Послуга з організації відкритого Запорізького кінофестивалю «ZIFF»
Очікувана вартість
89 896,90 UAH
UA-2018-07-13-002086-b f5b0c9cf72684aa59292acee56783bf2
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Притула

+380967530856 svetazp145@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Кіноконцертний зал ім.О.Довженка"
Код ЄДРПОУ: 30408294
Вебсайт замовника: http://dov.zp.ua
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька обл., м.Запоріжжя, проспект Соборний, 145
Контактна особа замовника: Андрій Миколайович Притула
+380967530856
svetazp145@gmail.com

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з організації відкритого Запорізького кінофестивалю «ZIFF»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (CPV) - 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» (послуга з організації відкритого Запорізького кінофестивалю «ZIFF»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2018  —  23 вересня 2018
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Документація

Тендерна документація

13 липня 2018 21:01
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНОЛАЙФ"
#37813858
Переможець 89 896,90
UAH
13 липня 2018 21:01

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 липня 2018 21:13
Договір.FR11.pdf укладений
13 липня 2018 21:10
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2018 20:41
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 20:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що фінансування Послуги, передбаченої п.1.1 Договору надання послуги № 130718 від 13.07.2018р., надалі – Договір, перерозподіляється за рахунок джерел коштів Замовника і коштів місцевого бюджету в межах ціни Договору, передбаченої п.3.1 Договору, Сторони, керуючись п.8.2 Договору, досягли згоди: внести зміни до п.3.1 Договору; внести зміни до п.3.5 Договору; внести зміни до реквізитів Замовника, що передбачені розділом 10 Договору; викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 130718
Договір:
Номер додаткової угоди: 130718
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку