Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140403 Дрогобич – Комарно на ділянці км 21+000 – км 36+066 Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Road Repairs) - Current average repair of general public road of local importance O140403 Drohobych – Komarno on the section кm 21+000 – кm 36+066 of Lviv Region
Очікувана вартість
127 167 118,80 UAH
UA-2018-07-13-001550-c cc1454aab6eb4548b20254f75f4d0c4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration
National ID: 40301597
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2018 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 25 вересня 2018 12:10
Очікувана вартість: 127 167 118,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 635 835,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 635836 UAH
Publication date: 13 липня 2018 17:33
Enquiries until: 10 серпня 2018 11:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 127 167 119 UAH including VAT
Minimal lowering step: 635 836 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140403 Дрогобич – Комарно на ділянці км 21+000 – км 36+066 Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 Road Repairs) - Current average repair of general public road of local importance O140403 Drohobych – Komarno on the section кm 21+000 – кm 36+066 of Lviv Region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2018 11:54
Положення ТД до яких вносяться зміни.pdf
10 серпня 2018 11:51
Зміни до ТД.pdf
10 серпня 2018 11:51
Нова редакція ПД Дрогобич - Комарно.pdf
10 серпня 2018 11:51
Нова редакція ТД Дрогобич - Комарно.pdf
17 липня 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 17:34
ПД Дрогобич-Комарно.pdf
13 липня 2018 17:34
ТД Дрогобич - Комарно.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000034 ● 5300ee8458c14173a881d2bceca1c848
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 12:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-07-13-001550-c 13.07.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-10 11:41:16

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-13-001550-c, яка проводилася Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв'язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Аналогічної позиції дотримується Міністерство економічного розвитку і торгівлі України підтверджується, що підтверджується в роз'ясненні від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутні вимоги, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922?
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 № 28/20341, який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, аналізом встановлено, що в Додатку № 2 тендерної документації, переможець торгів на підтвердження відсутності підстав, визначених в частині першій статті 17 Закону № 922, повинен надати гарантійний лист за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи переможця про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
2. З яких підстав Замовником не вимагалося від переможця торгів документальне підтвердження інформації (витяг або довідка з ЄДР) про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів, а лише довідка у довільній формі, яка передбачена законом для учасників?
Відповідно до статті 21 Закону № 922, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також, згідно ч. 5 статті 28 Закону № 922, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Однак, в п. 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чому Замовником в тендерній документації прописані вимоги, щодо подання учасником документів після аукціону, що не передбачено (крім документів по ст. 17) Законом № 922?
Відповідно до ч. 1 статті 10 Закону № 922, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником внесено зміни до договору 28.12.2018, а публікація змін до договору відбулася 04.01.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Якого числа Замовником завантажено для оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2018?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-16 18:09:06

Пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівель

1. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У першому реченні цієї частини вказане узагальнене положення про надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону в довільній формі. У даному реченні ключовою є саме вимога до форми («довільна форма»), у якій замовник повинен вимагати надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті. Тобто законодавець застерігає замовника від неправомірного витребування від учасників конкретних документів, що можуть видаватися компетентними на те органами. Про це свідчить подальша конкретизація, і щодо пунктів статті 17 Закону і щодо суб’єктів подання відповідної інформації.
У третьому ж реченні статті 17 Закону законодавець наголошує, що надання інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним замовник не вимагає.
Окремо зазначаємо, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України не уповноважене тлумачити закони України.
Навіть якщо припустити, що у даному випадку присутня правова колізія (суперечності між другим і третім реченням абзацу першого частини третьої статті 17 Закону), то при її вирішенні замовник керувався принципами здійснення закупівель, а саме принципом максимальної економії та ефективності.
Відповідно до Академічного тлумачного словника, термін «економія» означає «бережливість, ощадливість при витрачанні чого-небудь». Тобто керуючись принципами, відповідно до яких повинні здійснюватися закупівлі, необхідно виходити із економії часу як для підготовки тендерної пропозиції учасниками, так і економії часу для перевірки тендерної пропозиції замовником. Замовник не вбачав за необхідне порушувати норму, прописану в третьому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, а саме вимагати в учасника додаткову довідку про надання інформації, що знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Беручи до уваги абзац третій частини третьої статті 17 Закону, відповідно до якого замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, замовнику не зрозуміло, з яких підстав Західний офіс Держааудитслужби запитує тільки про відсутність в тендерній документації вимоги про надання документів про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та не вбачає за потрібне вказати на те що замовник не вимагає підтвердження підстав, передбачених пунктом 1 і 7 частини першої статті 17, якщо він вважає, що надання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті стосується всієї частини першої та другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте, як уже зазначалося вище, керуючись принципом максимальної економії та ефективності, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В другому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Законодавець надав право замовнику самому вирішувати, якими документами переможець повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті.
3. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель поточного ремонту автомобільних доріг, невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Згідно із положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник зобов’язаний підтвердити поточні ціни на основні матеріали шляхом надання підтверджувальних документів, а саме: прихідними накладними, калькуляцією на матеріали власного виробництва, прайс-листами постачальників (в кількості не менше п’яти комерційних пропозицій), калькуляцією на роботу будівельних машин та механізмів тощо. Погоджені ціни на основні матеріальні ресурси оформляються протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси згідно п. 6.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями.
Дані вимоги були вказані в тендерній документації, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому є обов’язковим додатком до договору. Дані документи не вважаються замовником частиною тендерної пропозиції, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
4. Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору 04 січня 2019 року.
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 16.10.2019 протокол №281.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 12:26:42

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-13-001550-c, яка проводилася Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв'язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно із пунктом 10 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у відповідності до ч. 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додатку № 8 до тендерної документації).
Відповідно до ч. 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додатку № 8 до тендерної документації зазначається, що до договірної ціни надаються усі розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ та СОУ, а саме:
- Локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ);
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- Загальновиробничі та адміністративні витрати відповідно до СОУ на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються.
- Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників згідно з СОУ);
- Розрахунки інших витрат.
Проведеним аналізом встановлено, що учасниками вищевказаних торгів ТОВ «Автомагістраль Південь» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» не завантажено в складі тендерних договірну ціну з розрахунками до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Автомагістраль Південь» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», як таку, що не відповідали умовам тендерної документації Замовника?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-17 16:27:09

Пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівель

1. Відповідно до пункту 10 ч. 1 Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у відповідності до ч. 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додатку № 8 до тендерної документації).
Відповідно до ч. 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю, учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Тобто, ще раз наголошуємо, що договірну ціну з усіма розрахунками повинен подавати лише учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, тобто після проведення аукціону, і тільки той учасник, що переміг у торгах за результатами аукціону. Також, вкотре наголошуємо на тому, що ці документи (договірна ціна з розрахунками) замовник не вимагав подавати в складі тендерної пропозиції, ці документи замовник НЕ вважає частиною тендерної пропозиції (про що вже було зазначено нами в поясненні щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках цього моніторингу).
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 17.10.2019 протокол №282.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В недотримання вимог статей 25 та 28 Закону, в пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 вересня 2018
UA-2018-07-13-001550-ccc1454aab6eb4548b20254f75f4d0c4c
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 вересня 2018 12:52
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2018 23:58
Електронний підпис
19 серпня 2018 23:57
Документи банку.rar
19 серпня 2018 23:57
Банк Восток.zip
19 серпня 2018 23:57
23. Відгуки.pdf
19 серпня 2018 23:57
22. Договір 70к дрл.pdf
19 серпня 2018 23:57
20. Договiр 26 Б часть 2.pdf
19 серпня 2018 23:57
19. Договiр 26 Б часть 1.pdf
19 серпня 2018 23:57
16. Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2018 23:57
13. Підтвердження МТБ.pdf
19 серпня 2018 23:57
10. Проект договору.pdf
19 серпня 2018 23:57
8. Дефектний акт.pdf

Документи

18 вересня 2018 12:50
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2018 10:55
Електронний підпис
20 серпня 2018 10:55
183_dod1.pdf
20 серпня 2018 10:47
nakazy_0608.pdf
20 серпня 2018 10:47
LSU_74-156.pdf
20 серпня 2018 10:47
LSU_10-72.pdf
20 серпня 2018 10:47
СТАТУТ.pdf
20 серпня 2018 10:47
Онур 10607 p7s.7z
20 серпня 2018 10:47
Онур 10607 medoc.7z
20 серпня 2018 10:47
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 серпня 2018 10:47
витяг_2007.pdf
20 серпня 2018 10:47
183_povnovazhennia.pdf
20 серпня 2018 10:47
183_dod2-7.sub.pdf
20 серпня 2018 10:47
183_dod1.pdf

Документи

18 вересня 2018 12:49
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2018 11:06
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:05
Документи переможця.pdf
26 вересня 2018 16:01
Електронний підпис
26 вересня 2018 16:00
ДЦ_ДК.pdf
26 вересня 2018 16:00
409.imd
20 серпня 2018 10:53
5. Банківська гарантія.7z
20 серпня 2018 10:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч5.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч4.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч3.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч2.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 119 400 000,00
UAH з ПДВ
119 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 126 498 354,00
UAH з ПДВ
126 498 354,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 11:06
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:05
Документи переможця.pdf
26 вересня 2018 16:01
Електронний підпис
26 вересня 2018 16:00
ДЦ_ДК.pdf
26 вересня 2018 16:00
409.imd
20 серпня 2018 10:53
5. Банківська гарантія.7z
20 серпня 2018 10:53
1.3. Наявність досвіду.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч5.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч4.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч3.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч2.pdf
20 серпня 2018 10:53
1.2. Трудові книжки ч1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 10:55
Електронний підпис
20 серпня 2018 10:55
183_dod1.pdf
20 серпня 2018 10:47
nakazy_0608.pdf
20 серпня 2018 10:47
LSU_74-156.pdf
20 серпня 2018 10:47
LSU_10-72.pdf
20 серпня 2018 10:47
СТАТУТ.pdf
20 серпня 2018 10:47
Онур 10607 p7s.7z
20 серпня 2018 10:47
Онур 10607 medoc.7z
20 серпня 2018 10:47
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 серпня 2018 10:47
витяг_2007.pdf
20 серпня 2018 10:47
183_povnovazhennia.pdf
20 серпня 2018 10:47
183_dod2-7.sub.pdf
20 серпня 2018 10:47
183_dod1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 119 400 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 16:25

Документи

27 вересня 2018 16:25
Електронний підпис
25 вересня 2018 12:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
119 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 16:25
Електронний підпис
25 вересня 2018 12:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:18
Угода про розірвання укладений
18 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 18:04
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 травня 2019 17:51
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 19:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 січня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 21:04
Договір про закупівлю укладений
19 жовтня 2018 21:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми зобов'язань Замовника
Номер договору про закупівлю: 27-10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-10/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 27-10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-10/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 713 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 285 665,67 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін