Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники
Очікувана вартість
79 430,00 UAH
UA-2018-07-19-000706-c 007d84fb199942f08485fcd1aae6e706
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перетятько Анжела

+380629336356 ssmp20a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполь - відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653814
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахмутська, 20а
Контактна особа: Перетятько Анжела
+380629336356
ssmp20a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) Пункт закону cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації Обгрунтування Умова застосування переговорної процедури закупівлі – пункт 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: 24 травня поточного року тендерним комітетом комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь було прийняте рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товару холодильники. (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом CPV за ДК 021:2015- 42510000-4 (Холодильники) (протокол №127). 08 червня поточного року о 16:20 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2018-05-24-000663-b. Однак, за інформацією електронної системи ProZorro, для участі у вищезазначеної процедурі не було подано жодної тендерної пропозиції. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (протокол №136). 12 червня поточного року тендерним комітетом комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь було прийняте рішення щодо повторного проведення відкритих торгів на закупівлю товару холодильники. Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом CPV за ДК 021:2015- 42510000-4 (Холодильники) (протокол №138). 27 червня поточного року о 16.30 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі UA-2018-06-12-000635-b, за інформацією електронної системи ProZorro, для участі у вищезазначеної процедурі не було подано жодної тендерної пропозиції. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (протокол №154). Таким чином, замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: -протокол засідання тендерного комітету комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь №136 від 08.06.2018 року про відміну відкритих торгів за номером UA-2018-05-24-000663-b; причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; - звіт про результати проведення процедури закупівлі; - протокол засідання тендерного комітету комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в особі відокремленого структурного підрозділу станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь №154 від 27.06.2018 року про відміну відкритих торгів за номером - UA-2018-06-12-000635-b; причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; звіт про результати проведення процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 13:54
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од.
Холодильник без морозильної камери ,об' єм ― 285 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1 од.
Холодильник без морозильної камери ,об' єм ―153 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
8 од.
Холодильник без морозильної камери ,об' єм ― 42-52 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з лбмеженою відповідальністю "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 78 100,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 13:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з лбмеженою відповідальністю "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
78 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 08:41
Звіт про втконання договору №139.jpg укладений
02 січня 2019 08:41
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2018 13:56
Договор №139 від31.07.2018 оновлений (1).pdf зміни до договору
01 серпня 2018 13:55
Протокол №189 від 01.08.2018 (1).pdf зміни до договору
01 серпня 2018 13:55
2_Договор №139 від31.07.2018 оновлений.pdf укладений
01 серпня 2018 13:49
1_Протокол №189 від 01.08.2018.pdf укладений
01 серпня 2018 13:49
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:09
Договор №139 від31.07.2018.pdf укладений
31 липня 2018 16:06
Протокол №185 від 31.07.2018.pdf укладений
31 липня 2018 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опублікований на електронному майданчику 31.07.2018 року договір №139 від 31.07.2018 року, переговорної процедури закупівлі товару холодильники.Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом CPV за ДК 021:2015- 42510000-4 (Холодильники), вважати технічною помилкою та вважати вірним договір №139 від 31.07.2018 року ,замінений та оприлюднений 01.08.2018року.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 78 100,00
UAH з ПДВ