Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89 в м. Гнівань, Тиврівського району, Вінницької області»
Очікувана вартість
2 225 000,00 UAH
UA-2018-07-13-000348-c ● 39e713a7e6034cd58c5ea34cd2965662
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГНІВАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"ГНІВАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41877472 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, Соборна, 89 |
Контактна особа: |
Кучерук Наталія Іванівна 380674255804 gnivan_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2018 11:27 |
Очікувана вартість: | 2 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11125 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89 в м. Гнівань, Тиврівського району, Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Термін гарантійного періоду: | 10% |
10 років і більше: | 10% |
від 5 років до 10 років: | 5% |
до 5 років: | 0% |
Строк виконання робіт: | 20% |
у строк, що складає менш ніж 60 % строку виконання робіт: | 20% |
у строк від 60 % до 80 % строку виконання робіт: | 10% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
31 липня 2018 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2018 10:58 |
ТД_Гнiванська АЗПСМ (Нова редакція).docx | |
20 липня 2018 10:17 |
Дод. 3 Технічна характеристика (Нова версія).doc | |
13 липня 2018 10:52 |
дод.7 Графік вик робіт.xls | |
13 липня 2018 10:52 |
Дод.6 Відомості про учасника.docx | |
13 липня 2018 10:52 |
Дод.4 Лист-згода.docx | |
13 липня 2018 10:52 |
Дод.1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
13 липня 2018 10:52 |
Дод.5 Проект договору.docx | |
13 липня 2018 10:52 |
Дод.2 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо технічного завдання
Дата подання: 19 липня 2018 10:22
Дата відповіді: 20 липня 2018 10:11
Доброго дня!
Прошу надати роз'яснення щодо Технічного завдання(Додаток 2), а саме:
1. У інформації про технічні характеристики сказано "відкоси ізолювати пінопластом товщиною 30-50 мм", а у локальному кошторисі технічного завдання даний вид робіт відсутній.
2. У розділі "Утеплення фасадів" локального кошторису 2-1-2 серед переліку матеріалів до поз.8 та поз.17 не зазначено вид і кількість оздоблювального матеріалу.
3. У розділі "Електроосвітлення" монтаж кабелю - 873 м, а матеріалів - 258+3=261 м. Поясніть, будь-ласка.
4. У розділі "Зовнішнє опорядження" при виконанні робіт по утепленню цоколя в землі зазначено, що необхідно виконати розробку грунту у розмірі 48 м.куб. А ким буде виконана зворотня засипка?Якщо підрядником, то чому не вказаний даний вид робіт?
5. Вказано, що по периметру будівлі виконати траншею шириною 500 мм. А у розділі "Вимощення" улаштування вимощення лише 12,2 м.кв..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Надаємо відповідь щодо першого запитання – були внесені зміни в Додаток №3 «Технічна характеристика», а саме, замінили товщину 30-50мм на 100мм, дана позиція є в локальному 2-1-2 п.17.
Друге запитання – інформація на дане запитання присутня в локальному кошторису 2-1-2-
П.8 «Утеплення фасадів мін.ватою товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT".Стіни гладк»
П.17 «Утеплення фасадів плитами з пінопласту товщиною 100 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі”
Щодо інших запитань: проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу, та отримала позитивний експертний висновок від 03.05.2017 № 04-07-0395.
Всі питання по виконанню робіт на об’єкті на етапі надання пропозицій неможливо вирішити, тому що підрядник не бачить всієї проектної документації. У процесі введення робіт все одно виникають питання, проблеми, зміни і т.д. Всі питання вирішуються шляхом складання Акту на додаткові роботи, або внесення змін у робочий проект (це залежить від значущості змін, що вносяться) по завданню заявника в рамках авторського нагляду або коригування проекту.
Надаємо відповідь щодо першого запитання – були внесені зміни в Додаток №3 «Технічна характеристика», а саме, замінили товщину 30-50мм на 100мм, дана позиція є в локальному 2-1-2 п.17.
Друге запитання – інформація на дане запитання присутня в локальному кошторису 2-1-2-
П.8 «Утеплення фасадів мін.ватою товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT".Стіни гладк»
П.17 «Утеплення фасадів плитами з пінопласту товщиною 100 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі”
Щодо інших запитань: проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу, та отримала позитивний експертний висновок від 03.05.2017 № 04-07-0395.
Всі питання по виконанню робіт на об’єкті на етапі надання пропозицій неможливо вирішити, тому що підрядник не бачить всієї проектної документації. У процесі введення робіт все одно виникають питання, проблеми, зміни і т.д. Всі питання вирішуються шляхом складання Акту на додаткові роботи, або внесення змін у робочий проект (це залежить від значущості змін, що вносяться) по завданню заявника в рамках авторського нагляду або коригування проекту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 835 999,99
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 1 427 999.99 | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
2 067 429,99
UAH з ПДВ
|
2 021 428,57
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 415 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Переможець |
2 021 428,57
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2018 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 17:05
|
Додаткова угода 3 від 02.08.2019р..pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 17:04
|
Додаткова угода щодо розірвання Договору.pdf | укладений |
02 серпня 2019 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 16:30
|
Додатки ДОГОВІР26.pdf | укладений |
28 серпня 2018 16:27
|
ДОГОВІР26.pdf | укладений |
28 серпня 2018 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів фінансування відповідно до Рішення 39 сесії Гніванської міської ради 7 скликання від 24.07.2019року. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
1 599 321,79
UAH (в тому числі ПДВ 266 553,63 UAH)
|