Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інтерактивні комплекси, мультимедійні комплекси, багатофункціональні пристрої, принтери, ламінатори, флеш-накопичувачі
Очікувана вартість
907 044,19 UAH
UA-2018-07-23-000940-b 635b389c578a4bfcb1fa852c1c2e1e89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чигринець Олена Анатоліївна

+380536524107 osvita.gromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Чигринець Олена Анатоліївна
+380536524107
osvita.gromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2018 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 09 серпня 2018 14:58
Очікувана вартість: 907 044,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 535,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
інтерактивні комплекси, мультимедійні комплекси, багатофункціональні пристрої, принтери, ламінатори, флеш-накопичувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 14:18
Проект договору.docx
23 липня 2018 14:18
Тендерна документаціїя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Мультимедійний комплект
Дата подання: 26 липня 2018 17:45
Дата відповіді: 30 липня 2018 16:10
Доброго дня! Дайте будь ласка відповіді на наступні питання: 1. Чи буде Замовник розглядати аналоги інтерактивної дошки з інфрачервоною технологією, яка за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яким непрозорим предметом) є аналогом оптично-цифровій технології? Чи вважатиметься подана в пропозиції Інтерактивна дошка з інфрачервоною (т.з. сенсорною) технологією, яка Повністю відповідає Наказу МОН № 704 від 22.06.2016? 2.Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і може мати лише рекомендаційний характер. Чи можете Ви прибрати дану вимогу? 3.Відповідно до технічним вимог до проектора в тендерній документації зазначено, що ресурс роботи лампи проектора має бути - 8000 год. В Україні немає жодного проектора з ресурсом роботи лампи - 8000 год в стандартному режимі. Чи будете розглядати на виконання цієї вимоги в комплекті до проектору додаткову лампу, яка збільшить ресурс роботи лампи проектора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно змісту Вашого питання повідомляємо наступне.

1.Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна
містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі,керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрований Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28.07.2016 р. встановлює мінімальні вимоги до засобів навчання та до обладнання.
Ні даним наказом, ні іншими нормативно-правовими актами не заборонено встановлювати кращі технічні характеристики, враховуючи наявну суму коштів, відповідно до плану закупівлі. Тендерним комітетом у тендерній документації зазначено кращі технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у
вищевказаному наказі, що розширюють функціональні можливості обладнання. Крім того п.4 зазначеного Наказу встановлює коло осіб які повинні їм керуватися, а саме - департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів керуватися Типовим переліком засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
В зв’язку з чим зазначений наказ не регулює діяльність управлінь освіти які створені органами місцевого самоврядування, в тому числі Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради.
Ураховуючи викладене технічні вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником, відповідають вимогам законодавства.

2. Вимоги Тендерної документації на технічні і якісні характеристики безпосередньо стосуються предмета закупівлі, зокрема, згідно з п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, також такі вимоги необхідні для забезпечення здоров’я дітей та захисту довкілля. Наразі, Замовником виконано обов’язок стосовно дотримання вимог чинного законодавства, зокрема це є гарантією, що кабінети будуть безпечними для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатимуть освітнім нормам та стандартам. Дякуємо за запитання.

3. Якщо в Україні дійсно немає жодного проектора з ресурсом роботи лампи - 8000 год в стандартному режимі, то ми розглянемо на виконання цієї вимоги в комплекті до проектору додаткову лампу, яка збільшить ресурс роботи лампи проектора.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2018 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 905 664,00
UAH з ПДВ
901 128,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ЛИТЕР" 904 472,40
UAH з ПДВ
904 472,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2018 14:21
Електронний підпис
08 серпня 2018 14:19
ПРОПОЗИЦІЯ (2).pdf
08 серпня 2018 14:19
!КВАЛІФІКАЦІЯ НОРМА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ПАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 901 128,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 11:56

Документи

15 серпня 2018 11:56
Електронний підпис
15 серпня 2018 11:55
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
901 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 11:56
Електронний підпис
15 серпня 2018 11:55
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2018 11:12
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 15:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 15:21
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 13:37
Договір укладений
27 серпня 2018 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з некоректно відображеним арифметичним підрахунком в Додатку № 1 договору, сторони дійшли згоди внести зміни та викласти Додаток № 1 до договору № 582 від 27.08.2018 року "Специфікація обладнання"
Номер договору про закупівлю: 582
Договір:
Номер додаткової угоди: 582
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 901 128,00
UAH з ПДВ