Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини будівлі Воронівської філії Новоукраїнського навчальновиховного комплексу №8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" під філію "Воронівський дошкільний навчальний заклад" у с. Воронівка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області №18-180212
Очікувана вартість
2 056 210,00 UAH
UA-2018-07-16-000552-a 1b9ac71ade024c1aae4b44dac8018c86
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатенко Валентина

+380525150038 osvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40901383
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70
Контактна особа: Горбатенко Валентина
+380525150038
osvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2018 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 00:00
Очікувана вартість: 2 056 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 056,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція частини будівлі Воронівської філії Новоукраїнського навчальновиховного комплексу №8 " Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад " під філію "Воронівський дошкільний навчальний заклад" у с. Воронівка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області № 18-180212)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція частини будівлі Воронівської філії Новоукраїнського навчальновиховного комплексу №8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" під філію "Воронівський дошкільний навчальний заклад" у с. Воронівка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області №18-180212
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська обл., Воронівка, Воронівська філія Новоукраїнського НВК № 8 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2018 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 17:52
2. Додаток 3. Продовження.doc
16 липня 2018 17:52
1._ДКТ_(реконструкцiя).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

устаткування
Дата подання: 17 липня 2018 13:48
Дата відповіді: 20 липня 2018 12:18
Поясніть будь ласка, щодо вартості устаткування - чи потрібно враховувати вартість устаткування у пропозиції або замовник сам закуповує та поставляє устаткування (меблі). Якщо закуповує підрядник то які вимоги і характеристики до меблів повинні бути?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Частиною «Інша інформація» розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» передбачено наступну інформацію: «В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.».
З огляду на вищезазначене, на учасника-переможця закупівлі покладається обов’язок здійснити закупівлю устаткування, товарів, матеріалів та конструкцій, які будуть влаштовані за результатами проведення процедури закупівлі та укладання Договору. Отже, учасник при розрахунку своєї тендерної пропозиції зобов’язаний включити таке устаткування у вартість тендерної пропозиції.
Щодо характеристик меблів.
Замовником сформовано технічне завдання до процедури закупівлі, яке виражене у формі Дефектного акту, що знаходиться за Додатком 3 до тендерної документації та в Підсумковій відомості ресурсів, яка відображена у окремому файлі додатку 3 до тендерної документації. Зазначені документи прикріплені до оголошення про закупівлю. Так, характеристики меблів знаходяться у Додатку 3 «Продовження» за позиціями 479-494, а саме:
«479. Стiлець м’який
480. Лава для сидіння та переодягнення 300х1500 х 300 мм
481. Етажерка для горщиків 700х250х1500 мм
482. Вішалка для рушників
483. Ліжко дитяче 1400х600 мм
484. Шкафчик відкрити для іграшок 1050х500х1800 мм
485. Стіл кухонний 1200х600х750 мм
486. Стіл вихователя 1200х700х750 мм
487. Шкаф для посуду 800х500х1800 мм
488. Ємність для залишків їжі
489. Дзеркало 600х1000 мм
490. Шкафчик для прибир. інвентаря та деззасобів
491. Комплект дитячий - стіл, 4 стільчика
492. Шкафчик для одягу на 3 відділення (805х325х1205 )
493. Шкаф для зберігання чистої білизни 1000х600х 2000 мм
494. Шкафчик для одягу персоналу 650 х590 х 1800 мм»
Решта характеристик можуть бути запропоновані учасником закупівлі самостійно, що узгоджується із примітками до додатку 3 до тендерної документації: «У разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".»
доповнення
Дата подання: 17 липня 2018 13:52
Дата відповіді: 20 липня 2018 12:18
У дефектному акті на технологічне обладнання сторінка 46 ТД не зазначено що устаткування повинне бути у розрахунку пропозиції. Поясніть цю позицію.
Відповідь: Стосовно питання «відсутності у дефектному акті на технологічне обладнання сторінка 46 ТД не зазначено що устаткування повинне бути у розрахунку пропозиції».
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі”№922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Тендерну документацію необхідно розуміти вцілому з додатками, які містять невід’ємну її частину. Як зазначалося вище, «В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.».
Відтак, окремо взятий елемент тендерної документації, що може бути вирваний із контексту загальної інформації, не є достатнім приводом вважати, що замовником некоректно відображено інформацію про обсяги закупівлі. Варто зазначити, що дефектний акт, як і вцілому проектно-кошторисна документація до об’єкту будівництва формувалась не Замовником закупівлі, а відповідною проектною організацією. Окрім цього, уповноваженим органом була проведена експертиза, що зафіксована в Експертному Звіті. Відтак, підстав вважати некоректно сформованим робочий проект до об’єкту будівництва, як і відсутність будь-якої інформації в його складовим тендерний комітет не вбачає.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2018 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій