Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект обладнання для оснащення навчального кабінету початкової школи
Очікувана вартість
568 277,50 UAH
UA-2018-07-14-000016-b 9c113821fa51402297698df8460288ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перерва Ольга Олександрівна

+380384991273 olhapererva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кам'янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 39751804
Місцезнаходження: 32343, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець -Подільський район село Довжок, вулиця Смирнова, будинок 53
Контактна особа: Перерва Ольга Олександрівна
+380384991273
olhapererva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2018 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 14:36
Очікувана вартість: 568 277,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 841,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплекти
Ноутбук в комплекті із програмним забезпеченням, багатофункціональним пристроєм та ламінатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 шт
Комп’ютер в комплекті із програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комп’ютера в комплекті із програмним забезпеченням та багатофункціональним пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 16:51
тен.документація Компьютери зі змінами.doc
19 липня 2018 16:51
Таблиця змін компютери.doc
14 липня 2018 11:55
тен.документація Компьютери.doc
19 липня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 16:51
тен.документація Компьютери зі змінами.doc
19 липня 2018 16:51
Таблиця змін компютери.doc
14 липня 2018 11:55
тен.документація Компьютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місце поставки та інші умови
Дата подання: 17 липня 2018 19:59
Дата відповіді: 20 липня 2018 10:36
Шановний Замовник, просимо уточнити,: 1. Все обладнання закуповується для одного освітнього закладу? Та має поставлятись за адресою м. Кам’янець-Подільський, вул. Огієнка, 74 ( так вказано у вас в тендерній документації)? 2. У вас є вимоги в технічному завданні (Додаток 2) "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок". У Договорі ж фігурує тільки сума за "пакування товарів, їх завантаження, доставку і розвантаження". За законом всі відносини між постачальником та замовником після проведення тендерної закупівлі регулюються саме Договором. Чи дійсно потрібно враховувати в ціні пропозиції "монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів"? Якщо так, просимо внести зміни у проект Договору. 3. Якщо "монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів" все- таки необхідні, то за якою адресою вимагається виконати ці умови- за адресою поставки вул. Огієнка, 74?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Ваше питання розглянуте та внесені відповідні зміни до ТД.
1. Обладнання закуповується для закладів освіти відділу освіти Кам'янець-Подільської РДА, відповідно до Додатку 4 ТД.
2. При формуванні своєї цінової пропозиції Вам необхідно враховувати витрати на "монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів".
3. Проект договору викладений в тендерній документації є лише типовим (примірним), при укладені договору він може коригуватися та бути доповнений.
4. Адреси закладів в які потрібно здійснити "монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів" викладені в Додатку 4 ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович 567 500,00
UAH з ПДВ
567 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Булатович Сергій Валентинович 568 225,00
UAH з ПДВ
568 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2018 00:01
Довідка про корупцію
08 серпня 2018 00:01
Довідка про банкрутство
08 серпня 2018 00:01
Довідка про несудимість
29 липня 2018 21:50
Монітор Philips
29 липня 2018 21:50
Certificate-EPSON
29 липня 2018 21:50
Довідка2
29 липня 2018 21:50
Довідка
29 липня 2018 21:50
Сертифікат HP
29 липня 2018 21:50
Сертифікати
29 липня 2018 21:50
Аналогічні договори
29 липня 2018 21:50
Довідка_ТУ
29 липня 2018 21:50
Установчі документи
29 липня 2018 21:50
Гарантійниий_лист
29 липня 2018 21:50
довідки
29 липня 2018 21:50
Проект_договору
29 липня 2018 21:50
Технічні_вимоги
29 липня 2018 21:50
Тендерна_пропозиція

Публічні документи

29 липня 2018 22:27
документи.pdf
29 липня 2018 22:27
Цінова_Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович

ФОП Булатович Сергій Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович
#3259107133
Переможець 567 500,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 20:59

Документи

06 серпня 2018 20:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 20:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лаврентієв Сергій Миколайович
#3259107133
567 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2018 20:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 16:19
підписаний договір укладений
20 серпня 2018 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 567 500,00
UAH з ПДВ