Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP
Очікувана вартість
523 424,00 UAH
UA-2018-07-19-002109-b ● 36f48c13654e4fde806e6cdefb694bd3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для закупівлі послуг з перевірки відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP, через тендерний комітет Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» було двічі проведено за процедурою відкритих торгів закупівлю «Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP», код ДК 021:2015 - 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги», очікуваною вартістю предмету закупівлі 523 424,00 грн. без ПДВ.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 21.05.2018 року (Протокол № 62) було розпочато процедуру закупівлі “Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 79210000-9 - “Бухгалтерські та аудиторські послуги”, далі – Закупівля, за процедурою «відкриті торги».
На виконання вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон), оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2018-05-21-001717-а та оприлюднено тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua).
Очікувана вартість Закупівлі – 523 424,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі чотириста двадцять чотири грн. 00 коп.) без ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.06.2018 р. до 11:00.
На зазначену закупівлю не було подано жодної тендерної пропозиції.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) Закупівлю відмінено, дата відміни: 06 червня 2018 року 11:00, причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 07.06.2018 року (Протокол № 71), на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону та пункту 1 розділу “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації, було підтверджено відміну відкритих торгів на закупівлю “Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 79210000-9 - “Бухгалтерські та аудиторські послуги”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-05-21-001717-а, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 21.05.2018 року, оскільки для участі в них подано менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 11.06.2018 року (Протокол № 76) було повторно розпочато процедуру закупівлі “Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 79210000-9 - “Бухгалтерські та аудиторські послуги”, далі – Закупівля, за процедурою «відкриті торги».
На виконання вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 Закону, оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2018-06-11-002707-а та оприлюднено тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua).
Очікувана вартість Закупівлі – 523 424,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі чотириста двадцять чотири грн. 00 коп.) без ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.06.2018 р. до 11:00.
На зазначену закупівлю не було подано жодної тендерної пропозиції.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) Закупівлю відмінено, дата відміни: 27 червня 2018 року 11:00, причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 03.07.2018 року (Протокол № 88), на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону та пункту 1 розділу “Резул
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 21.05.2018 року (Протокол № 62) було розпочато процедуру закупівлі “Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 79210000-9 - “Бухгалтерські та аудиторські послуги”, далі – Закупівля, за процедурою «відкриті торги».
На виконання вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон), оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2018-05-21-001717-а та оприлюднено тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua).
Очікувана вартість Закупівлі – 523 424,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі чотириста двадцять чотири грн. 00 коп.) без ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.06.2018 р. до 11:00.
На зазначену закупівлю не було подано жодної тендерної пропозиції.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) Закупівлю відмінено, дата відміни: 06 червня 2018 року 11:00, причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 07.06.2018 року (Протокол № 71), на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону та пункту 1 розділу “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації, було підтверджено відміну відкритих торгів на закупівлю “Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 79210000-9 - “Бухгалтерські та аудиторські послуги”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-05-21-001717-а, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 21.05.2018 року, оскільки для участі в них подано менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 11.06.2018 року (Протокол № 76) було повторно розпочато процедуру закупівлі “Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 79210000-9 - “Бухгалтерські та аудиторські послуги”, далі – Закупівля, за процедурою «відкриті торги».
На виконання вимог абзацу 2 частини 1 статті 10 Закону, оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2018-06-11-002707-а та оприлюднено тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua).
Очікувана вартість Закупівлі – 523 424,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі чотириста двадцять чотири грн. 00 коп.) без ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.06.2018 р. до 11:00.
На зазначену закупівлю не було подано жодної тендерної пропозиції.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) Закупівлю відмінено, дата відміни: 27 червня 2018 року 11:00, причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 03.07.2018 року (Протокол № 88), на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону та пункту 1 розділу “Резул
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2018 17:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 липня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP охоплює в повному обсязі процеси дотримання Замовником вимог міжнародних стандартів РСІ "Вимоги фізичної безпеки" та РСІ "Вимоги логічної безпеки" станом на момент проведення контролюючого заходу одночасно для платіжної системи VISA AVP та MasterCard GVCP.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: приміщення Замовника за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: виконавець приступає до надання послуг після підписання сторонами договору та надання Замовником Виконавцю інформації та документів, наявних у Замовника та необхідних Виконавцю, згідно із вимогами міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP та проводить оцінку одночасно на відповідність вимог міжнародних стандартів РСІ "Вимоги фізичної безпеки" та РСІ "Вимоги логічної безпеки" за процедурами, встановленими міжнародними платіжними системами VISA AVP та MasterCard GVCP. Учасник зобов‘язаний надати весь обсяг послуг не пізніше 31.08.2018.
Ціна пропозиції: 18 000,00 доларів США (473 460,08 грн. по курсу НБУ станом на 19.07.2018 (26,303338)) без ПДВ
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (пункт 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами)).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: приміщення Замовника за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: виконавець приступає до надання послуг після підписання сторонами договору та надання Замовником Виконавцю інформації та документів, наявних у Замовника та необхідних Виконавцю, згідно із вимогами міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP та проводить оцінку одночасно на відповідність вимог міжнародних стандартів РСІ "Вимоги фізичної безпеки" та РСІ "Вимоги логічної безпеки" за процедурами, встановленими міжнародними платіжними системами VISA AVP та MasterCard GVCP. Учасник зобов‘язаний надати весь обсяг послуг не пізніше 31.08.2018.
Ціна пропозиції: 18 000,00 доларів США (473 460,08 грн. по курсу НБУ станом на 19.07.2018 (26,303338)) без ПДВ
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (пункт 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами)).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Контроль та перевірка відповідності процесів виробництва та персоналізації банківських карток Поліграфкомбінату "Україна" вимогам міжнародних платіжних систем VISA AVP та MasterCard GVCP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, Київ, Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Тендерна документація
19 липня 2018 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2018 17:24 |
Повід про намір укласти договір пер проц.VISA AVP MasterCard GVCP.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Security Management & Compliance Group, Inc. #46-0771647 |
Переможець |
18 000,00
USD
|
19 липня 2018 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2018 17:47
|
Платіжне доручення.pdf | укладений |
04 вересня 2018 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 15:36
|
Договір SMC_для публікації.pdf | укладений |
30 липня 2018 15:36
|