Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизоване робоче місце
Очікувана вартість
3 910 000,00 UAH
UA-2018-07-20-001110-c ● 064a1d487a694d778bebf4b481f858de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Вебсайт: | http://hsc.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2018 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2018 15:26 |
Очікувана вартість: | 3 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 штуки
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук’янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
—
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2018 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2018 10:24 |
ТД АРМ - 2018 (зі змінами).docx | |
30 липня 2018 10:24 |
ЗМІНИ до ТД (веб).docx | |
20 липня 2018 15:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 липня 2018 15:36 |
ТД АРМ - 2018.docx |
30 липня 2018 10:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2018 10:24 |
ТД АРМ - 2018 (зі змінами).docx
|
|||
30 липня 2018 10:24 |
ЗМІНИ до ТД (веб).docx
|
|||
20 липня 2018 15:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
20 липня 2018 15:36 |
ТД АРМ - 2018.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно вимог до авторизації
Дата подання: 23 липня 2018 15:03
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:21
Доброго дня.
Згідно технічних вимог до антивірусного ПЗ, їм відповідає антивірус лише одного виробника, за умовами роботи якого лист авторизації видається лише партнерам вищого рівня. Проте таких організацій в Україні невелика кількість, шо сильно обмежує коло можливих участників торгів. А з ним і конкуренцію, що, ймовірно, може призвести до закупівлі Замовником обладнання за завищеною ціною. Партнери середнього рівня виробника антивірусного програмного забезпечення також ніяк не обмежені даним виробником до продажу антивірусного ПЗ у державні структури, проте мають змогу лише надати сертифікат виробника, в якому заказначено право на розповсюдження його ПЗ БЕЗ ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ.
Вимагаємо внести відповідні зміни до вимог щодо авторизації, наприклад, переформулювати вимогу наступним чином "Документ, що підтверджує партнерські стосунки Учасника з виробником антивірусного ПЗ". Або підтвердити у відповіді на дане запитання, що надання такого сертифікату не буде розглядатися Замовником як невідповідність пропозиції Учасника вимогам даної закупівлі.
Дякуємо за увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі.
Якщо тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, вона буде розглядатись Замовником.
Якщо тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, вона буде розглядатись Замовником.
Вимоги до процесора
Дата подання: 24 липня 2018 11:32
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:21
Прохання надати роз'яснення щодо вимоги до процесору.
Центральний процесор Кількість ядер/потоків: не менше 4-х
Повинно бути не менше 4 ядра та 4 потоки одночасно?
Чи одне із - не менше ніж 4 ядра або не менше 4 потоки?
Дякуємо.
Відповідь: Кількість ядер – не менше 2-х, кількість потоків – не менше 4-х. Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо кількості ядер та потоків
Дата подання: 24 липня 2018 16:19
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:21
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 5 до тендерної документації у технічних вимогах до Центрального процесора зазначено «Кількість ядер/потоків: не менше 4-х». Просимо Вас звернути увагу, що вимога вказана не у повному обсязі, просимо деталізувати вимогу: яка саме кількість ядер та яка кількість потоків повинна бути у процесора. Дякуємо.
Відповідь: Кількість ядер – не менше 2-х, кількість потоків – не менше 4-х. Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо вимоги до портів бокової панелі
Дата подання: 24 липня 2018 16:23
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:22
Доброго дня! У Додатку 5 до тендерної документації вказані вимоги до портів, що стосуються тільки бокової панелі. Просимо підтвердити, чи вірно ми розуміємо: наявність портів на задній панелі не є обовязковою. Дякуємо.
Відповідь: Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо вимог до антивірусного ПЗ
Дата подання: 24 липня 2018 16:25
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:24
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах до антивірусного програмного забезпечення (додаток 5) присутній пункт про підтримку операційних систем Windows XP та вище. Хоча у вимогах до самого моноблоку присутній пункт про операційну систему не гірше, ніж Microsoft Windows 10 Professional 64-bit. Вимога щодо підримки операційної системи Windows XP та вище є необґрунтованою. Крім цього, вимога підтримки серверних ОС, починаючи з Windows 2003 та вище, знижує ефективніть та функціонал сучасного антивірусного програмного забезпечення та є економічно необґрунтованою, так як призводить до здорожчання супутнього ПЗ (баз даних та ін). У звязку з цим просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації з цього приводу будуть внесені Замовником найближчим часом.
Щодо форми авторизаційного листа
Дата подання: 24 липня 2018 16:28
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:24
В складі тендерної документації Замовником надано шаблон авторизаційного листа щодо повноважень Учасника. Чи буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації авторизаційний лист, що наданий за затвердженою формою виробника та/або офіційного представництва обладнання та виробника та/або офіційного представництва антивірусного ПЗ? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Авторизаційний лист вважатиметься таким, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо в ньому буде зазначена в повному обсязі інформація, що за змістом відповідає вимогам Замовника до листа авторизації, наведеному у Додатку 6 до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" #38674860 |
Переможець |
3 830 100,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2018 11:33
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2018 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2018 10:21
|
Договор 153.pdf | укладений |
21 серпня 2018 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |