Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
1 149 850,00 UAH
UA-2018-07-23-001892-b 8ea56f72dcb54c62be058f16ff07e8e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142
+380685481323
40032148s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142,+380685481323
40032148s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 10 серпня 2018 15:41
Очікувана вартість: 1 149 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 749,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3050 комплект
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (гіпотрофіки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м. Київ, вул. Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
6100 комплект
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (нормотрофіки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м. Київ, вул. Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
6100 комплект
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (гіпертрофіки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м. Київ, вул. Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2018 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 19:21
додаток5.pdf
23 липня 2018 19:21
додаток4.pdf
23 липня 2018 19:21
додаток3 техзавд.pdf
23 липня 2018 19:21
додаток2.pdf
23 липня 2018 19:21
додаток1.pdf
23 липня 2018 19:21
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-23-001892-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 серпня 2018 17:53
Скарга на визначення переможцем ФОП Судакової Т.С.
Шановний Замовник!
Користуючись своїм законним правом, як учасника закупівлі оголошеній Вами за № UA-2018-07-23-001892-b, передбаченим законодавством України в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас із законною вимогою скасувати рішення стосовно визначення переможцем закупівлі ФОП Судакової Тетяни Степанівни та повідомлення про намір укладення договору опублікованого Вами в електронній системі закупівель, оскільки тендерна пропозиція ФОП Судакової Т.С. має бути відхилена на підставі п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим згідно ст.16 цього ж Закону з наступних підстав:
1. Повідомляємо та звертаємо Вашу увагу, що згідно ч.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати у складі тендерної пропозиції:
3.1. Довідка, складена в довільній формі, про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору (під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт/надання послуг з приготування їжі), укладеного учасником у 2015 та/або 2016 та/або 2017 роках). 3.2.Оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір, інформація про який надається учасником відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 цього додатку, з інформацією про належне виконання договору стосовно якості та строків виконаних робіт/надання послуг.
У складі тендерної пропозиції ФОП Судакової Т.С. міститься: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначеним предметом Договору №15 від 17.05.2016 року ВИГОТОВЛЕННЯ І ПОСТАЧАННЯ ПРОДУКЦІЇ (ст.13 файлу «документи1.PDF») та Відгук вих №11 від 07.08.2018 року чим ТОВ «Інтермед профі» підтверджує факт укладання договору №15 від 17.05.2016 року ПРО ВИГОТОВЛЕННЯ І ПОСТАВКУ ПРОДУКЦІЇ.
Повідомляємо, що Вами вимагалося надання аналогічного договору на виконання робіт/надання послуг самезї ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ А НЕ ВИГОТОВЕННЯ І ПОСТАВКУ ПРОДУКЦІЇ.
Згідно із діючими нормами ЇЖА І ПРОДУКЦІЯ РІЗНІ ПОНЯТТЯ ЗА СВОЄЮ ПРИРОДОЮ.
Виходячи із вищевикладеного повідомляємо, що пропозиція ФОП Судакової Т.С. невідповідає умовам тендерної документації та не підтвердила відповідність даному кваліфікаційному критерію тому тендерна пропозиція ФОП Судакової Т.С. повинна БУТИ ВІДХИЛЕНА ВАМИ НА ПІДСТАВІ П.1 Ч.1 СТ.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка така що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
2. Згідно з ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації одночасно з поданням тендерної пропозиції учасник завантажує на електронну систему закупівель файли з копією відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманих не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій (у складі тендерної пропозиції ТОВ «Понтем.уа» документ «Копія відомостей з ЄДР.pdf»).
Відомості з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань видаються уповноваженим на те регіональним органом – Держстатом Головного управління статистики, що діє на підставі статті 24 Закону України "Про державну статистику" та постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі" від 8 листопада 2000 року № 1659 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін у додаток до Положення про проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі» від 3 серпня 2011 року №820) та здійснює ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ): на державному рівні Держстат України, на територіальному рівні – територіальні органи державної статистики. Виключно до повноважень територіальних органів державної статистики відноситься ФОРМУВАННЯ ТА ВИДАЧА відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань які містять унікальний і вичерпний перелік інформації, що не міститься у Витязі з ЄДРПОУ.

Повідомляємо, що тендерна пропозиція ФОП Судакової Т.С. НЕ МІСТИТЬ документу «Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» отриманого не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Згідно пункту 3 розділу V ТД тендерна пропозиція відхиляється замовником, зокрема, у разі коли вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Судакової Т.С. не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Згідно ч. 2 ст. 3О ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення
оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну
систему закупівель. Повідомляємо, що прийняття завідомо рішення, що порушують норми діючого права членами тендерного комітету тягне за собою притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності.
Повідомляємо, якщо Вами не буде задоволену вимогу ТОВ «Понтем.уа» щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Судакової Т.С. ТОВ "Понтем.уа" буде змушене звернутися до Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України для захисту наших порушених прав за законних інтересів у визначеному ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2018 17:25
За результатами розгляду скарги тендерний комітет прийшов до наступних
висновків:
1. Щодо відповідності ФОП Судакової Тетяни Степанівни
кваліфікаційним критеріям.
Згідно вимог пункту 3 додатка 1 до тендерної документації на підтвердження
наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
учасники надають довідку, складена в довільній формі, про наявність досвіду
виконання не менше одного аналогічного договору (під аналогічним договором
розуміється договір на виконання робіт/надання послуг з приготування їжі),
укладеного учасником у 2015 та/або 2016 та/або 2017 роках, та оригінал відгуку,
виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою
учасником було укладено договір, з інформацією про належне виконання договору
стосовно якості та строків виконаних робіт/надання послуг.
Скаржник вважає, що оскільки з наданих ФОП Судаковою Тетяною
Степанівною документів вбачається надання нею послуг з виготовлення і поставки
продукції, а не приготування їжі, вона не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Однак, вказаний висновок скаржника є необгрунтованим з наступних підстав.
ФОП Судаковою Тетяною Степанівною на підтвердження її відповідності
вимогам, зазначеним у пункті 3 додатка 1 до тендерної документації надано:
- довідку з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного
договору, під яким, вона розуміє договір № 15 від 17.05.2016 р. на виготовлення і
поставку продукції, укладений з ТОВ «Інтермед профі»;
- відгук, виданий ТОВ «Інтермед профі».
З метою об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції
учасника, керуючись ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник,
на етапі кваліфікації, скористався своїм правом на звернення за підтвердженням
інформації, наданої ФОП Судаковою Тетяною Степанівною, щодо її відповідності
вимогам кваліфікаційних критеріїв. Так, своїм листом вих.№ 061/216-987 від
14.08.2018 року замовник звернувся до ТОВ «Інтермед профі» з проханням
підтвердити або спростувати інформацію про факт укладання договору № 15 від
17.05.2016 р. на виготовлення і поставку продукції та уточнити характер послуг,
що надаються за умовами договору. У своїй відповіді ТОВ «Інтермед профі»
підтвердив факт укладання зазначеного договору та зазначив, що ФОП Судакова
Тетяна Степанівна здійснює приготування та доставку їжі для харчування хворих.
Таким чином, згідно наявної у замовника Інформація, договір № 15 від
17.05.2016 р. на виготовлення і поставку продукції стосується надання послуг з
приготування їжі, а тому є аналогічним в розумінні вимог замовника.
Отже, скарга в цій частині не підлягає задоволенню.
2. Щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Згідно вимог пункту 1 розділу III тендерної документації учасники надають в
складі документів тендерної пропозиції копію відомостей з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,
отриманих не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних
пропозицій.
Скаржник вважає, що оскільки ФОП Судаковою Тетяною Степанівною надано
витяг з Єдиного державного реєстру, а не відомості, її пропозиція підлягає
відхиленню, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, вказаний висновок скаржника є необгрунтованим з наступних підстав.
Згідно ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб,
фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (із змінами та
доповненнями) (далі - Закон) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних
осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) -
єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення,
обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб -
підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
За змістом ст. 11 Закону в Єдиному державному реєстрі містяться відомості, що
є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток
платників податків та паспортних даних) та які надаються у вигляді, зокрема,
витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на
момент запиту або на визначену дату.
Отже, в розумінні вимог діючого законодавства та умов закупівлі учасники
мають право надавати копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у формі, зокрема,
витягу.
ФОП Судаковою Тетяною Степанівною надано у складі документів тендерної
пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -
підприємців та громадських формувань в електронній формі, сформований не
раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Отже, скарга в цій частині не підлягає задоволенню.

Документи

17 серпня 2018 17:25
протокол вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ПЕТРО ФЕДОРОВИЧ" 1 149 240,00
UAH з ПДВ
747 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 066 890,00
UAH з ПДВ
891 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" 1 123 467,50
UAH з ПДВ
898 987,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2018 15:25
Кваліфікаційні.PDF
08 серпня 2018 15:25
Технічні вимоги.PDF
08 серпня 2018 15:25
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

08 серпня 2018 12:57
Довідка мат-тех база.pdf
08 серпня 2018 12:57
Ціннова пропозиція.pdf
08 серпня 2018 12:57
ндс НОВА (1).PDF
08 серпня 2018 12:57
Медичні книжки_кухарі.pdf
08 серпня 2018 12:57
Лист - відгук 275.pdf
08 серпня 2018 12:57
копія статуту розмір.pdf
08 серпня 2018 12:57
Копія відомостей з ЄДР.pdf
08 серпня 2018 12:57
Копія витягу ПДВ.pdf
08 серпня 2018 12:57
Документи Додаток 4.pdf
08 серпня 2018 12:57
Документи Додаток 3.pdf
08 серпня 2018 12:57
Довідка працівники.pdf
08 серпня 2018 12:57
Довідка автотранспорт.pdf
08 серпня 2018 12:57
Дарниця лист-відгук.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 15:25
цінова пропозиція.PDF
08 серпня 2018 15:25
техпаспорт.pdf
08 серпня 2018 15:25
мед книжки.PDF
08 серпня 2018 15:25
документи1.PDF
08 серпня 2018 15:25
додаток3.PDF
08 серпня 2018 15:25
довідка авто.PDF
08 серпня 2018 15:25
витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЩЕНКО ПЕТРО ФЕДОРОВИЧ"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЩЕНКО ПЕТРО ФЕДОРОВИЧ"
#1845217916
Відхилено 747 250,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 16:13
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Відхилено 891 164,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 16:24
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#2672202880
Переможець 898 987,50
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 15:07

Документи

13 серпня 2018 16:13
Електронний підпис

Документи

13 серпня 2018 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#2672202880
898 987,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 17:42
Доп угода 5 _договор 155_18.pdf зміни до договору
30 січня 2019 17:42
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 07:47
ДУ_4 Договор 155_18.pdf зміни до договору
24 січня 2019 07:46
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 11:51
ду 3 кейтеринг факт.pdf зміни до договору
16 січня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:20
ду2 до дог 155_18.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:19
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 11:51
д у 1 кейтерингові.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 11:49
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 14:17
дог 155_18 кейтеринг.pdf укладений
28 серпня 2018 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів Постачальника, Сторони дійшли згоди викласти розділ «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору про надання послуг № 155/18 від 28.08.2018 р
Номер договору про закупівлю: 155/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про надання послуг№ 155/18 від 28.08.2018 р.(далі - Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 155/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору про закупівлю № 155/18 від 28.08.2018 р. (далі - Договір) на 179797 грн.50 коп., що не перевищує 20 відсотків суми Договору
Номер договору про закупівлю: 155/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 155/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: 155/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 898 987,50
UAH з ПДВ