Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дидактичний матеріал для комплектування кабінетів початкових класів за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Очікувана вартість
591 180,00 UAH
UA-2018-07-13-001668-b 164baa3621e346d183cb10f58ba49745
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Король Олена Олександрівна

+380677971559 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Король Олена Олександрівна
+380677971559
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2018 15:58
Початок аукціону: 30 липня 2018 13:38
Очікувана вартість: 591 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1040 шт
дидактичний матеріал для комплектування кабінетів початкових класів за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 15:54
Проект договору.doc
13 липня 2018 15:54
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000175 ● b617dfc371d64822b188c265428c8fad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.01.2019 № 5

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.01.2019 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-07-13-001668-b 13.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-30 14:09:14

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі дидактичного матеріалу для комплектування кабінетів початкових класів за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-13-001668-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, враховуючи, що переможцем торгів ФОП Шелест М.В. у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноженого органу повідомлення про намір укласти договір з ним, не завантажено документи, визначені додатком 4 до тендерної документації, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання: чи надав переможець торгів ФОП Шелест М.В. особисто або поштою у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноженого органу повідомлення про намір укласти договір з ним, визначені у додатку 4 до тендерної документації документи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 09:45:00

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

З приводу надання пояснення щодо поставлених питань відділ освіти Конотопської міської ради повідомляє наступне: ФОП Шелест М.В. надано додументи, передбачені п.4 тендерної документації у строк, що не первищує 5 днів з моменту прийняття рішення про укладання договору. Копії документів додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі проведених відкритих торгів відділом освіти Конотопської міської ради було укладено договір поставки дидактичного матеріалу для комплектування кабінетів початкових класів за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» № 443 від 13.08.2018 з ФОП Шелест М.В. Станом на 31.12.2018 договір виконано в повному обсязі. З боку відділу освіти немає зауважень щодо неналежного виконання умов договору. Окрім того, за результатами проведеної закупівлі було зекономлено бюджетні кошти в сумі 24900,00грн.

2019-02-12 10:11:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-04-08-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.04.2019 № 12

Суми

Про призначення перевірки
закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 09 квітня 2019 року проведення протягом 5 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-07-13-001668-b, здійсненої Відділом освіти Конотопської міської ради.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:

ЮРКО Інна Володимирівна – начальник відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);

СЕМЕНОВА Катерина Михайлівна – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель.

Начальника управління Н. ШЕВЧЕНКО

2019-04-08 09:18:58


Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

-

2019-02-14 15:21:23

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" 566 280,00
UAH з ПДВ
566 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" 569 616,00
UAH з ПДВ
569 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2018 10:09
Лист згода на ОПД.pdf
29 липня 2018 10:09
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2018 10:09
Техн. завдання.pdf
29 липня 2018 10:09
Свідоцтво.pdf
29 липня 2018 10:09
Проект договору.pdf
29 липня 2018 10:09
Лист- гарантія ст. 17.pdf
29 липня 2018 10:09
Копія паспорту.pdf
29 липня 2018 10:09
Договір ФОП ГРИНЕВИЧ.PDF
29 липня 2018 10:09
Договір Павлоград.pdf

Публічні документи

29 липня 2018 10:17
Лист-згода.pdf
29 липня 2018 10:17
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2018 10:17
Технічне завдання.pdf
29 липня 2018 10:17
Статут копія.pdf
29 липня 2018 10:17
ст. 17.pdf
29 липня 2018 10:17
Проект договору.pdf
29 липня 2018 10:17
Паспорт копія.pdf
29 липня 2018 10:17
Наказ 6к-3.pdf
29 липня 2018 10:17
Наказ 6к-2.pdf
29 липня 2018 10:17
Наказ 6к-1.pdf
29 липня 2018 10:17
Дов. про працівників.pdf
29 липня 2018 10:17
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
Переможець 566 280,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 16:13

Документи

01 серпня 2018 16:13
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:11
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"
#2644604867
566 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 16:13
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:11
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 17:27
дидакт.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 09:46
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 11:27
дидакт мат.pdf укладений
13 серпня 2018 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 443
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 566 251,00
UAH з ПДВ