Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Діброва Васильківського району Київської області
Очікувана вартість
3 489 141,40 UAH
UA-2018-07-13-000197-b d629cfb0073f4aabb39c7318f0ca0f66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 15:56
Очікувана вартість: 3 489 141,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 489,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Діброва Васильківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08627, Україна, Київська область, с. Діброва, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 09:49
Додаток № 3 до дог.xlsx
13 липня 2018 09:49
Додаток № 2 до дог.xlsx
13 липня 2018 09:49
Додаток № 1 до дог..doc
13 липня 2018 09:49
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГ..doc
13 липня 2018 09:49
ДОДАТОК 4 до ТД.doc
13 липня 2018 09:49
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
13 липня 2018 09:49
ДОДАТОК 1 до ТД.docx
13 липня 2018 09:49
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-13-000197-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 10 серпня 2018 20:09
Скарга на прийняте замовником рiшення
Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») приймає участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Діброва Васильківського району Київської області (Код ДК 021:2015 45453000 – 7 Капітальний ремонт і реставрація)», що проводяться Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), згідно оголошення оприлюдненого на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua № UA-2018-07-13-000197-b. За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», на її відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, Замовником було завантажено Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації №395 від 31.07.2018 року (далі – Протокол №395 від 31.07.2018 р.) в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro. Відповідно до Протоколу №395 від 31.07.2018 р., Замовником було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. ПП «Автомагістраль» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням та вважає його такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно з Протоколом №395 від 31.07.2018 р., підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» стало те, що учасником було надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 11.07.2018 р., які передують даті оголошення відкритих торгів, а саме 13.07.2018 р., що суперечить вимогам тендерної документації. ПП «Автомагістраль» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням, оскільки, лише одна помилка, яку допустив Учасник під час завантаження своєї тендерної пропозиції на електронний майданчик, мала бути визначена Замовником, як формальна (несуттєва) помилка, допущення якої не призведе до відхилення його пропозиції, тому що вона ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль». Згідно з частиною 1 розділу 3 Тендерної документації, Замовником було встановлено наступне: «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.» Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України підтверджують дату та місце реєстрації учасників та знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 «Щодо інформації про перелік відкритих державних реєстрів доступ до яких є вільним», Уповноважений орган оприлюднив інформацію про відкриті реєстри згідно абзацу четвертого частини 3 статті 17 Закону. Такими відкритими реєстрами є «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення», «Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження в справі про банкрутство, і «Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Тому, Замовник в будь-який час має змогу перевірити чинність інформації, яка міститься в Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, які надає учасник. На підставі зазначеного вище можна зробити висновок, що ПП «Автомагістраль» у складі своєї пропозиції помилково було надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 11.07.2018 р., які передують даті оголошення відкритих торгів, що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», а тому має бути визнано, як формальна (несуттєва) помилка. У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» має бути визнана, як така, що відповідає вимогам тендерної пропозиції. Також, Замовник порушує пункт 1 статті 3 Закону, оскільки здійснює необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій, а також дискримінацію учасників цієї закупівлі, а саме ПП «Автомагістраль». Це підтверджується тим, що Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ПП «Автомагістраль» на підставі лише однієї формальної (несуттєвої) помилки, яка ніяк не впливає на його пропозицію та може бути перевірена Замовником у відкритих реєстрах, але, згідно з Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації №397 від 31.07.2018 року (далі – Протокол №397 від 31.07.2018 р.), визначив переможцем цієї закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКС СІТІ», хоча вона має суттєві невідповідності вимогам тендерної документації. Розглянувши документи, надані ТОВ «ДЕКС СІТІ», нами виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. Що стосується аналогічного договору. Вимогою пп.3 п.5 розділу 3 Тендерної документації були встановлені наступні вимоги до учасників: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ відповідальної особи (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта, інформацію про стан об'єкта (введений в експлуатацію об'єкт, не введено в експлуатацію об'єкт). 3.2. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3). 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.» У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» завантажено файл «Папка № 1.rar», в якому міститься Договір №75-17 від 06.10.2017 р., що наданий учасником не в повному обсязі, оскільки, згідно з пунктом 3.1. загальна вартість цього договору складає 1 136 203,58 грн. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» надає довідку про вартість виконаних робіт (КБ-3) лише на суму 1 109 781,98 грн., що не є загальною вартістю цього Договору та підтверджує те, що ТОВ «ДЕКС СІТІ» не виконав умов цього Договору у встановлені ним строки. Строк виконання робіт за цим Договором, згідно з пунктом 2.1. - до 31.12.2017 року, якщо інше не встановлено календарним графіком виконання робіт (додаток №2, який є невід’ємною частиною цього Договору). Згідно з Додатком №2 до Договору №75-17 від 06.10.2017 р., виконання робіт по об’єкту має бути закінчено через 3 тижні з дати підписання договору, тобто до 27.10.2017 р. Отже, згідно чинного законодавства, у разі неможливості виконати роботи, що є предметом цього договору у вказані в строки, Сторони цього Договору мали скласти додаткову угоду щодо продовження строку виконання робіт, які є предметом цього договору, або, у разі неможливості продовжити строк виконання робіт, що є предметом цього договору, Сторони повинні були скласти додаткову угоду щодо зменшення загальної суми договору, до тієї суми, на яку вже були виконані роботи. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» відсутні Додаткові угоди до Договору №75-17 від 06.10.2017 р. щодо продовження строків виконання робіт або щодо зменшення загальної вартості цього договору. Це свідчить про те, що ТОВ «ДЕКС СІТІ» не виконав умови договору в повному обсязі, або про те, що ТОВ «ДЕКС СІТІ» надає договір не в повному обсязі. Також, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» надає «Довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» №1707/18-1044-11 від 17.07.2018 р., в якій зазначається недостовірна інформація. А саме, в довідці вказано, що «Сума договору №75-17 від 06.10.2017 р. складає 1 109 781,98 грн.». Ця інформація спростовується копією Договору №75-17 від 06.10.2017 р., який завантажено ТОВ «ДЕКС СІТІ» у складі тендерної пропозиції. Згідно п.3.1. Договору №75-17 від 06.10.2017 р., «Ціна договору становить 1 136 203,58 грн.». Отже, підсумовуючи все наведене вище, документи, які надав ТОВ «ДЕКС СІТІ» для підтвердження наявності виконання аналогічного договору, не відповідають вимогам пп.3 п.5 розділу 3 Тендерної документації, тому тендерна пропозиція цього Учасника мала бути відхилена Замовником згідно з п.1 статті 30 Закону. 2. Що стосується матеріально-технічної бази. Вимогою пп.1 п.5 розділу 3 Тендерної документації були встановлені наступні вимоги до учасників: «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Учасник надає довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі.». Також, в Додатку 2 до Тендерної документації Замовником надається Технічне завдання на виконання робіт з капітального ремонту дороги по вул. Садова в с. Діброва Васильківського району Київської області, в якому міститься інформація щодо техніки, яка повинна бути у учасників для виконання цих робіт. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» завантажено файл «Папка № 1.rar», в якій міститься Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №1707/18-1044-13 від 17.07.2018 р. (далі – Довідка про наявність МТБ). В цій Довідці про наявність МТБ відсутнє підтвердження наявності у ТОВ «ДЕКС СІТІ» техніки, яка необхідна для виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме відсутні «Котки на пневмоколiсному ходу масою 25 т». Відсутність у ТОВ «ДЕКС СІТІ» «Котків на пневмоколiсному ходу масою 25 т» суперечить вимогам пп.1 п.5 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації та свідчить про те, що ТОВ «ДЕКС СІТІ» буде не в змозі якісно виконати роботи, які є предметом цієї закупівлі, відповідно до чого тендерна пропозиція цього Учасника мала бути відхилена Замовником згідно з п.1 статті 30 Закону. Беручи до уваги все наведене, Замовник має відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКС СІТІ» на підставі п.1 статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція цього Учасника не відповідають вимогам тендерної документації. Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ПП «Автомагістраль» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, та визначення переможцем цієї закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКС СІТІ», хоча вона має суттєві невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням. Але, відхилення Замовником тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, та визначення переможцем цієї закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКС СІТІ», хоча вона має суттєві невідповідності вимогам тендерної документації, порушують законні права ПП «Автомагістраль», які встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Встановити наявність порушення Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Визначити незаконним Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації №395 від 31.07.2018 року щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль». 5. Визначити незаконним Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації №397 від 31.07.2018 року щодо визначення переможцем цієї закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКС СІТІ». 6. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль». 7. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно визначення переможцем цієї закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКС СІТІ», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції цього учасника кваліфікаційним вимогам, викладеним в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2018 11:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до частини 5 статі 18 закону про публічні закупівлі скаргу відкликано суб'єктом оскарження
Дата: 16 серпня 2018 09:51
Рішення від 14.08.2018 № 8275+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 11:05
Рішення від 31.08.2018 № 8961.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2018 19:02

Документи подані скаржником

10 серпня 2018 20:09
Скарга.pdf
10 серпня 2018 20:09
Підтвердження оплати.pdf
10 серпня 2018 20:09
Платжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

31 серпня 2018 19:02
Рішення від 31.08.2018 № 8961.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 147 015,01
UAH з ПДВ
3 147 015,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК "НЕВА" 3 338 097,85
UAH з ПДВ
3 338 097,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ" 3 486 660,00
UAH з ПДВ
3 486 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕГА СТРОЙ ЛТД" 3 488 589,13
UAH з ПДВ
3 488 589,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 16:16
3172613435_40217322.rar
27 липня 2018 16:16
Інші документи.pdf
27 липня 2018 16:16
Технічні вимоги.rar

Публічні документи

03 серпня 2018 13:37
Електронний підпис
03 серпня 2018 13:36
Довідки для переможця.rar
27 липня 2018 13:49
Електронний підпис
27 липня 2018 13:42
Папка № 4.rar
27 липня 2018 13:42
Папка № 3.rar
27 липня 2018 13:42
Папка № 2.rar
27 липня 2018 13:42
Папка № 1.rar

Публічні документи

27 липня 2018 14:46
Електронний підпис
27 липня 2018 14:36
Папка № 4.rar
27 липня 2018 14:28
Електронний підпис
27 липня 2018 14:25
Папка № 4.rar
27 липня 2018 14:25
Папка № 2.rar
27 липня 2018 14:25
Папка № 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ СК "НЕВА"

ТОВ "ДЕКС СІТІ"

ТОВ "ВЕГА СТРОЙ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 3 147 015,01
UAH з ПДВ
31 липня 2018 15:37
ТОВ СК "НЕВА"
#40217322
Відхилено 3 338 097,85
UAH з ПДВ
31 липня 2018 15:38
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
Переможець 3 486 660,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 15:39

Документи

31 липня 2018 15:37
Електронний підпис
31 липня 2018 15:36
Протокол №395.pdf

Документи

31 липня 2018 15:38
Електронний підпис
31 липня 2018 15:38
Протокол №396pdf.pdf

Документи

31 липня 2018 15:39
Електронний підпис
31 липня 2018 15:38
Протокол №397.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
3 486 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 15:39
Електронний підпис
31 липня 2018 15:38
Протокол №397.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 11:46
ДУ 2.PDF зміни до договору
29 липня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 11:48
Дод угода 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 11:48
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 14:24
ДОГОВІР 131-18.PDF зміни до договору
12 вересня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
06 вересня 2018 11:25
ДОГОВІР 131-18.PDF укладений
06 вересня 2018 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правильний варіант договору (з коригуванням технічної помилки)
Номер договору про закупівлю: 131-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 131-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 131-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 131-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 415 411,00
UAH (в тому числі ПДВ 569 235,00 UAH)