Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання меблів за кодом ДК України 021-2015, а саме: 39160000-1 (Шкільні меблі). Комплект меблів (парта, стілець) для класу 30 учнів
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-07-24-001191-c 8265a68de92d4279abc7494b3323f9f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татаренко Ірина Георгіївна

+380482372540 ossh111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська спеціалізована школа №111 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 25428153
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., Одеса, площа Молоді, 17
Контактна особа: Татаренко Ірина Георгіївна
+380482372540
ossh111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Ціна за одиницю: 75000UAH без ПДВ
Придбання меблів за кодом ДК України 021-2015, а саме: 39160000-1 (Шкільні меблі). Комплект меблів (парта, стілець) для класу 30 учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, площа Молоді, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

24 липня 2018 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємиць Згут А.Е.
#2055203825
Переможець 150 000,00
UAH
24 липня 2018 16:22

Документи

24 липня 2018 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 14:19
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 14:11
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
31 липня 2018 14:08
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 16:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання меблів за кодом ДК України 021-2015, а саме: 39160000-1 (Шкільні меблі). Комплект меблів (парта, стілець) для класу 30 учнів 2 комплекти 75 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 6пр
Договір:
Номер додаткової угоди: 6пр
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання меблів за кодом ДК України 021-2015, а саме: 39160000-1 (Шкільні меблі). Комплект меблів (парта, стілець) для класу 30 учнів 2 комплекти 75 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Помилкове визначення предмету закупівлі