Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2018-07-17-001521-c 5a34895549654734a5cf45fd7707825a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Комарницький Олег Олександрович

380442027475 oleh.komarnytskyi@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Комарницький Олег Олександрович
380442027475
oleh.komarnytskyi@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2018 12:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Стільці офісні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київська область, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 17:43
Специфікація.docx
17 липня 2018 17:43
Проект Договору - стільці.doc
17 липня 2018 17:43
Умови.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 18 липня 2018 10:17
Дата відповіді: 18 липня 2018 13:44
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо пропонувати Товар відповідно до Специфікації

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій