Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга на електромонтажні роботи по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення на об`єкті учбовий корпус та гуртожиток №1
Очікувана вартість
672 850,00 UAH
UA-2018-07-20-000253-b bf35b291f5064b629b080e4c548c7058
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсяннікова Валентина Василівна

+380457541342 yagotincpto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Яготинський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 05536691
Місцезнаходження: 07702, Україна , Київська обл., Яготин, вулиця Київська, 6
Контактна особа: Овсяннікова Валентина Василівна
+380457541342
yagotincpto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 09:00
Очікувана вартість: 672 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 729,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 найменувань
Послуга на електромонтажні роботи по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення на об`єкті учбовий корпус та гуртожиток №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07700, Україна, Київська область, місто Яготин, вулиця Київська 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 09:46
Тендерна документація протипожежне устаткування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних з бюджетними
Дата подання: 24 липня 2018 16:45
Дата відповіді: 26 липня 2018 10:19
У оголошенні Ви зазначаєте, що потрібно надати аналогічний договір з бюджетними установами. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір. Чому це робите Ви? Чим викликана вимога про бюджетні установи? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з бюджетними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватний кошт? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО прибрати вимогу про аналогічні договори з бюджетними установами та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює серед інших кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник, будучи бюджетною установою, вважає, що аналогічним для підтвердження досвіду учасників є договір на виконання робіт того ж призначення, або близького за сукупністю ознак із роботами, що закуповується за тендерною документацією, укладеного у 2016 та/або 2017 роках з бюджетною установою. Таким чином, учасник повинен мати досвід виконання аналогічних або близьких за сукупністю ознак робіт за недавній період перед установами, подібними до установ замовника.
Щодо ліцензії ДАБІ
Дата подання: 24 липня 2018 16:47
Дата відповіді: 26 липня 2018 10:26
У оголошенні Ви зазначаєте, що потрібно надати ліцензію ДАБІ. Дана вимога є незаконною тому що: по-перше, предмет закупівлі - «встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Саме тому Ваша вимога є незаконною і ми вимагаємо виключити її з документації та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше зауваження можемо пояснити наступне:
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених ПКМУ від 23 листопада 2016 року № 852 якою затверджено Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню – приміткою зазначено, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
У зв’язку з вищевикладеним, Державний професійно-технічний навчальний заклад "Яготинський центр професійно-технічної освіти" немає інформації щодо розрахунку категорій складності нашого об’єкту було зазначено в тендерній документації копію ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Щодо дозволу
Дата подання: 24 липня 2018 16:50
Дата відповіді: 26 липня 2018 10:27
У оголошенні Ви вимагаєте надати: Дозвіл на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. Звертаємо Вашу увагу, що Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про твстановлення систем пожежної сигналізації. Той вид робіт, який закуповуєте Ви надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Також, в даних же Ліцензійних умовах зазначено,що до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці належать саме роботи на висоті 1,3 м. І тоді, якщо Ви хочете такий дозвіл, то прописуйте альтернативу - дозвіл для підприємств, які отримали його, коли ще його видавала Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки, або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці для суб'єктів, які були зареєстровані пізніше і отримували уже декларації. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної докмуентації та прибрати вимогу про дозвіл, або прописати альтернативу - надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачено виконання робіт зокрема і на висоті. Таким чином, Замовник вважає вимогу щодо надання дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу необхідною
Щодо трудової кошторисника
Дата подання: 24 липня 2018 16:57
Дата відповіді: 26 липня 2018 10:29
У оголошенні зазначено: Лист у довільній формі в якому зазначається інформація про наявність в Учасника власного інженера-кошторисника в частині кошторисної документації з відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Копія сертифікату, відповідно до Листа, копія документу (ів), що підтверджує необхідний рівень кваліфікації працівника (сертифікат про навчання АВК або інших спеціалізованих програм), а також документу, що підтверджує працевлаштування в штаті учасника (сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування тощо) . Не зрозумілою є вимога про трудову книжку інженера. Врахуйте, що Ви порушуєте трудове законодавство (адже особа може працювати за трудовою угодою, але не мати трудової книжки). Стаття 21 Кодексу законів про працю України саме говорить про можливість працювати за трудовою угодою. Також є варіант, що особа працює за сумісництвом і тоді «на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи» (згідно Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58). Виникає наступне питання: ми маємо надати Вам інформацію про працевлаштування особи на іншому підприємстві? Це взагалі на підставі чого? Отже, враховуючи все вищевикладене, керуючись нормами чинного законодавства України, ми вимагаємо ВИКЛЮЧИТИ вимогу про надання трудової або доповнити її можливістю надати трудовий договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник в п. 2.7. Додатку 2 документації вимагає надання копії сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, та копію документу (ів), що підтверджує необхідний рівень кваліфікації працівника (сертифікат про навчання АВК або інших спеціалізованих програм). Ваше припущення щодо того, що це два різні сертифікати, вірне.
Ст. 22 п. 2 пп. 2) Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Вимагаючи від учасників копію документу, що підтверджує працевлаштування власного інженера-кошторисника в штаті учасника (сторінок трудової книжки, які містять прізвище працівника та інформацію про працевлаштування тощо), Замовник не вимагає жодного документу, який суперечив би законодавству. Замовник вважає, що дані документи можуть підтвердити відповідність учасників кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 663 212,00
UAH з ПДВ
663 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2018 22:50
Електронний підпис
04 серпня 2018 22:35
Реєстр.pdf
04 серпня 2018 22:35
Пропозиція.pdf
04 серпня 2018 22:35
Працівники.pdf
04 серпня 2018 22:35
Кваліфікаційні.pdf
04 серпня 2018 22:35
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2018 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій