Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50), ДГ (25-100)
Очікувана вартість
1 108 000,00 UAH
UA-2018-07-18-000335-b 7cf6d10f2c5845f9b99d8d44cd8992b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпортун Валерій Анатолійович

+380536524337 globino_osvita@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти сім"ї та молоді Глобинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145464
Вебсайт: http://globosvita.pl.ua
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., місто Глобине, вулиця Центральна, 230/2
Контактна особа: Шпортун Валерій Анатолійович
+380536524337
globino_osvita@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2018 12:55
Очікувана вартість: 1 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГр (0-200), ДГОМ (13-50), ДГ (25-100)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 т
Вугілля кам’яне марки ДГр (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський район, за адресами підпорядкованих навчально-виховних закладів Замовника торгів (детально визначено в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
95 т
Вугілля кам’яне марки ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський район, за адресами підпорядкованих навчально-виховних закладів Замовника торгів (детально визначено в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
20 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський район, за адресами підпорядкованих навчально-виховних закладів Замовника торгів (детально визначено в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 19:19
Перелік змін до тендерної документації від 25.07.2018.doc
25 липня 2018 19:19
Тендерна документація зі змінами.doc
18 липня 2018 10:06
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

форма документу
Дата подання: 23 липня 2018 11:45
Дата відповіді: 25 липня 2018 11:11
У п.й. Інструкції з підготовки ТП існує вимога щодо надання: копії виписки з протоколу засновників, копії наказу про призначення посадової особи або довіреність... (один з таких документів подається у нотаріально завіреній формі). Запитання: так подається нотаріально завірена копія Протоколу чи наказу чи можна надати, власне, нотаріально засвідчений Протокол на обрання керівника як оригінал, а не засвідчену копію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно питання по вимозі надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а також договору за результатами торгів, пояснюємо наступне.
Умови засвідчення вірності копій документів обґрунтовані такими обставинами:
- першою умовою, є відповідність документа, з якого засвідчується вірність копії, вимогам законодавства. Це означає, що документ не повинен суперечити законові як за змістом, так і за формою. Стаття 51 Закону України «Про нотаріат» є прямою гарантією забезпечення відповідності документа законові. Якщо оригінал документа викликає сумнів, щодо його дійсності, нотаріус може затримати цей документ і направити на експертизу на підставі своєї постанови. Якщо експертиза виявить порушення закону, нотаріус повідомляє про це для вжиття заходів відповідні органи виконавчої влади;
- друга умова – наявність юридичного значення документа. Ця вимога випливає з сутності нотаріальної дії та означає, що документ, з якого засвідчується вірність копії, повинен стосуватися прав і законних інтересів громадян, мати значення для подальшої їх реалізації, а отже, створювати певні правові наслідки для громадянина. Практично кожний документ, який стосується прав і законних інтересів громадян, має чи може мати юридичне значення. Якщо у нотаріуса виникають сумніви, щодо юридичного значення документа, він може з’ясувати, для якої мети засвідчується вірність копії. Незважаючи на закінчення строку дії документа, останній може мати юридичне значення за певних обставин, бо в ньому можуть стверджуватися факти минулого, які на цей момент мають значення для громадянина;
- третьою умовою засвідчення вірності копії документа є перевірка того факту, чи може нотаріус з представленого документа засвідчити копію.
Відтак, враховуючи функціональні можливості електронної системи закупівель, учасники здебільшого в складі власних тендерних пропозицій подають чи то скановану копію виконану з належним чином завіреної копії документа на паперовому носії або скановану копію виконану з оригіналу документа на паперовому носії. Тобто, спостерігаємо що обидва випадки передбачають подання учасниками сканованих КОПІЙ, не залежно від того чи то є оригінал або належне завірена копія. Додатково зауважуємо, що конкуренція на предмет закупівлі даної закупівлі, є занадто проблематичною з огляду на наявні процеси оскарження до постійно діючої адміністративної колегії з питань розгляду скарг АМКУ. Саме тому, з метою мінімізації спекулювання подібними процесами Замовником передбачена така вимога до учасників.
копія статуту
Дата подання: 23 липня 2018 13:58
Дата відповіді: 25 липня 2018 11:12
Для підтвердження факту здійснення господарської діяльності Вами вимагається нотаріально завірена копія статуту, але дана вимога не узгоджується з принципами ЗУ "Про публічні закупівлі" у частині економічності пропозиції. Нот посвідчення статуту тягне додаткові витрати у коштах. Просимо унести зміни у частині надання копії статуту, засвідченої учасником
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подання учасниками нотаріально завіреної копії Статуту зумовлене обставинами, що надані у відповіді на питання «форма документу» від 23 липня 2018 - 11:45.
Тож, встановлення такої вимоги жодним чином не спотворює принципи здійснення публічних закупівель, а навпаки дає можливість Замовнику отримати правдиву та достовірну інформацію, що підкреслює такі принципи як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Поряд з тим, розділом V за частиною 2 тендерної документації встановлено: «До ціни пропозиції тендерних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.»
Додатково інформуємо, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII, згідно його прикінцевих положень встановлено: «3. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.
5. Товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю звільняються від сплати адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства у зв’язку з приведенням його у відповідність із цим Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.».
Таким чином, задоволення Вашого звернення є не актуальним, оскільки Замовник здійснює проведення даної закупівлі із повним дотримання чинного законодавства України.
форма оподаткування
Дата подання: 23 липня 2018 14:04
Дата відповіді: 25 липня 2018 11:13
арк. 10 ТД вимагає надання підтвердження форми оподаткування документом, виданим відповідним уповноваженим органом державної влади. Мається на увазі надати витяг з реєстру платників ПДВ? Ми не розуміємо, якщо ми знаходимся на загальній системі оподаткування - що ми маємо надати? Такого документу наразі не існує, раніше це була довідка 4-ОПП.
Відповідь: Насправді, згідно частини 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено: «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства:

- інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо не нарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства.
…». Таким чином, якщо учасник являється платником податку на додану вартість, він повинен подати Свідоцтво платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, а у випадку якщо учасник є платником єдиного податку має надати Свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку.
Поряд з тим, в тій же частині тендерної документації містяться Примітки, які за пунктом 3 передбачають, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Тобто, у випадку відсутності підстав в отриманні відповідного документа (учасник знаходиться на загальній системі оподаткування без реєстрація платника ПДВ) слід надати лист пояснення в довільній формі з посиланням на відповідні нормативні правові акти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 1 108 000,00
UAH з ПДВ
997 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 1 063 700,00
UAH з ПДВ
1 054 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 1 105 550,00
UAH з ПДВ
1 055 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 10:38
Електронний підпис
31 липня 2018 10:37
Проект договору.pdf
31 липня 2018 10:37
Технічні вимоги.pdf
31 липня 2018 10:37
Статут.pdf
31 липня 2018 10:37
кваліфікація.pdf
31 липня 2018 10:37
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 19:52
Електронний підпис
01 серпня 2018 19:50
Пропозиція.pdf
01 серпня 2018 19:48
G0818-1010-GL_tender.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 22:23
Електронний підпис
09 серпня 2018 22:22
документи статті 17 ЗУ.pdf
08 серпня 2018 17:37
Електронний підпис
02 серпня 2018 17:15
Електронний підпис
02 серпня 2018 17:13
стаття 17 ЗУ.PDF
02 серпня 2018 17:13
проект договору.PDF
02 серпня 2018 17:13
листи.pdf
02 серпня 2018 17:13
кваліфікація.pdf
02 серпня 2018 17:13
договір поставки.PDF
02 серпня 2018 17:13
довідки з банку.pdf
02 серпня 2018 17:13
довідка ІПН директора.pdf
02 серпня 2018 17:13
Лицензия банка.pdf
02 серпня 2018 17:13
Гайдун57(гарантії).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Відхилено 997 150,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 15:58
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"
#41073735
Відхилено 1 054 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 16:02
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 1 055 784,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 16:05

Документи

08 серпня 2018 15:58
Електронний підпис

Документи

08 серпня 2018 16:02
Електронний підпис

Документи

08 серпня 2018 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
1 055 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2018 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 17:07
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 14:40
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 січня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 16:33
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 16:30
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 10:11
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 10:09
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 17:32
Додаткова угода 1 до договору 548.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 17:31
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 17:16
Договір №548 від 27.08.2018 року укладений
27 серпня 2018 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, більш детально описано в Додатковій угоді №1 від 27.08.2018 року, що завантажена в електронну систему закупівель.
Номер договору про закупівлю: 548
Договір:
Номер додаткової угоди: 548
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з підвищенням роздрібних ринкових цін на вугілля кам'яне марки ДГР (0-200) на внутрішньому ринку України, збільшено ціну на вугілля кам'яне марки ДГР (0-200) в межах 10% : до 2640грн. за 1 тону. Крім того, зменшено загальний обсяг закупівлі на 12грн.
Номер договору про закупівлю: 548
Договір:
Номер додаткової угоди: 548
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії Договору на строк до 31 січня 2019 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року
Номер договору про закупівлю: 548
Договір:
Номер додаткової угоди: 548
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк до 28.02.2019р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в сумі 210205,23грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 548
Договір:
Номер додаткової угоди: 548
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 265 977,13
UAH з ПДВ