Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце
Очікувана вартість
3 910 000,00 UAH
UA-2018-07-20-001110-c 064a1d487a694d778bebf4b481f858de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 07 серпня 2018 15:26
Очікувана вартість: 3 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 штуки
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук’янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2018 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2018 10:24
ТД АРМ - 2018 (зі змінами).docx
30 липня 2018 10:24
ЗМІНИ до ТД (веб).docx
20 липня 2018 15:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 липня 2018 15:36
ТД АРМ - 2018.docx
30 липня 2018 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2018 10:24
ТД АРМ - 2018 (зі змінами).docx
30 липня 2018 10:24
ЗМІНИ до ТД (веб).docx
20 липня 2018 15:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 липня 2018 15:36
ТД АРМ - 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно вимог до авторизації
Дата подання: 23 липня 2018 15:03
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:21
Доброго дня. Згідно технічних вимог до антивірусного ПЗ, їм відповідає антивірус лише одного виробника, за умовами роботи якого лист авторизації видається лише партнерам вищого рівня. Проте таких організацій в Україні невелика кількість, шо сильно обмежує коло можливих участників торгів. А з ним і конкуренцію, що, ймовірно, може призвести до закупівлі Замовником обладнання за завищеною ціною. Партнери середнього рівня виробника антивірусного програмного забезпечення також ніяк не обмежені даним виробником до продажу антивірусного ПЗ у державні структури, проте мають змогу лише надати сертифікат виробника, в якому заказначено право на розповсюдження його ПЗ БЕЗ ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ. Вимагаємо внести відповідні зміни до вимог щодо авторизації, наприклад, переформулювати вимогу наступним чином "Документ, що підтверджує партнерські стосунки Учасника з виробником антивірусного ПЗ". Або підтвердити у відповіді на дане запитання, що надання такого сертифікату не буде розглядатися Замовником як невідповідність пропозиції Учасника вимогам даної закупівлі. Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі.
Якщо тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, вона буде розглядатись Замовником.
Вимоги до процесора
Дата подання: 24 липня 2018 11:32
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:21
Прохання надати роз'яснення щодо вимоги до процесору. Центральний процесор Кількість ядер/потоків: не менше 4-х Повинно бути не менше 4 ядра та 4 потоки одночасно? Чи одне із - не менше ніж 4 ядра або не менше 4 потоки? Дякуємо.
Відповідь: Кількість ядер – не менше 2-х, кількість потоків – не менше 4-х. Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо кількості ядер та потоків
Дата подання: 24 липня 2018 16:19
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:21
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 5 до тендерної документації у технічних вимогах до Центрального процесора зазначено «Кількість ядер/потоків: не менше 4-х». Просимо Вас звернути увагу, що вимога вказана не у повному обсязі, просимо деталізувати вимогу: яка саме кількість ядер та яка кількість потоків повинна бути у процесора. Дякуємо.
Відповідь: Кількість ядер – не менше 2-х, кількість потоків – не менше 4-х. Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо вимоги до портів бокової панелі
Дата подання: 24 липня 2018 16:23
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:22
Доброго дня! У Додатку 5 до тендерної документації вказані вимоги до портів, що стосуються тільки бокової панелі. Просимо підтвердити, чи вірно ми розуміємо: наявність портів на задній панелі не є обовязковою. Дякуємо.
Відповідь: Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо вимог до антивірусного ПЗ
Дата подання: 24 липня 2018 16:25
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:24
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах до антивірусного програмного забезпечення (додаток 5) присутній пункт про підтримку операційних систем Windows XP та вище. Хоча у вимогах до самого моноблоку присутній пункт про операційну систему не гірше, ніж Microsoft Windows 10 Professional 64-bit. Вимога щодо підримки операційної системи Windows XP та вище є необґрунтованою. Крім цього, вимога підтримки серверних ОС, починаючи з Windows 2003 та вище, знижує ефективніть та функціонал сучасного антивірусного програмного забезпечення та є економічно необґрунтованою, так як призводить до здорожчання супутнього ПЗ (баз даних та ін). У звязку з цим просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо форми авторизаційного листа
Дата подання: 24 липня 2018 16:28
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:24
В складі тендерної документації Замовником надано шаблон авторизаційного листа щодо повноважень Учасника. Чи буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації авторизаційний лист, що наданий за затвердженою формою виробника та/або офіційного представництва обладнання та виробника та/або офіційного представництва антивірусного ПЗ? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Авторизаційний лист вважатиметься таким, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо в ньому буде зазначена в повному обсязі інформація, що за змістом відповідає вимогам Замовника до листа авторизації, наведеному у Додатку 6 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 3 869 880,00
UAH з ПДВ
3 830 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 3 878 550,00
UAH з ПДВ
3 878 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 09:45
Довідка МВС.pdf
03 серпня 2018 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2018 16:22
Наказ Фролова.7z
03 серпня 2018 16:22
Лист для клієнтів.7z
03 серпня 2018 16:21
Банкiвська лiцензiя.7z
03 серпня 2018 16:21
4892-18.7z

Публічні документи

06 серпня 2018 10:17
про сертифікацію.pdf
06 серпня 2018 10:17
UKRAINE - UkrTest - OP5260AIO.PDF
06 серпня 2018 10:17
UKRAINE - DoC - OP5260AIO.PDF
06 серпня 2018 10:17
Авторизаційні листи.pdf
06 серпня 2018 10:17
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2018 15:45
Гарантійний лист.pdf
01 серпня 2018 15:45
Копія Статуту та Опис.pdf
01 серпня 2018 15:45
Д-ка ст. 17.pdf
01 серпня 2018 15:45
Д-ка про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

ТОВ "ЕсАй БІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
Переможець 3 830 100,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
3 830 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 11:33
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 10:35
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 10:21
Договор 153.pdf укладений
21 серпня 2018 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 830 100,00
UAH