Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Король Олена Олександрівна +380677971559 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2018 15:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2018 15:58 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 13:38 |
Очікувана вартість: | 591 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2018 15:54 |
Проект договору.doc |
13 липня 2018 15:54 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-000175 ● b617dfc371d64822b188c265428c8fad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2019 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2019 № 5
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-07-13-001668-b 13.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-30 14:09:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дидактичного матеріалу для комплектування кабінетів початкових класів за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-13-001668-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, враховуючи, що переможцем торгів ФОП Шелест М.В. у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноженого органу повідомлення про намір укласти договір з ним, не завантажено документи, визначені додатком 4 до тендерної документації, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання: чи надав переможець торгів ФОП Шелест М.В. особисто або поштою у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноженого органу повідомлення про намір укласти договір з ним, визначені у додатку 4 до тендерної документації документи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-01 09:45:00
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
З приводу надання пояснення щодо поставлених питань відділ освіти Конотопської міської ради повідомляє наступне: ФОП Шелест М.В. надано додументи, передбачені п.4 тендерної документації у строк, що не первищує 5 днів з моменту прийняття рішення про укладання договору. Копії документів додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі проведених відкритих торгів відділом освіти Конотопської міської ради було укладено договір поставки дидактичного матеріалу для комплектування кабінетів початкових класів за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» № 443 від 13.08.2018 з ФОП Шелест М.В. Станом на 31.12.2018 договір виконано в повному обсязі. З боку відділу освіти немає зауважень щодо неналежного виконання умов договору. Окрім того, за результатами проведеної закупівлі було зекономлено бюджетні кошти в сумі 24900,00грн.
2019-02-12 10:11:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-04-08-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2019 № 12
Суми
Про призначення перевірки
закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 09 квітня 2019 року проведення протягом 5 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-07-13-001668-b, здійсненої Відділом освіти Конотопської міської ради.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
ЮРКО Інна Володимирівна – начальник відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);
СЕМЕНОВА Катерина Михайлівна – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель.
Начальника управління Н. ШЕВЧЕНКО
2019-04-08 09:18:58
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
-
2019-02-14 15:21:23
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
RISK1-14
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" |
566 280,00
UAH з ПДВ
|
566 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" |
569 616,00
UAH з ПДВ
|
569 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" #2644604867 |
Переможець |
566 280,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2018 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 17:27
|
дидакт.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2018 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2018 11:27
|
дидакт мат.pdf | укладений |
13 серпня 2018 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 443 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |