Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (скло до трамвайних вагонів типу Pesa)
Очікувана вартість
2 654 227,00 UAH
UA-2018-07-23-000647-a ● 4dca5080660a43bfb4d43fee3e264cc2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2018 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 2 654 227,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (скло до трамвайних вагонів типу Pesa)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 вересня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 09:44 |
Перелік змін 4.docx | |
07 вересня 2018 09:44 |
ЗТД 4 Скло до трамвайних вагонів.docx | |
22 серпня 2018 11:35 |
Перелік змін 3.docx | |
06 серпня 2018 16:56 |
Перелік змін2.docx |
07 вересня 2018 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 вересня 2018 09:44 |
Перелік змін 4.docx
|
|||||||||
07 вересня 2018 09:44 |
ЗТД 4 Скло до трамвайних вагонів.docx
|
|||||||||
22 серпня 2018 11:35 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
06 серпня 2018 16:56 |
Перелік змін2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-23-000647-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 12 серпня 2018 23:57
Щодо змін Тендерної документації
Додатком №5 до тендерної документації - “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація” визначені кодові позначення комплектуючих згідно документації виробника кінцевого продукту, тобто трамваїв мод. 71-414К. За внутрішніми кодовимо позначеннями приховані дійсні технічні характеристики предмету закупівлі.
З метою подання тендерної пропозиції прошу розкрити кодові позначення вказані у другому стовпці таблиці (Кодування/технічні вимоги) Додатку №5.
Розгорнути
Згорнути
З метою подання тендерної пропозиції прошу розкрити кодові позначення вказані у другому стовпці таблиці (Кодування/технічні вимоги) Додатку №5.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2018 16:40
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення
Номер вимоги: UA-2018-07-23-000647-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 12 серпня 2018 23:58
Щодо змін Тендерної документації
Додатком №5 до тендерної документації - “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація” визначено, що “Учасник повинен володіти каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини трамваїв...”.
Згідно політики конфіденційності АТ “Пасажирський транспорт PESA” така інформація є конфіденційною і не може знаходитись у свободному обігу.
З метою подання тендерної пропозиції прошу виключити з вимог тендерної документації вимогу про володіння каталогами виробника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно політики конфіденційності АТ “Пасажирський транспорт PESA” така інформація є конфіденційною і не може знаходитись у свободному обігу.
З метою подання тендерної пропозиції прошу виключити з вимог тендерної документації вимогу про володіння каталогами виробника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2018 16:40
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення
Номер вимоги: UA-2018-07-23-000647-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 12 серпня 2018 23:59
Щодо змін умов договору
П.5.3. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) визначено, що “Поставка продукції здійснюється партіями за окремою письмовою заявкою філії.....” Виходячи з того, що в конструкції трамваїв мод. 71-414К залучені комплектуючі європейских виробників, замовлення виробів окремими партіями практично буде неможливо з урахуванням пп. 5.5., 5.6.
З метою врегулювання умов ПРОЕКТУ Договору прошу внести зміни, а саме:
1.П. 5.3 викласти в наступній редакції “Поставка товару здійснюється окремими партіями в об’ємах, згідно Специфікації (Додаток №1 до Договору)”
2.П. 5.6. фразу “...та вибирається Покупцем, виходячи із виробничих потреб в межах наданої Специфікації” - виключити.
3.П. 5.6.1. - виключити.
4.П. 5.6.2. - виключити, як такий, що суперече Предмету договору, а саме п. 1.1. “ Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця ..... надалі Товар, а Покупець сплатити за Товар, визначений в асортіменті, кількості та по цінах, які зазначені в Специфікації (Додаток №1), що додається до Договору та є його невід’ємною частиною”
Розгорнути
Згорнути
З метою врегулювання умов ПРОЕКТУ Договору прошу внести зміни, а саме:
1.П. 5.3 викласти в наступній редакції “Поставка товару здійснюється окремими партіями в об’ємах, згідно Специфікації (Додаток №1 до Договору)”
2.П. 5.6. фразу “...та вибирається Покупцем, виходячи із виробничих потреб в межах наданої Специфікації” - виключити.
3.П. 5.6.1. - виключити.
4.П. 5.6.2. - виключити, як такий, що суперече Предмету договору, а саме п. 1.1. “ Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця ..... надалі Товар, а Покупець сплатити за Товар, визначений в асортіменті, кількості та по цінах, які зазначені в Специфікації (Додаток №1), що додається до Договору та є його невід’ємною частиною”
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2018 17:06
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
2 574 600,19
UAH з ПДВ
|
2 574 600,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Автоарматура" |
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
2 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕЛЕКТРО СЕРВІС" #41847118 |
Переможець |
2 574 600,19
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:59
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
18 жовтня 2019 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 13:59
|
повідомлення ДУ 1 узгоджене зменшення ціни договору 481.docx | зміни до договору |
19 жовтня 2018 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 13:37
|
Контракт | укладений |
19 жовтня 2018 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди 2 574 600,12 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 52.18-481 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.18-481 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |