Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС
High voltage bushing for ZNPP, SUNPP, RNPP
Очікувана вартість
215 460 192,00 UAH
UA-2018-07-18-000265-b 5d728f046031435a82b72f714cc7269d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Вікторія Олексіївна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Лобода Вікторія Олексіївна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Loboda Viktoria
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2018 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 18 вересня 2018 13:01
Очікувана вартість: 215 460 192,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 460,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2154601.92 UAH
Publication date: 18 липня 2018 09:50
Enquiries until: 11 серпня 2018 11:00
Complaints submission until: до 17 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 215 460 192 UAH including VAT
Minimal lowering step: 215 460 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 од.
Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів

High voltage bushing for ZNPP, SUNPP, RNPP
CPV: 31160000-5
Період постачання: по 30 травня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 15:23
Додаток 2 - інформ про тех характ -1.docx
10 серпня 2018 15:23
ТД - 5778-1.doc
10 серпня 2018 15:23
5778-перелік ЗТД-1.doc
18 липня 2018 09:47
Додаток 4 - ТВ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 5 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 12 - досвід виконання.docx
18 липня 2018 09:47
Додаток 14 - митні платежі.docx
18 липня 2018 09:47
Додаток 13 - мат-тех база.DOCX
18 липня 2018 09:47
Додаток 11 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 3 - проект договору.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 10 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 9 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 7 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 8 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 6 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
витяг-17.07.2018.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
18 липня 2018 09:47
5778 - procurement notice.docx
10 серпня 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 15:23
Додаток 2 - інформ про тех характ -1.docx
18 липня 2018 09:47
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
10 серпня 2018 15:23
ТД - 5778-1.doc
18 липня 2018 09:47
ТД - 5778.doc
10 серпня 2018 15:23
5778-перелік ЗТД-1.doc
18 липня 2018 09:47
Додаток 4 - ТВ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 5 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 12 - досвід виконання.docx
18 липня 2018 09:47
Додаток 14 - митні платежі.docx
18 липня 2018 09:47
Додаток 13 - мат-тех база.DOCX
18 липня 2018 09:47
Додаток 11 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 3 - проект договору.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 10 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 9 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 7 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 8 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 6 - ОЛ.pdf
18 липня 2018 09:47
витяг-17.07.2018.pdf
18 липня 2018 09:47
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
18 липня 2018 09:47
5778 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки
Дата подання: 25 липня 2018 16:10
Дата відповіді: 15 серпня 2018 08:31
В тендерній документації, Додаток 2, таблиця "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" зазначено наступний графік постачання високовольтних вводів: № позиції 1, 9 - до 31.12.18, № позиції 2 - до 31.01.19, № позиції 3,4,5,6 - до 30.10.18, № позиції 7 - до 10.03.19, № позиції 8 - до 17.12.18. Мінімальний термін виробництва аналогічної продукції в необхідній кількості складає 10-11 місяців з моменту підписання договору, а це означає, що виконати поставачання високовольтних вводів в зазначений термін не можливо. Просимо Вас змінити термін поставки всіх високовольтних вводів - протягом 10 місяців з моменту укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Строк постачання Продукції за поз. 9 Додатку 2 до ТД змінено (рішення ТК від 10.08.2018).
Зміну строків постачання Продукції за поз. 1-8 Додатку 2 до ТД не вважаємо за доцільне у зв’язку з виробничою необхідністю.
Типи трансформаторів та реакторів
Дата подання: 31 липня 2018 09:47
Дата відповіді: 15 серпня 2018 10:10
Для підготовки тендерної пропозиції, просимо надати додаткову інформацію щодо типу та заводів-виробників трансформаторів та реакторів, на які планується встановлення нових високовольтних вводів згідно тендерних вимог.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):

- ВП ЮУАЕС (п. 3-7):
Дисп. назва 3АТ, Тип АОДЦТН-333000/750/330-73У1, ОДЦТН-333000/750/330-85У1, Зав. №
125684, 125683, 129170, Завод виробник ПрАТ «Запоріжтрансформатор».
Дисп. назва 0ВТ03, 0ВТ04, Тип ТРДЦН-63000/330-У1, Зав. № 130545, 130546, Завод виробник ПрАТ «Запоріжтрансформатор».
Дисп. назва 6РШ, 8РШ, 15РШ, Тип РОДЦ-110000/750, Зав. № 1328501, 1328502, 1266509, 1367330, 1321060, 1278494, 1319031,1266511, 1266510, Завод виробник Московский Электрозавод.

- ВП РАЕС (п.8, 9):
Дисп. назва 1ТР, Тип ТРДН-40000/110-80У1, Зав. № 15976, Завод виробник ООО "Тольяттинский Трансформатор" м. Тольятті, РФ.
Дисп. назва 9АТ, Тип АОДЦТН-333000/750/330 У1, Зав. № 139604, Завод виробник ПрАТ«Запоріжтрансформатор».

- ВП ЗАЕС (п.1, 2):
Дисп. назва Т-1 (ф. «А», ф. «В», ф. «С»), Тип ОРЦ-417000/750-77У1, ОРЦ-417000/750-У1, ОРЦ-417000/750-У1, Зав. № 118777, 139600, 139507, Завод виробник ПАО «Запорожтрансформатор».
Дисп. назва Т-2 (ф. «А», ф. «В», ф. «С»), Тип ОРЦ-417000/750-77У1, ОРЦ-417000/750-77У1, ОРЦ-417000/750-У1, Зав. № 121855, 121853, 121854, Завод виробник ПАО «Запорожтрансформатор».
Додаток 13
Дата подання: 09 серпня 2018 11:15
Дата відповіді: 15 серпня 2018 08:57
Просимо надати роз’яснення або конкретизувати інформацію в ТД щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: чи потрібно заповнювати Додаток 13 і окремо по учаснику закупівлі чи лише достатньо надати інформацію по виробнику продукції?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Довідка встановленої форми (Додаток 13 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), має бути заповнена відомостями про виробника. У випадку, якщо в тендерній пропозиції запропоновано декілька виробників – зазначену довідку учаснику необхідно заповнити окремо по кожному виробнику.
ТВ документ, який підтверджує патентну чистоту.
Дата подання: 09 серпня 2018 12:35
Дата відповіді: 15 серпня 2018 08:58
Просимо надати роз'яснення щодо документу, який підтверджує патентну чистоту. Згідно ТВ перелік документів (патентний формуляр, декларація про патентну чистоту) вказаний через кому, отже необхідно надавати всі документи? Чи достатньо надати один із вказаних? І чи є у Замовника особливі вимоги щодо змісту данних документів?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Додатком №4 до ТД передбачено, що Учасник має надати довідку довільної форми стосовно патентної чистоти на обладнання, яке закуповується.
1. Достатньо надати один із вказаних документів.
2. Довідка довільної форми.
Дана вимога передбачена Законом України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі».
ТД
Дата подання: 10 серпня 2018 22:43
Дата відповіді: 15 серпня 2018 09:00
Просимо вказати які документи потрібно надати на підтвердження імпортної продукції та чи потрібно надавати їх взагалі?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Для імпортної продукції потрібно надати технічну специфікацію (ТС), яка має бути виконана у відповідності до СОУ НАЕК 077, за якою товар виготовляється та яка підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам і опитувальним аркушам, засвідчену виробником цього товару; а також усі інші документи, передбачені ТД.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 11 серпня 2018 10:29
Дата відповіді: 15 серпня 2018 09:01
У деяких конкурсних торгах, які проводить ДП "НАЕК "Енергоатом", наприклад, у тендері "Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП ЮУАЕС" розмір забезпечення тенедерної пропозиції становить 0,1% від очікуваної вартості торгів. У даному тендері сума забезпечення становить 1%. Просимо надати роз'яснення чому в данному тендері сумма забезпечення є вища, якщо очікувана вартість обох закупівель суттєво не відрізняється, крім того в тендері "Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП ЮУАЕС" очікувана вартість є більша, а саме - 287 543 700 грн з ПДВ, а "Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС" - 215 460 192 грн з ПДВ. Додатково просимо розглянути можливість зменшення суми забезпечення у данному тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», розмір забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення торгів на закупівлю товарів.
Зменшення суми забезпечення у даному тендері не вважаємо за доцільне.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-000265-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВО-ЗЕРНОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:39313159
Дата подання: 09 серпня 2018 11:46
аналогічні договори
Просимо прибрати з довідки про аналогічні договори вимогу вказати загальну суму договору, так як дана інформація є конфіденційною, а невиконання поставленої на даний момент вимоги буде розцінене як невідповідність умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 08:47
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника надати інформацію в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Дана вимога стосується всіх Учасників та не є дискримінаційною. Не вважаємо за доцільне вносити зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000265-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевченко Т.С., Код ЄДРПОУ:3138416621
Дата подання: 09 серпня 2018 14:20
Поділ предмета закупівлі на лоти
Повідомляємо, що замовник об’єднавши в одній процедурі закупівлі без розбиття на лоти вводи трансформаторні та реакторні вводи дискримінує учасників з огляду на наступне.
Як відомо реакторні вводи призначені для шунтувальних реакторів типу РОДЦ-110000/750» виготовляє лише один виробник ТОВ «Маса» (Росія). Тому дана закупівля виключає можливість участі безпосередньо іншого виробника, окрім ТОВ «Маса» та представників їх продукції, що в свою чергу значно звужує коло потенційних учасників та може вплинути на конкурентоспроможність даної процедури.
Ми як виробник високовольтних вводів для трансформаторів, вимагаємо відокремити трансформаторні вводи та вводи для реакторів в окремі лоти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 08:48
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Враховуючи, що для виключення повторного виведення в ремонт системного обладнання ВП ЮУАЕС, трансформаторні та реакторні вводи мають бути поставлені одночасно, не вважаємо за доцільне вносити зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000265-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВО-ЗЕРНОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:39313159
Дата подання: 10 серпня 2018 22:31
строк поставки
Відповідно до умов ТД строк поставки товару: позиція 1 - до 31.12.18, позиція 2 - до 30.01.2019, позиції 3-6 - до 30.10.18, позиція 7 - до 10.03.19, позиція 8 - до 17.12.18, позиція 9 - до 30.05.19. Оскільки строки виготовлення аналогічної продукції стандартно становить від 7 до 10 місяців, а початок аукціону призначений на 26.09.18, який ймовірно може бути змінений у випадку перенесення строків подачі, а також оскарження учасниками результатів предкваліфікації, просимо Вас прийняти до уваги вищезазначену інформацію та внести зміни до ТД, а саме - встановити строк постачання продукції протягом 10 місяців з моменту підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 09:10
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Строк постачання Продукції згідно за поз. 9 Додатку 2 до ТД змінено (рішення ТК від 10.08.2018). Зміну строків постачання Продукції за поз. 1-8 Додатку 2 до ТД не вважаємо за доцільне у зв’язку з виробничою необхідністю.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000265-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВО-ЗЕРНОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:39313159
Дата подання: 10 серпня 2018 22:41
умови оплати
Враховуючи специфіку поставки а також виробничі витрати на умовах 100% предоплати, які пов'язані із виробництвом товару, просимо Вас розглянути можливість надання попередньої оплати (авансу) у розмірі 10% від вартості товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 08:51
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкокмплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):Не маємо можливості передбачити надання авансування.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000019 ● 5b34599092cd4e278fe25958e8788cbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 18:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
09.12.2019 № 347

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 09.12.2019 № 347

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-07-18-000265-b 18.07.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора департаменту –
начальник Управління моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-18-000265-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 18.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 25.07.2018, 31.07.2018, 09.08.2018 оприлюднив роз’яснення на звернення 15.08.2018 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі, стосувалися кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог, визначених у тендерній документації (далі – ТД), та строків поставки. За результатами розгляду звернення щодо строків поставки замовником було прийнято рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевими споживачами – ВП «Запорізька АЕС», ВП «Южно-Українська АЕС» та ВП «Рівненська АЕС». Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі та результати проведеного тендеру, не були предметом оскарження. У пункті 3 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому». Наразі замовником вжито належних заходів стосовно надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації у встановлений Законом строк. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-12-19 17:03:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 вересня 2018
UA-2018-07-18-000265-b5d728f046031435a82b72f714cc7269d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ" Документи
Відхилено
Документи
GAZSINTEZ LLC Документи
Відхилено
Документи
MAGISTER LLC Документи
Допущено до аукціону
Документи
WK Energo GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

21 серпня 2018 10:53
1.jpg
21 серпня 2018 10:00
Peiport RIP bushing supply record 2018-8.pdf
21 серпня 2018 10:00
dodatok 2.pdf
21 серпня 2018 10:00
dodatok 13.pdf
21 серпня 2018 10:00
Устав.pdf
21 серпня 2018 10:00
Технічні умови.PDF
21 серпня 2018 10:00
СТАТУТ_ укр.pdf
21 серпня 2018 10:00
сертифікат дилера.pdf
21 серпня 2018 10:00
рекламации.pdf
21 серпня 2018 10:00
патентная чистота.pdf
21 серпня 2018 10:00
Креслення 750-1000-04.PDF
21 серпня 2018 10:00
Креслення 363-2000-04.PDF
21 серпня 2018 10:00
Креслення 363-1250-04.PDF
21 серпня 2018 10:00
Зразок тех. паспорт.pdf
21 серпня 2018 10:00
Вит НАЭК.pdf
21 серпня 2018 10:00
750-1000-04 Peiport.pdf
21 серпня 2018 10:00
363-2000-04 Peiport.pdf
21 серпня 2018 10:00
363-1250-04 Peiport.pdf
21 серпня 2018 10:00
126-2000(signed).pdf
21 серпня 2018 10:00
126-2000(signed) (1).pdf

Публічні документи

21 серпня 2018 10:15
attach_1.pdf
21 серпня 2018 10:15
technical part.rar
21 серпня 2018 10:15
qualification part.rar
21 серпня 2018 10:15
Insurance Alliance.rar
21 серпня 2018 10:15
attach_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"

GAZSINTEZ LLC

MAGISTER LLC

WK Energo GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2018 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
WK Energo GmbH 214 709 746,07
UAH з ПДВ
204 556 743,91
UAH з ПДВ
Документи
MAGISTER LLC 215 265 701,00
UAH з ПДВ
206 834 780,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2018 10:15
attach_1.pdf
21 серпня 2018 10:15
technical part.rar
21 серпня 2018 10:15
qualification part.rar
21 серпня 2018 10:15
Insurance Alliance.rar
21 серпня 2018 10:15
attach_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WK Energo GmbH

MAGISTER LLC

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
WK Energo GmbH
#96534
Переможець 204 556 743,91
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 16:45

Документи

19 вересня 2018 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2018 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
WK Energo GmbH
#96534
204 556 743,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2018 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 16:33
Додаткова угода 1 до угоди на проведення ремонту до Контракту № 53-129-01-18-01590.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 14:11
Додаткова угода 4 до контракту 53-129-01-18-01590 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:14
Додаткова угода 3 до контракту 53-129-01-18-01590 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 20:02
Додаткова угода 2 до договору 53-129-01-18-01590 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 20:00
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 17:29
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-18-01590 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2018 17:29
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2018 16:15
53-129-01-18-01590.pdf укладений
10 жовтня 2018 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення строку поставки в п. 3 Специфікації № 2 до контракту - до 31.05.2019
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01590
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-18-01590
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо проведення діагностики продукції - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01590
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди на проведення ремонту продукції - була обрана причина внесення змін до контракту - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума контракту після внесення змін до контракту – 5 342 223,21 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 32 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01590
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст. 10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди на проведення ремонту продукції - була обрана причина внесення змін до контракту - «Покращення якості предмета закупівлі». Сума контракту після внесення змін до контракту – 5 342 223,21 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 32 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01590
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст. 10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди 1 до угоди на проведення ремонту продукції - була обрана причина внесення змін до контракту - «Покращення якості предмета закупівлі». Сума контракту після внесення змін до контракту – 5 342 223,21 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 32 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01590
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML