Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4 білий, 80г/м2, папір перфорований СПФ 420 55 SL/D, конверти немарковані
Очікувана вартість
162 850,00 UAH
UA-2018-07-20-001808-b ● 0d2ecb3fd49041c6a25f641ecab86124
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОКРОВСЬКЕ ОБ'ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42169323 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Центральна, буд. 13 |
Контактна особа: |
Олена Григор'єва +380892501489 r66@dn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2018 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 16:16 |
Початок аукціону: | 31 липня 2018 15:08 |
Очікувана вартість: | 162 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 443,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7340 штука
Папір А4 білий, 80г/м2, папір перфорований СПФ 420 55 SL/D, конверти немарковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85302, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Центральна,154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2018 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2018 15:47 |
81 - оголошення бумага.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-20-001808-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 серпня 2018 09:54
Необгрунтоване відхилення
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-07-20-001808-b (Папір А4 білий, 80г/м2, папір перфорований СПФ 420 55 SL/D, конверти немарковані), який проходив 31.07.2018 р.
02.08.2018 року Замовником опубліковано Рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” через те, що в оновленій ціновій пропозиції невірно розраховано суму Товару - папір для друку офісного формату А4: кількість одиниць товару 1250 пачок, помножена на ціну за одиницю Товару 71,92 грн., дорівнює - 89900,00 грн., а сума Товару в оновленій пропозиції Учасника - 89895,83 грн, що, на думку Замовника, в подальшому призведе до підвищення ціни пропозиції.
Повідомляємо, що дана невідповідність є механічною помилкою, оскільки програма для підрахунку округлила 71,916664 грн без ПДВ до двох знаків після коми. Слід зазначити, що Замовником не було здійснено зв'язок з учасником з метою уточнення даної інформації та виправлення помилки.
В свою чергу для виправлення даної неточності надаємо відкориговану цінову пропозицію зі зменшенням ціни на позицію - папір для друку офісного формату А4, за одиницю товару до 71,90 грн без ПДВ та зменшенням загальної суми до 151 055,40 грн з ПДВ.
Просимо прийняти до уваги дану інформацію, скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ “Український папір” та повернути його до кваліфікації.
Додаток: «ЦП 2 відредагована.pdf» на 1 аркуші
Розгорнути
Згорнути
02.08.2018 року Замовником опубліковано Рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” через те, що в оновленій ціновій пропозиції невірно розраховано суму Товару - папір для друку офісного формату А4: кількість одиниць товару 1250 пачок, помножена на ціну за одиницю Товару 71,92 грн., дорівнює - 89900,00 грн., а сума Товару в оновленій пропозиції Учасника - 89895,83 грн, що, на думку Замовника, в подальшому призведе до підвищення ціни пропозиції.
Повідомляємо, що дана невідповідність є механічною помилкою, оскільки програма для підрахунку округлила 71,916664 грн без ПДВ до двох знаків після коми. Слід зазначити, що Замовником не було здійснено зв'язок з учасником з метою уточнення даної інформації та виправлення помилки.
В свою чергу для виправлення даної неточності надаємо відкориговану цінову пропозицію зі зменшенням ціни на позицію - папір для друку офісного формату А4, за одиницю товару до 71,90 грн без ПДВ та зменшенням загальної суми до 151 055,40 грн з ПДВ.
Просимо прийняти до уваги дану інформацію, скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ “Український папір” та повернути його до кваліфікації.
Додаток: «ЦП 2 відредагована.pdf» на 1 аркуші
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2018 14:16
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Під час аукціону Вами була запропонована сума 151080,40 грн., яка за результатами проведеного аукціону 31 липня 2018 року була визнана найкращою. Але, в оновленій пропозиції від 31.07.2018, Вами невірно був зроблен розрахунок суми Товару - папір для друку офісний формату А4 (кількість одиниц товару 1250 пачок, помножена на ціну за одиницю Товару 71,92 грн., дорівнює – 89900,00 грн., Ваша сума Товару в оновлений пропозиції Учасника – 89895,83 грн.), що в подальшому призведе до підвищення ціни пропозиції.
Стосовно відредагованої пропозиції.
Керуючись статтею 253 Цивільного кодексу України, визначений початок перебігу строку, а саме перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином, відредагована пропозиція повинна бути оприлюднена протягом робочого дня 31 липня – 1 серпня 2018 року. Ваша відредагована пропозиція оприлюднена 3 сепня 2018 року о 9:54.
Враховуюче вищезазначене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Під час аукціону Вами була запропонована сума 151080,40 грн., яка за результатами проведеного аукціону 31 липня 2018 року була визнана найкращою. Але, в оновленій пропозиції від 31.07.2018, Вами невірно був зроблен розрахунок суми Товару - папір для друку офісний формату А4 (кількість одиниц товару 1250 пачок, помножена на ціну за одиницю Товару 71,92 грн., дорівнює – 89900,00 грн., Ваша сума Товару в оновлений пропозиції Учасника – 89895,83 грн.), що в подальшому призведе до підвищення ціни пропозиції.
Стосовно відредагованої пропозиції.
Керуючись статтею 253 Цивільного кодексу України, визначений початок перебігу строку, а саме перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином, відредагована пропозиція повинна бути оприлюднена протягом робочого дня 31 липня – 1 серпня 2018 року. Ваша відредагована пропозиція оприлюднена 3 сепня 2018 року о 9:54.
Враховуюче вищезазначене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
158 492,40
UAH з ПДВ
|
151 080,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
160 570,80
UAH з ПДВ
|
153 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
151 080,40
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2018 10:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
153 096,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2018 17:09
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій