Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти щодо проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного ринкового нагляду за безпечністю нехарчової продукції
Очікувана вартість
354 120,00 UAH
UA-2018-07-23-001436-c 7196e99dd1154fa680ac82c63f09af0a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Звіти про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-05-02-000699-b,UA-2018-03-30-000936-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018 09:46
Оскарження наміру укласти договір: 04 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 послуга
Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти щодо проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного ринкового нагляду за безпечністю нехарчової продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Тендерна документація

24 липня 2018 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 09:34
Протокол-60.pdf
24 липня 2018 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 09:34
Протокол-60.pdf
23 липня 2018 23:51
Протокол-60.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#04725906
Переможець 353 596,10
UAH з ПДВ
24 липня 2018 09:46

Документи

24 липня 2018 09:46
Електронний підпис
24 липня 2018 09:44
Протокол-60.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 09:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#04725906
353 596,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2018 09:46
Електронний підпис
24 липня 2018 09:44
Протокол-60.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:18
доп3 к 36дог.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:15
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 12:14
Додаткова-угода-2.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 12:13
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 14:43
дод угода 1 харків.pdf зміни до договору
14 серпня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 09:43
договор 36.pdf укладений
06 серпня 2018 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та внесенні змін до п.1.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 286 632,46
UAH з ПДВ