10 днів з дати отримання фінансування.Оплата за надані послуги щоквартально.Закупівля проводиться за скорченою процедурою -безперебійність роботи програмного забезпечення, актуальність та відповідність вимогам законодавства.
Очікувана вартість
3 650,00 UAH
UA-2018-07-25-000851-c c883fc8c8a4246ceb34922fe5bcf4872
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестеренко Валентина Вікторівна

380442348977 nesterenko_bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470112
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513
Контактна особа: Нестеренко Валентина Вікторівна
380442348977
nesterenko_bux@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2018 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 3 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Системно - технологичний супровід програмного комплексу по обліку з/плати на 3-4 квартал 2018 року. Оплата протягом 10 календарних днів після оформлення акту приймання наданних послуг, в разі затримки бюджетного цільового фінансування, розрахунок протягом 10 днів з дати отримання фінансування.Оплата за надані послуги щоквартально.Закупівля проводиться за скорченою процедурою -безперебійність роботи програмного забезпечення, актуальність та відповідність вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 місяць
Системно - технологичний супровід програмного комплексу по обліку з/плати на 3-4 квартал 2018 року. Оплата протягом 10 календарних днів після оформлення акту приймання наданних послуг, в разі затримки бюджетного цільового фінансування, розрахунок протягом 10 днів з дати отримання фінансування.Оплата за надані послуги щоквартально.Закупівля проводиться за скорченою процедурою -безперебійність роботи програмного забезпечення, актуальність та відповідність вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, Б-р Т.шевченка 26/4, к.512
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72267000-4 — Послуги з профілактичного обслуговування та відновлення програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна 3 600,00
UAH з ПДВ
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 15:00
0549_180119161637_001.pdf
27 липня 2018 15:00
ЕдПод2.jpg
27 липня 2018 15:00
ЕдПод1.jpg
27 липня 2018 15:00
Сертификат.jpg
27 липня 2018 15:00
14.pdf
27 липня 2018 15:00
13.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна
#2197804401
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець-Іонаш Світлана Вікторівна
#2197804401
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Догов обсл бух прог 2 001.jpg укладений
21 серпня 2018 12:09
Дого на обсл.бух прог 1 001.jpg укладений
21 серпня 2018 12:08