Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Товар - код CPV 38430000-8 по ДК 021:2015 – Детектори та аналізатори (Іонний хроматоргаф)
Очікувана вартість
1 998 000,00 UAH
UA-2018-07-23-001407-b ● 3c7abd243f4448438ee857b0b36a381f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2018 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2018 15:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2018 15:59 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2018 12:55 |
Очікувана вартість: | 1 998 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер ВКО УВТК Томко Олександр Володимирович, т.05136 – 4-40-80 a_tomko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Іонний хроматоргаф – 1шт (пункт РПЗ – 9.511)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2018 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2018 12:18 |
38430000-8-Перелік змін.doc | |
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 5- Технічні вимоги. ТТ.0.0014.0190.doc | |
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx | |
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 3-Істотні умови договору.doc | |
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 2-Проект договору.doc | |
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 1- Технічна специфікація.xls | |
20 серпня 2018 12:18 |
38430000-8 -Тендерна документація-ЗМІНИ.doc |
20 серпня 2018 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
38430000-8-Перелік змін.doc
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 5- Технічні вимоги. ТТ.0.0014.0190.doc
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 3-Істотні умови договору.doc
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 2-Проект договору.doc
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
Додаток 1- Технічна специфікація.xls
|
||||||
20 серпня 2018 12:18 |
38430000-8 -Тендерна документація-ЗМІНИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приведення ТД у відповідність до чинного законодавства
Дата подання: 24 липня 2018 18:03
Дата відповіді: 26 липня 2018 14:51
У звязку з тим, що Технічні Вимоги та Умови Постачання до Тендерної Документації складені під конкретного виробника з іншої держави до якої застосовані санкції, і комплектація прописана тільки під даного виробника без можливості запропонувати еквівалент, вимагаємо привести ТВ та УП у відповідність з нормами Закону України "Про санкції" Ст.4, п.10. та усунути дискримінаційні вимоги, а саме: комплектація наведена в Таблиці 3.1 не має містити назв вузлів і деталей, які властиві тільки одному виробнику, а також в кожний пункт Таблиці 3.1 додати формулювання "або еквівалент"та "за потреби".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 1.1 ТВтаУП вказано що розроблялися вони з метою встановлення технічних вимог до іонного хроматографу «Стайер-М» або аналогу. Що вказує на можливість постачання аналогічної продукції. Враховуючи звернення учасника повідомляємо, що необхідні зміни в ТТ.0.0014.0190 «Технічні вимоги та умови постачання іонного хроматографа», в частині додавання формулювання «або еквівалент», в кожний пункт Таблиці 3.1 будуть внесені у встановленому у ВП ЮУАЕС порядку.
Технічне питання.
Дата подання: 24 липня 2018 18:08
Дата відповіді: 26 липня 2018 14:50
Просимо надати роз'яснення щодо п.1.1.2 Таблиці 3.1 ТВ та УП, для яких цілей буде застосовуватись другий насосний модуль без вбудованого дегазатора?
Відповідь: Насосний модуль HPP-110 (PEEK) (п.1.1.2 Таблиці 3.1 ТТ.0.0014.0190) буде використовуватися при визначенні катіонів.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:38
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:25
1. Приймаючи до уваги відповідь Замовника про те, що другий насосний модуль буде використовуватись для аналізу катіонів просимо надати роз'яснення щодо наступного, у розділі 1.1 вказано, що система потрібна для визначення аніонів, про катіони інформації немає, відповідно потрібно доповнити даний розділ та вказати проби в яких будуть аналізуватись катіони, нормативні документи та концентрації .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прилад планується використовувати також для визначення катіонів (натрій, літій, калій) в теплоносії першого контуру згідно з вимогами СОУ-Н ЯЕК 1.013:2014 «Теплоносій першого контуру ядерних енергетичних реакторів типу ВВЕР-1000. Технічні вимоги і способи забезпечення якості».
Відповідні доповнення до ТТ.0.0014.0190 буде внесено у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку
Відповідні доповнення до ТТ.0.0014.0190 буде внесено у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:38
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:26
2. Приймаючи до уваги відповідь Замовника про те, що другий насосний модуль буде використовуватись для аналізу катіонів просимо надати роз'яснення щодо наступного, у Таблиці 3.1 у п. 1.1.3 вказаний кондуктометричний детектор у кількості 1 шт. У якому режимі Замовник планує використовувати систему при умові аналізу катіонів і аніонів? Послідовний чи паралельний, якщо паралельний то потрібно змінити кількість детекторів на 2 шт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При аналізі катіонів і аніонів система буде використовуватися послідовно, у другому детекторі потреби не має.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:39
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:28
3. Приймаючи до уваги відповідь Замовника про те, що другий насосний модуль буде використовуватись для аналізу катіонів просимо надати роз'яснення щодо наступного, у Таблиці 3.1 у п. 1.1.5 вказаний блок підготовки елюєнту у кількості 1 шт. Для аналізу катіонів і аніонів потрібно кількість змінити на 2 шт.
Відповідь: Блок підготовки елюенту буде використовуватися при аналізі аніонів, у другому насосному модулі потреби не має.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:39
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:29
4. Чи планується для аналізу катіонів і аніонів використовувати пригнічення фону елюенту і автоматичний режим генерації елюенту?
Відповідь: Пригнічення фону елюенту і автоматичний режим генерації елюенту буде використовуватися при визначенні аніонів.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:40
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:30
5. Чи планується для аналізу катіонів і аніонів використовувати одну й ту саму температуру? Якщо ні, то потрібен другий термостат.
Відповідь: Для аналізу катіонів і аніонів буде використовуватися одна й та сама температура. Потреби в іншому термостаті не має.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:40
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:30
6. Просимо уточнити в документації, для Замовника в якості метрологічного забезпечення буде достатньо сертифікату про калібрування чи потрібно свідоцтво про оцінку відповідності технічному регламенту законодавчо регульвоних ЗВТ?
Відповідь: Згідно таблиці 4.1 ТТ.0.0014.0190 постачальник повинен надати замовнику документи, що підтверджують проведення повірки (свідоцтво про повірку чи запис в паспорті, формулярі з актуальним відбитком метрологічного тавра).
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:41
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:34
7. В п. 1.1.1 та п.1.1.2 таблиці 3.1 змінити формулювання діапазон робочих витрат єлюєнта на наступне від 0.01 до не менше 5.00 мл/хв.
Відповідь: Не заперечуємо, відповідні уточнення буде внесено до ТТ.0.0014.0190 у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:42
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:35
8. В таблиці 3.1 у пунктах 1.1.10, 1.1.12, 1.2.5, 1.2.7, 1.2.8 вимагаємо додати фразу «за потреби», таким чином будуть усунені дискримінаційні вимоги, які характерні тільки для одного виробника. Для інших виробників ці комплектуючи або входять в комплект інших вузлів або взагалі непотрібні через конструктивні особливості.
Відповідь: Не заперечуємо, відповідні доповнення буде внесено до ТТ.0.0014.0190 у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:42
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:36
9. В таблиці 3.1 у пунктах 1.2.9, 1.2.10, 1.2.11, 1.2.12 вимагаємо додати фразу «за потреби», таким чином будуть усунені дискримінаційні вимоги, які характерні тільки для одного виробника. Для інших виробників ці комплектуючи або входять в комплект інших вузлів або взагалі непотрібні через конструктивні особливості.
Відповідь: Не заперечуємо, відповідні доповнення буде внесено до ТТ.0.0014.0190 у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:43
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:36
10. Пропонуємо. у таблиці 3.1 у пунктах 1.2.13-1.2.18 по аніонам та пунктах 1.2.19-1.2.22 по катіонах вказати можливість постачання комбінованого стандарту на аніони та катіони.
Відповідь: Не заперечуємо, відповідні доповнення буде внесено до ТТ.0.0014.0190 у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:43
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:37
11. У таблиці 4.1 та розділі 10 ТВ та УП вимагаємо видалити пункти з обов'язків постачальника, щодо надання конструкторської документації (електричних схем). Оскільки дана документація є комерційною і технічною таємницею виробника, крім того прилади забезпечуються 3 річною гарантією, що унеможливлює самовільний ремонт.
Відповідь: Не заперечуємо, в ТТ.0.0014.0190 буде вказано, що надання конструкторської документації (електричних схем) «рекомендовано» а не «обов’язково», доповнення до ТТ.0.0014.0190 буде внесено в встановленому в ВП ЮУАЕС порядку.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 26 липня 2018 17:44
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:38
12. У пункті 2.2 вимагаємо змінити формулювання «…підтвердження виробника устаткування про виконання вимог норм, ….» на «…підтвердження виробника обладнання або авторизованого представника виробника про виконання вимог норм, ….».
Відповідь: Не заперечуємо, відповідні доповнення буде внесено до ТТ.0.0014.0190 у встановленому в ВП ЮУАЕС порядку.
Стосовно тендерної документації.
Дата подання: 26 липня 2018 17:44
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:38
1. У Тендерній Документації, в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стор.6 (пункт 14) вимагаємо додати до формулювання «…гарантійний лист виробника в якому вказано підтвердження спроможності провести пуско-наладку…» наступне «…гарантійний лист виробника або авторизованого представника в якому вказано підтвердження спроможності провести пуско-наладку…»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не заперечуємо
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 27 липня 2018 11:14
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:39
Просимо надати роз'яснення щодо розділу 5 пункту 5.6 ТВ та УП стосовно того, в якому вигляді має бути представлена інормація про персонал Постачальника і в який момент ця інформація має надаватись (чи маємо ми її надавати в складі тендерної пропозиції?).
Відповідь: В ВП ЮУАЕС існує певна процедура оформлення допусків до особливих робіт (методичні рекомендації про порядок проведення спеціальної перевірки для надання допуску до виконання особливих робіт буде надано в електронному вигляді), також із урахуванням того що обладнання буде встановлюватися в зоні суворого режиму необхідно виконати вимоги п. 4.3 «Требования ПРБ к командированному в ОП ЮУАЭС персоналу» ИН.0.0026.0091 «Радиационная безопасность в ОП «Южно-Украинская АЭС» Инструкция» (буде надано в електронному вигляді). Всі документи щодо допуску персоналу повинні бути оформлені к моменту постачання приладу, щоб персонал мав вільний допуск на проммайданчик ВП ЮУАЕС для проведення пуско-налагоджувальних робіт.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 27 липня 2018 11:16
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:41
Просимо надати роз'яснення щодо розділу 5 пункту 5.9 та 5.10 ТВ та УП, просимо підтвердити, що ця інформація має надаватись на момент постачання.
Відповідь: Інформація має надаватись на етапі постачання.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 27 липня 2018 11:18
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:41
Просимо надати роз'яснення щодо розділу 5 пункту 5.8 та ТВ та УП, просимо підтвердити, що це буде проводитись на етапі постачання Товару.
Відповідь: Інформація має надаватись на етапі постачання.
Стосовно ТВ та УП.
Дата подання: 27 липня 2018 11:20
Дата відповіді: 01 серпня 2018 09:40
Просимо надати роз'яснення щодо розділу 5 пункту 5.7 ТВ та УП в якій формі потрібно представити підтвердження. Це підтвердження має бути на момент постачання товару?
Відповідь: В ВП ЮУАЕС існує певна процедура оформлення допусків до особливих робіт (методичні рекомендації про порядок проведення спеціальної перевірки для надання допуску до виконання особливих робіт буде надано в електронному вигляді), також із урахуванням того що обладнання буде встановлюватися в зоні суворого режиму необхідно виконати вимоги п. 4.3 «Требования ПРБ к командированному в ОП ЮУАЭС персоналу» ИН.0.0026.0091 «Радиационная безопасность в ОП «Южно-Украинская АЭС» Инструкция» (буде надано в електронному вигляді). Всі документи щодо допуску персоналу повинні бути оформлені к моменту постачання приладу, щоб персонал мав вільний допуск на проммайданчик ВП ЮУАЕС для проведення пуско-налагоджувальних робіт.
Відповідальність Покупця
Дата подання: 08 серпня 2018 13:42
Дата відповіді: 13 серпня 2018 10:56
Проект договору не гарантує відповідальність покупця, а саме розділ 4 «відповідальність сторін» містить тільки відповідальності «Постачальника».
Вимагаємо включити в розділ 4 проекту Договору штрафні санкції відносно «Покупця», за не виконання своєчасної оплати за поставлене обладнання. Вимагаємо доповнити пунктами 4.13, 4.14 у наступній редакції : п. 4.13 - у разі порушення зобов’язань за договором, а саме за порушення терміну оплати за поставлений товар, який передбачений даним договором, «ПОКУПЕЦЬ» зобов’язаний сплатити пеню у розмірі 0,1% від вартості поставленого товару у зазначений термін за кожний день прострочення невиплати. Крім того, у разі прострочення невиплати понад 30 календарних днів «ПОКУПЕЦЬ» зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 7% від вартості поставленого товару; п. 4.14 - у разі односторонньої відмови ПОКУПЕЦЯ від виконання своїх зобов’язань по договору, ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний сплатити ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф в розмірі 20% суми договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 213 «Господарсько-правова відповідальність учасників господарських відносин» Господарського кодексу України передбачено:
Господарсько-правова відповідальність базується на принципах, згідно з якими, потерпіла сторона має право на відшкодування збитків незалежно від того, чи є застереження про це в договорі.
Отже, відсутність застереження про відповідальність у договору «Покупця» не звільняє останнього від відповідальності за порушення зобов’язання по договору, згідно норм Господарського кодексу України.
Що стосується відповідальності «Постачальника» у тій редакції в якій вона викладена у договорі повідомляємо, що згідно ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Господарсько-правова відповідальність базується на принципах, згідно з якими, потерпіла сторона має право на відшкодування збитків незалежно від того, чи є застереження про це в договорі.
Отже, відсутність застереження про відповідальність у договору «Покупця» не звільняє останнього від відповідальності за порушення зобов’язання по договору, згідно норм Господарського кодексу України.
Що стосується відповідальності «Постачальника» у тій редакції в якій вона викладена у договорі повідомляємо, що згідно ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Метрологічна атестація
Дата подання: 09 серпня 2018 14:03
Дата відповіді: 14 серпня 2018 08:12
Прошу дати пояснення щодо метрологічної атестації (таблиця 4.1, п.4 технічних вимог):
Чи достатньо при поставці хроматографа Стаєр-М клейма поверителя в паспорті на прилад або необхідне проведення оцінки відповідності?
Зазвичай оцінка відповідності проводиться при завезенні великих партій товару, так як процедура ця досить дорога.
Якщо необхідна оцінка відповідності, то ця процедура може зайняти від 3 до 6 місяців, отже потрібно змінити термін поставки хроматографа з урахуванням тривалості цієї продедур.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 30, ст.1008)
{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, № 14, ст.96
№ 2119-VIII від 22.06.2017, ВВР, 2017, № 34, ст.370}
Стаття 16. Оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах.
Хроматограф Стайєр-М для ВРХЛ не буде використовуваться для роботи в законодавчо регульованої сфері тому для нього достьньо наявності діючого свідотства про метрологічну калібровку.
{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, № 14, ст.96
№ 2119-VIII від 22.06.2017, ВВР, 2017, № 34, ст.370}
Стаття 16. Оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах.
Хроматограф Стайєр-М для ВРХЛ не буде використовуваться для роботи в законодавчо регульованої сфері тому для нього достьньо наявності діючого свідотства про метрологічну калібровку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-23-001407-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», Код ЄДРПОУ:30141755
Дата подання: 03 серпня 2018 08:15
Дата подання: 03 серпня 2018 08:15
Відповідальність сторін
Розглянувши проект Договору на закупівлю «Товар - код CPV 38430000-8 по ДК 021:2015 – Детектори та аналізатори (Іонний хроматограф)» звертаємо Вашу увагу, що проект Договору, а саме розділ 4 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» містить законодавчі норми тільки стосовно відповідальності «Постачальника». Відповідальність «Покупця» відсутня.
Таким чином, просимо включити в розділ 4 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» проекту Договору на закупівлю «Товар - код CPV 38430000-8 по ДК 021:2015 – Детектори та аналізатори (Іонний хроматограф)» штрафні санкції (неустойка (штраф, пеня)) відносно «Покупця», за неналежне виконання своїх зобов’язань у розрізі своєчасної сплати за поставлений товар.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.08.2018 № 7912.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 18:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЮНІЛАБ |
1 840 835,00
UAH
|
1 840 835,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Укртехоснастка 5 |
1 910 840,00
UAH
|
1 910 840,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» |
1 989 500,00
UAH
|
1 989 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Експомашсервіс |
1 997 000,00
UAH
|
1 997 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮНІЛАБ #31175502 |
Переможець |
1 840 835,00
UAH
|
12 вересня 2018 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2018 09:56
|
Договір.pdf | укладений |
25 вересня 2018 09:55
|