Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
1 318 694,40 UAH
UA-2018-07-23-001064-b ca1e279ab0a045dcaf0a75ae945d514e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Анастасія

+380432673368 zakup_drzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення
Код ЄДРПОУ: 01982270
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Винница, В. Стуса 11
Контактна особа: Осадчук Анастасія
+380432673368
zakup_drzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2018 15:30
Початок аукціону: 08 серпня 2018 12:39
Очікувана вартість: 1 318 694,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 593,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 15:16
обладнання.jpg
25 липня 2018 15:16
обладнання 1.jpg
24 липня 2018 14:03
ТД послуги зі встановлення пожежної сигналізації зі змінами .doc
24 липня 2018 14:03
опис змін.docx
25 липня 2018 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 15:16
обладнання.jpg
25 липня 2018 15:16
обладнання 1.jpg
24 липня 2018 14:03
ТД послуги зі встановлення пожежної сигналізації зі змінами .doc
23 липня 2018 14:43
ТД послуги зі встановлення пожежної сигналізації.doc
24 липня 2018 14:03
опис змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умови
Дата подання: 24 липня 2018 13:18
Дата відповіді: 24 липня 2018 13:57
Підскажіть навіщл виставлена умова про те, що Учасник повинен мати можливість виїхати на об"єкт впродовж 2х годин? Це на момент монтажних робіт мається на увазі?
Відповідь: Дякуємо за зауваженя! Цей пункт (4.1.) ми виключимо з Додатку 3 до тендерної документації, як недоречний.
проект
Дата подання: 24 липня 2018 13:23
Дата відповіді: 24 липня 2018 14:11
Чи є проектна документація?
Відповідь: Так є.
уточнення
Дата подання: 24 липня 2018 14:46
Дата відповіді: 24 липня 2018 15:30
Чи важливо надання саме копій трудових книжок? Адже згідно законодавства дозволяється приймати на роботу на підставі трудового договору та наказу про прийняття на роботу до цього договору. Сертифікати на обладнання завірені постачальником чи виробником потрібно надати до аукціону у складі пропозиції чи під час виконання послуг?
Відповідь: 1. Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника, тобто можна і надати копію трудового договору.
2. Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником) - під час виконання послуг.

обладнання
Дата подання: 25 липня 2018 11:34
Дата відповіді: 25 липня 2018 15:15
Просимо надати перелік обладнання до дефектних актів. В дефектному акті вказані обсяги робіт, але не в кожному пункті вказаний тип обладнання.
Відповідь: перегляньте перелік в прикріплених "jpg" файлах до закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 767 589,54
UAH з ПДВ
767 589,54
UAH з ПДВ
Документи
Вінницьке обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України 1 292 551,63
UAH з ПДВ
1 266 813,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2018 14:09
скан ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
08 серпня 2018 13:58
пропозиція
07 серпня 2018 15:28
ТЗ.rar
07 серпня 2018 15:28
152228.PDF
07 серпня 2018 15:28
Трудові книжки.PDF
07 серпня 2018 15:28
дипломи.pdf
07 серпня 2018 15:28
Аренда все.rar

Публічні документи

06 серпня 2018 15:04
Додаток 9 - Лист-згода.pdf
06 серпня 2018 15:04
Додаток 3 - 2.2. Дозвіл.pdf
06 серпня 2018 15:04
Додаток 3 - 2.1. Ліцензія.pdf
06 серпня 2018 15:04
Додаток 3 - 1.1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САЛАМАНДР

Вінницьке обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 767 589,54
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 10:52
Вінницьке обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України
#20097786
Переможець 1 266 813,06
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 14:53

Документи

13 серпня 2018 10:52
Електронний підпис
13 серпня 2018 10:48
рішення 64.jpg

Документи

13 серпня 2018 14:53
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:48
рішення 65.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Вінницьке обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України
#20097786
1 266 813,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 14:53
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:48
рішення 65.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:22
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 15:27
план-графік.jpg зміни до договору
18 лютого 2019 15:26
д.у. №3.jpg зміни до договору
18 лютого 2019 15:25
договірна ціна 2019.docx зміни до договору
18 лютого 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2019 10:12
договірна ціна 2019.docx зміни до договору
12 лютого 2019 10:05
д.у. №3.jpg зміни до договору
12 лютого 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 13:15
графік.jpg зміни до договору
15 листопада 2018 13:14
д.у. №2.jpg зміни до договору
15 листопада 2018 13:14
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 15:49
додатки.docx зміни до договору
06 вересня 2018 15:38
д.у. №1.jpg зміни до договору
06 вересня 2018 15:38
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 12:46
додатки до договору.docx укладений
28 серпня 2018 10:36
договір 010815_2240_214.docx укладений
28 серпня 2018 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 010815/2240/214
Договір:
Номер додаткової угоди: 010815/2240/214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 010815/2240/214
Договір:
Номер додаткової угоди: 010815/2240/214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010815/2240/214
Договір:
Номер додаткової угоди: 010815/2240/214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 010815/2240/214
Договір:
Номер додаткової угоди: 010815/2240/214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 266 813,06
UAH (в тому числі ПДВ 211 135,51 UAH)