Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Районна лікарня м. Берегово - будівництво
Очікувана вартість
86 540 623,00 UAH
UA-2018-07-16-001513-b ae58e4708a4c4e8ab404fb706ca3bd72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Рущак

+380956177994 ukb-oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 05517297
Вебсайт: http://www.carpathia.gov.ua/ua/publication/content/623.htm
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
Контактна особа: Ганна Рущак
+380956177994
ukb-oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 12:03
Очікувана вартість: 86 540 623,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432 703,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 216000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Районна лікарня м. Берегово - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, місто Берегово, вулиця Лінера, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 16:49
Изображение0001.JPG
16 липня 2018 16:49
Изображение.JPG
16 липня 2018 16:49
Техзавдання 2018.rtf
16 липня 2018 16:49
ТД 16.07.2018.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА" 86 510 000,00
UAH з ПДВ
86 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи” 86 530 000,00
UAH з ПДВ
86 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 13:26
Електронний підпис
03 серпня 2018 12:15
Електронний підпис
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
03 серпня 2018 12:14
116_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
03 серпня 2018 12:13
Лист по зарплаті.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ЛС2_7-3-1.pdf
03 серпня 2018 12:13
пояснююча.pdf
03 серпня 2018 12:13
Відрядження.pdf
03 серпня 2018 12:13
116_ДЦ_ДЦ_3.pdf
01 серпня 2018 16:07
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:04
20.Копія договору (3)+.pdf
01 серпня 2018 16:04
4.Статут+.pdf
01 серпня 2018 16:04
21.Копія договору+.pdf
01 серпня 2018 16:04
5.Витяг на 12.07.2018+.pdf
01 серпня 2018 16:04
40.Проект договору+.pdf
01 серпня 2018 16:04
1.Заява-пропозиція+.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 15:29
Статут.pdf
01 серпня 2018 15:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 серпня 2018 15:29
Протокол засновників.pdf
01 серпня 2018 15:29
Проект довору.pdf
01 серпня 2018 15:29
Лист гарантія ЗУ.pdf
01 серпня 2018 15:29
Витяг.pdf
01 серпня 2018 15:29
3 Лист гарантія.pdf
01 серпня 2018 15:29
2-6 Довідка платежі.pdf
01 серпня 2018 15:29
2-5 Довідка банкрут.pdf
01 серпня 2018 15:29
04 Заява тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім Універсал Україна"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА"
#39060554
Переможець 86 510 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 11:44

Документи

07 серпня 2018 11:44
Електронний підпис
07 серпня 2018 11:42
Изображение0003.JPG
07 серпня 2018 11:42
Изображение0002.JPG
07 серпня 2018 11:42
Изображение0001.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УНІВЕРСАЛ УКРАЇНА"
#39060554
86 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 11:44
Електронний підпис
07 серпня 2018 11:42
Изображение0003.JPG
07 серпня 2018 11:42
Изображение0002.JPG
07 серпня 2018 11:42
Изображение0001.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 20:32
Повідомлення про розрив договору.pdf укладений
23 листопада 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:10
Додаткова угода №5 (Берегово).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 23:04
15919048438291981633377057203084.jpg зміни до договору
11 червня 2020 22:59
15919048932294313875455054522566.jpg зміни до договору
11 червня 2020 22:59
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 17:05
сканирование0123.pdf зміни до договору
11 червня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 13:16
сканирование0119.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:03
сканирование0120.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:03
сканирование0121.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 14:32
сканирование0117.pdf зміни до договору
04 червня 2020 14:30
сканирование0115.pdf зміни до договору
04 червня 2020 14:30
сканирование0116.pdf зміни до договору
04 червня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 16:46
сканирование0076.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0075.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0074.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0073.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0072.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0071.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0070.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0069.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0068.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0067.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0066.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0065.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0064.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0063.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0062.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0061.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0060.pdf укладений
22 серпня 2018 16:43
сканирование0059.pdf укладений
22 серпня 2018 16:42
сканирование0058.pdf укладений
22 серпня 2018 16:42
сканирование0057.pdf укладений
22 серпня 2018 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фінансовими призначеннями: Внести зміни до п. 2.2 розділу 2 “ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ” та викласти в наступні редакції: “2.2 Вартість виконаних підрядних робіт на 2018 рік відповідно до бюджетних призначень та динамічної договірної ціни складає 485200,00 грн. (чотириста вісімдесят п’ять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ. Кошти обласного бюджету. Вартість підрядних робіт на 2020 рік відповідно до бюджетних призначень та динамічної договірної ціни складає 15500211,6 грн. (п’ятнадцять мільйонів п’ятсот тисяч двісті одинадцять гривень 6 коп.) з ПДВ. Кошти державного фонду регіонального розвитку. 2. Викласти 4. Строки виконання робіт. Пункт 4.2. Строки виконання робіт по будівництву об’єкта визначаються: Початок робіт: вересень 2018 року. Закінчення робіт: грудень 2021 року. 3. Викласти 15. Термін дії договору та інші умови. Пункт 15.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 4. Внести зміни до додатку № 2 договору № 1 від 22.08.2018 шляхом викладення в новій редакції, що додається. 5. Викласти реквізити сторін у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Анулювати додаткову угоду № 1 від 04.06.2020 р. до договору № 1 від 22.08.2018 р. 2. Внести зміни до п. 2.2 розділу 2 “ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ” та викласти в наступні редакції: “2.2 Вартість виконаних підрядних робіт на 2018 рік відповідно до бюджетних призначень та динамічної договірної ціни складає 485200,00 грн. (чотириста вісімдесят п’ять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ. Кошти обласного бюджету. Вартість підрядних робіт на 2020 рік відповідно до бюджетних призначень та динамічної договірної ціни складає 15500211,60 грн. (п’ятнадцять мільйонів п’ятсот тисяч двісті одинадцять гривень 60 коп.) з ПДВ. Кошти державного фонду регіонального розвитку. 3. Викласти 4. Строки виконання робіт. Пункт 4.2. Строки виконання робіт по будівництву об’єкта визначаються: Початок робіт: вересень 2018 року. Закінчення робіт: грудень 2021 року. 4. Викласти 15. Термін дії договору та інші умови. Пункт 15.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 5. Внести зміни до додатку № 2 договору № 1 від 22.08.2018 шляхом викладення в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2.15 розділу 2. викласти у наступній редакції "За рішенням Замовника можлива попередня оплата на небюджетний рахунок, відкритий на Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на закупівлю матеріалів, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів, відповідно до Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та за рішенням Замовника може проводиться авансування робіт в сумі 30 % вартості річного обсягу робіт, але не більше ніж на 90 календарних днів, відповідно до додаткової норми в будівництві Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року (зі змінами). Не використані протягом 90 календарних днів суми авансу повертаються Замовнику з моменту закінчення терміну його використання (90 календарних днів). В разі невиконання даного зобов’язання до Підрядника будуть застосовані штрафні санкції в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день використання бюджетних коштів понад обумовлений період використання авансу (понад 90 календарних днів), моментом звітування Підрядником про використання авансу є підписання Замовником поданих Підрядником актів виконаних робіт та оригіналів відповідних документів (накладних на придбання матеріалів)".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2018 — 10 листопада 2020
Сума оплати за договором: 7 353 307,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 225 551,27 UAH)
Причини розірвання договору: систематичне неналежне виконання зобов’язань за Договором з боку Виконавця (роботи виконуються з порушенням термінів зазначених в календарному графіку)