Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Полотно
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-07-18-000328-c 547a70eed5c7437facf8da69ec3c6ea2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андреєв Володимир Володимирович

380442483093 v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6
Контактна особа: Андреєв Володимир Володимирович
380442483093
v.andreev@kpsolor.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 10:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 10:55
Початок аукціону: 26 липня 2018 15:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7730 Одиниця
Полотно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, місто Київ, Київ, Солом'янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2018 14:06
Дата відповіді: 19 липня 2018 15:59
Доброго дня! Вивчивши тендерну документацію, хочу зауважити, що деякі Ваші вимоги є дискримінаційними, а саме: 1. Вимога надати аналогічний договір 2017 року, а відгук — 2018 року. Вже минуло півроку 2018 року, у цей період можна було зробити не одну поставку аналогічного товару та отримати відгуки вже після використання. Також незрозуміло Ваше бажання бачити відгук саме 2018 року. 2. Вимога надавати зразки та документи протягом одного дня також є дискримінацією, оскільки наявність складів у м. Києві (що також є дискримінацією) ще не говорить про те, що уповноважена особа знаходиться саме у м. Києві, а будь-яка поштова служба може не встигнути в один робочий день, особливо якщо вимога надати документи була висунута о п’ятій вечора. 3. Вимога надати довідку з ДФС про відсутність заборгованості на адресу Замовника — це вимога заздалегідь знати, що Ви будете оголошувати тендер, та завчасно оформити цю довідку. А таким даром буде володіти тільки той із учасників, хто спілкується з замовником окремо, за межами тендерного майданчику. Також прошу пояснити один момент: у документації Ви вказуєте, що товар необхідно поставляти наступного робочого дня після замовлення. Але в одному місті Ви написали, що “Товар повинен завозитися окремими партіями, в день усного або письмового звернення замовника.” Вважаю ці вимоги необгрунтованими, дискримінаційними, та такими, що обмежують коло учасників. Прошу надати обгрунтування даних вимог або внесення змін до документації. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, на Ваше прохання, надаємо ОБГРУНТОВАНІ відповіді на поставлені питання.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник, не вважає вимоги, визначені в Оголошенні про закупівлю, дискримінаційними.
Оголошення не є тендерною документацією!
1. Вимога надати аналогічний договір 2017 – до даної вимоги в Оголошенні про проведення закупівлі будуть внесені зміни. Слідкуйте за оприлюдненням.
Вимога щодо надання відгуку 2018 року від контрагента за аналогічним договором обумовлена метою уникнення ризиків залучення недобросовісних компаній в якості постачальників, а також надає змогу перевірки достовірності поданих Учасником даних, а саме існування саме на сьогоднішній день компанії-контрагента Учасника.
2. Встановлення в Оголошенні про закупівлю вимоги «наявність складу у м. Києві та Київській області» обумовлена тим, що у Підприємства- Замовника відсутні склади для зберігання великої кількості товару. Окрім того, дану вимогу висунуто учасникам з метою можливої термінової поставки товару дрібними партіями, в силу специфіки діяльності Підприємства-Замовника.
3. Шановний учаснику, читайте уважно Оголошення про проведення закупівлі «Вимога надавати зразки та документи протягом одного дня оскільки наявність складів у м. Києві ще не говорить про те, що уповноважена особа знаходиться саме у м. Києві, а будь-яка поштова служба може не встигнути в один робочий день, особливо якщо вимога надати документи була висунута о п’ятій вечора» - ДАНА ВИМОГА замовником не висувається, отже питання є необґрунтованим!!!!!
4. Питання щодо товар поставляти необхідно наступного робочого дня після замовлення чи завезення окремими партіями, в день усного або письмового звернення замовника - слушне. в Оголошенні про проведення закупівлі будуть внесені зміни. Слідкуйте за оприлюдненням.
5. Вимога надати довідку з ДФС про відсутність заборгованості на адресу Замовника зовсім не дискримінує Учасників. Для виготовлення довідки ДФС з моменту замовлення її Учасником необхідно 5-ть днів.
Оголошення оприлюднено 18.07.2018, період подачі пропозицій по 25.07.2018 до 10:55 год. Отже, у Учасників є 7 (сім) днів - 100% можливість для замовлення та одержання довідки ДФС про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Дане питання є необґрунтованим.
Довідка з ДФС
Дата подання: 20 липня 2018 15:15
Дата відповіді: 23 липня 2018 09:16
Добрий день! Підкажіть, а чому довідка з ДФС повинна бути виписана саме на Ваше ім'я? Чому Вас не влаштує довідка, видана на ім'я іншої організації, але дійсна на момент подання пропозиції?
Відповідь: Надання адміністративної послуги з видачі Довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби, регламентується наказом Міндоходів від 10.10.2013 року № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів».
Довідка видається безоплатно. Заява на отримання довідки складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом ДФС Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків (п. 3 Порядку № 567).
Наше підприємство по даній закупівлі виступає Замовником, а не будь-яка інша організація, тому і довідку необхідно подавати на ім"!я Замовника , а не на ім'я іншої організації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Термоізол-К" 124 590,00
UAH з ПДВ
124 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНАТ" 142 590,00
UAH з ПДВ
136 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 146 064,00
UAH з ПДВ
136 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2018 16:37
Нова пропозиція.pdf
25 липня 2018 10:17
Договори оренди.pdf
25 липня 2018 10:17
Пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2018 16:24
Нова пропозиція.pdf
23 липня 2018 16:18
СЕС висновок-1.pdf
23 липня 2018 16:03
статут.rar
23 липня 2018 16:03
сертификат скотч.pdf
23 липня 2018 16:03
сертификат полотно.pdf
23 липня 2018 16:03
ПРОПОЗИЦІЯ полотно.pdf
23 липня 2018 16:03
наказ2.pdf
23 липня 2018 16:03
лист відгук.pdf
23 липня 2018 16:03
загальні відомості .pdf
23 липня 2018 16:03
довідка ДФС.jpg
23 липня 2018 16:03
доверенность МАНАТ.pdf
23 липня 2018 16:03
Гарантійний Лист.pdf
23 липня 2018 16:03
витяг ПДВ.pdf
23 липня 2018 16:03
Витяг ЄДРПО.pdf
23 липня 2018 16:03
аналог.договір4стр.pdf
23 липня 2018 16:03
аналог.договір3стр.pdf
23 липня 2018 16:03
аналог.договір2стр.pdf
23 липня 2018 16:03
аналог.договір1стр.pdf
23 липня 2018 16:03
анал.договір ВН.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 09:29
ЦП.pdf
25 липня 2018 09:29
Ту Изолон.pdf
25 липня 2018 09:29
строки виготовлення.pdf
25 липня 2018 09:29
право підпису.pdf
25 липня 2018 09:29
порівняльна таблиця.pdf
25 липня 2018 09:29
Паспорт+код.pdf
25 липня 2018 09:29
неподання Статуту.pdf
25 липня 2018 09:29
згода з термінами.pdf
25 липня 2018 09:29
Договір та відгук.pdf
25 липня 2018 09:29
договір аренди.pdf
25 липня 2018 09:29
довідка з ДФС.pdf
25 липня 2018 09:29
Довідка з банку.pdf
25 липня 2018 09:29
гарантія поставки.pdf
25 липня 2018 09:29
Виписка+Витяг+ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженною відповідальністю "Термоізол-К"

ТОВ "МАНАТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю "Термоізол-К"
#32660061
Відхилено 124 590,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 16:01
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
Переможець 136 884,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 16:28

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
136 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №535.2018.pdf укладений
07 серпня 2018 10:30