Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
3 838 400,00 UAH
UA-2018-07-13-001571-c 3dce2fb2ff074feba116ef503da5eb1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Коленда

+380487228346 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., 65039, м. Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Мирослава Коленда
+380487228346
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 12:51
Початок аукціону: 30 липня 2018 12:51
Очікувана вартість: 3 838 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

(парта антисколіозна одномісна (30 шт.) та стілець (30 шт.) для класної кімнати; 3/4/5 ростові групи (регульовані параметри: висота та зміна кута нахилу стільниці).

для Нової української школи (НУШ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 комплект
Комплект (парта антисколіозна одномісна (30 шт.) та стілець (30 шт.) для класної кімнати; 3/4/5 ростові групи (регульовані параметри: висота та зміна кута нахилу стільниці).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2018  —  23 серпня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 18:03
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техничні характеристики
Дата подання: 18 липня 2018 23:14
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:41
Що має на увазі Замовник під поняттям комплекту - чи повинні бути парта і стілець в єдиному стилі, дизайні? Металеві каркаси парти і стільця мають бути виготовлени з труби однакового профілю? Чи обов'язкова конструкція має бути розбірною? Дякуємо за відповідь?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.
Парта і стілець повинні бути в єдиному стилі. Металеві каркаси парти і стільця мають бути виготовлені з труби однакового профілю. Конструкція повинна відповідати вимогам Тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 липня 2018 23:23
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:41
Якщо учасник не є виробником, які саме документи він має предоставити? Достатньо лі з цього приводу договіру з виробником продукціі, або також необхідна гарантія від виробника на забезпечення поставки продукції (кількість та строки)?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне. У зазначеній ситуації Учаснику необхідно надати сканкопію оригіналу Договору з виробником та лист-гарантію від виробника стовідсоткового забезпечення строків поставки запропонованого товару.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 липня 2018 23:27
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:41
Якщо учасник є дилером, повинен чи він в детальному опису надавати назву (маркування), малюнки чи фото продукції виробника, яка пропонується? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.
В детальному описі обов’язково повинна міститися інформація щодо назви (маркування), малюнки чи фото продукції виробника, яка пропонується
Техничні характеристики
Дата подання: 18 липня 2018 23:35
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:41
Добрий вечір! Якщо виробник пропонує інший спосіб регулювання зміни висоти підйому стільниці, наприклад, Rastomat (Hettich) 10 положень фіксації, буде чи Замовником розглядатись така пропозиція?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.
Конструкція товару повинна стовідсотково відповідати вимогам Тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 липня 2018 23:53
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:42
В проекті договору (п.6.3.2) та додаткових характеистах Додатка1 ТД Замовник вимагає поставити товар власним транспортом за свій рахунок. Вимога учаснику мати власний вантажний транпорт порушує ст.3 Закона України "Про публичні закупівлі". в частині недискримінації учасників. Вважаемо таку вимогу наданням переваги, навіть ,транспортним компаніям. Просимо внесті зміни у тендерну документацію. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання.
Транспорт може бути як власний, так і орендований.
У такому разі учасник надає відповідні підтверджуючі документи та зазначає дану інформацію у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 3 628 800,00
UAH з ПДВ
3 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН 3 729 600,00
UAH з ПДВ
3 499 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДУС" 3 742 200,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

27 липня 2018 17:47
сертифікат-215218435.pdf
27 липня 2018 17:47
паспорт Грабко.pdf
27 липня 2018 17:46
паспорт Грабко.pdf
27 липня 2018 17:46
сертифікат-215218435.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1921901816
Переможець 3 465 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 14:16

Документи

01 серпня 2018 14:16
Електронний підпис
01 серпня 2018 14:15
SCAN0051.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1921901816
3 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 14:16
Електронний підпис
01 серпня 2018 14:15
SCAN0051.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:53
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 15:48
ДУ 4.PDF зміни до договору
30 жовтня 2018 15:47
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 15:25
SCAN0014.PDF укладений
13 серпня 2018 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: продовжити строк поставки товарів за Договором 01/НУШ від 13.08.2018р. до 30 вересня 2018 року; пп. 5.1. Договору читати у зміненій редакції. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 01/НУШ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 29.08.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк постачання товарів за Договором № 01/НУШ від 13.08.2018р. до 31 жовтня 2018р.
Номер договору про закупівлю: 01/НУШ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 27.09.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися Додаток № 2 до Договору № 01/НУШ від 13.08.2018р. викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01/НУШ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 03.10.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, дійшли згоди та уклали Додаткову угоду № 4 (далі - Угода) до Договору № 01/НУШ від 13.08.2018 (далі – Договір) про наступне: У зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Постачальника у розділі Договору «Місцезнаходження і банківські реквізити сторін» викласти в такій редакції: «Фізична особа – підприємець Красілов Володимир Васильович 65080, м. Одеса, вул. Ген. Бочарова, 17, кв. 81 тел.+380-661370382 код ЄДРПОУ 1921901816 р/р 2600680002045 у АБ «Південний» м. Одеса МФО 328209» У зв’язку зі зміною податкового статусу Постачальника, а саме: з 16 жовтня 2018 року Постачальник є платником ПДВ, включити у невиплачену частину договору – 825 000, 00 грн. податкові зобов’язання з ПДВ у сумі - 37 500,00 грн., Додаток № 1 до Договору - Специфікація викласти в новій редакції (додається) та пункт 3.1. читати у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору за КЕКВ 3110 становить - 3 465 000,00 (три мільйони чотириста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок). З яких 32 комплекти - 2 640 000,00 (два мільйони шістсот сорок тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ та 10 комплектів - 825 000,00 (вісімсот двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. з ПДВ – 137 500,00 грн. Ціна на Товар встановлюються в національній валюті України. Ціна включає в себе всі витрати на транспортування до місця призначення, навантаження та розвантаження, установку, монтаж, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів.» Інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 01/НУШ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до Договору № 01/НУШ від 13.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 465 000,00
UAH з ПДВ