Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук - 3 шт.
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2018-07-18-001825-b 7956d34b30544405a9af12ef0f360cfe
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Вигівська

+380984365039 vygovskayakaterina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Коростенської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143057
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Івана Франка, 5
Контактна особа: Катерина Вигівська
+380984365039
vygovskayakaterina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 08:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11523, Україна, Житомирська область, с.Михайлівка, вул. Вишняки 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 16:23
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 липня 2018 09:08
Дата відповіді: 19 липня 2018 09:54
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації, а саме технічних вимогах і якісних характеристиках не вказана конкретна модель та торгівельна марка ноутбуку, а лише технічні характеристики, тому будуть розглядатись ноутбуки, які запропонують учасники, але за технічними параметрами не гірші ніж вказані в тендерній документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій