Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

SSD накопичувач Intel DC S3610 Series SSDSC2BX800G401
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2018-07-18-001525-c 7e702275eff44b6191a1227984df4062
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Богдан Петрович

+380442542199 zhuk@apladm.ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34729486
Вебсайт: http://apladm.ki.court.gov.ua/sud9103/
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Московська,8, корпус 3,30
Контактна особа: Жук Богдан Петрович
+380442542199
zhuk@apladm.ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 18:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 18:38
Початок аукціону: 27 липня 2018 13:15
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
SSD накопичувач Intel DC S3610 Series SSDSC2BX800G401
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 3,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 липня 2018 09:02
Дата відповіді: 19 липня 2018 10:05
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі не передбачають надання еквіваленту чи аналогу замовленої продукції.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2018 12:53
Коментар щодо відміни: у зв’язку з відсутністю потреби у закупівлі такого товару в кількості визначеній в оголошенні про проведення закупівлі
Документи:
26 липня 2018 12:53
протокол