Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення ВРП 110 кВ ПС 330 кВ «Лозова», с.Новонадеждине, Близнюківського району Харківської області» Інв. № 5409 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
58 176 666,67 UAH
UA-2018-07-12-001832-b c5b05fa0a10f4d54aaa9b19400f956df
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Надія Василівна

+380442383365 Okhrimenko.NV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Охріменко Надія Василівна
+380442383365
Okhrimenko.NV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 14:33
Очікувана вартість: 58 176 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 581 766,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 349060 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Технічне переоснащення ВРП 110 кВ ПС 330 кВ «Лозова», с.Новонадеждине, Близнюківського району Харківської області» Інв. № 5409 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2018 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 18:37
Зміни 3 від 09.08.2018.pdf
09 серпня 2018 18:37
ТД 046527 ПС Лозова (зі змінами 3).docx
26 липня 2018 13:38
Зміни 2 від 26.07.18 ТД 046527 ПС Лозова.pdf
13 липня 2018 10:04
Зміни 1 від 13.07.18 ТД 046527 Лозова.pdf
12 липня 2018 16:51
Титул від 12.07.18 ТД 046527 Лозова.pdf
09 серпня 2018 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 18:37
Зміни 3 від 09.08.2018.pdf
09 серпня 2018 18:37
ТД 046527 ПС Лозова (зі змінами 3).docx
26 липня 2018 13:38
ТД 046527 ПС Лозова (зі змінами 2).docx
13 липня 2018 10:04
ТД 046527 ПС Лозова (зі змінами 1).docx
12 липня 2018 16:51
ТД 046527 ПС Лозова (на видачу).docx
26 липня 2018 13:38
Зміни 2 від 26.07.18 ТД 046527 ПС Лозова.pdf
13 липня 2018 10:04
Зміни 1 від 13.07.18 ТД 046527 Лозова.pdf
12 липня 2018 16:51
Титул від 12.07.18 ТД 046527 Лозова.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяги
Дата подання: 16 липня 2018 12:14
Дата відповіді: 16 липня 2018 15:28
В складі Тендерної документації відсутні Обсяги робіт, які мають бути виконані. Просимо надати файл в форматі .ims»
Відповідь: В Додатку 4 до тендерної документації наявне посилання: «http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip» за яким можна ознайомитись з проектною документацією в повному обсязі. В папці «Проект затвердження ПС Лозова» зазначеного посилання містяться файли в форматі*.ims.
Поставка обладнання
Дата подання: 16 липня 2018 16:31
Дата відповіді: 19 липня 2018 15:47
В ДКТ (Таблиця 1, стр.31) вказано, що Замовник здійснює постачання вимикачів елегазових триполюсних типу LTB 123D1/B на номінальну напругу 126 кВ, номінальний робочий струм 3150 А, номінальний струм відключення 40 кА (3с), струм динамічної стійкості 102 кА в комплекті з приводом FSA1, несучими ме-талевими стояками в кількості - 4 комплекти. В той же час - робочою документацією (02-4/4790-16-ЕТР1.1.С) передбачена поставка Замовником вказаних вище вимикачів в кількості - 7 комплектів. Просимо уточнити кількість вимикачів елегазових триполюсних типу LTB 123D1/B на номінальну напругу 126 кВ, номінальний робочий струм 3150 А, номінальний струм відключення 40 кА (3с), струм динамічної стійкості 102 кА в комплекті з приводом FSA1, несучими ме-талевими стояками, що постачається Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до умов тендерної документації Замовник здійснює поставку чотирьох комплектів вимикачів елегазових триполюсних типу LTB 123D1/B. Поставку інших трьох комплектів елегазових вимикачів повинен передбачити Учасник.
Підтвердження досвіду виконання
Дата подання: 17 липня 2018 16:44
Дата відповіді: 19 липня 2018 15:49
Згідно ДКТ об'єктом технічного переоснащення є ВРП 110 кВ ПС 330 кВ "Лозова", але вимога щодо підтвердження спеціального досвіду виконання аналогічного договору стосується класу напруги вище ніж 220 кВ (чому саме 220 кВ?). При цьому підтвердження загального досвіду виконання аналогічного договору не містять вимог щодо класу напруги. Виходячи, з вищенаведеного, просимо пояснити якими саме договорами необхідно підтвердити загальний та спеціальний досвід?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що відповідно до вимог Форми 4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору(ів), повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції:
а). на підтвердження загального досвіду виконання робіт з поставки, комплектації, монтажу високовольтного електротехнічного та іншого обладнання для будівництва ПС, ЛЕП, електростанцій, електрооб’єктів промисловості, заводів, за останні 5 років – не менше одного договору у якості генпідрядника або не менше двох договорів (на різних об’єктах), в якості субпідрядника в обсягах аналогічних генпідряднику (постачання обладнання/ТМЦ, виконання робіт);

б). на підтвердження загального досвіду (власного або із залученням субпідрядника) виконання проектних робіт, або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, за останні 5 років – не менше одного договору у якості генпідрядника або не менше двох договорів (на різних об’єктах), в якості субпідрядника в обсягах аналогічних генпідряднику (постачання обладнання/ТМЦ, виконання робіт);

в). на підтвердження спеціального досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі на даний вид робіт (постачання обладнання/ТМЦ, виконання робіт) на ПС ≥ 220 кВ, за останні 3 роки - не менше одного договору у якості генпідрядника або субпідрядника зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт (зіставний за обсягами і складністю з будівництва, заміни АТ, Реактора, ТПР, ТС, ТН, вимикачів та роз’єднувачів) на ПС ≥ 220 кВ*
*досвід субпідрядника приймається виключно в частині зіставній за обсягами і складністю, та відповідає предмету закупівлі.

Окремо в примітці до Форми 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у разі, якщо в Учасника загальний та спеціальний досвід виконання аналогічних договорів співпадають, то Учасником може бути зазначено/надано договір(и), вказаний(і) у загальному досвіді.
Загальне питання
Дата подання: 19 липня 2018 12:00
Дата відповіді: 19 липня 2018 15:50
Просимо підтвердити, що графік планових поставок основного обладнання об’єднаний з графіком виконання робіт, як зазначено в Додатку 3 до тендерної документації, потрібно буде надавати та узгоджувати на етапі укладення Договору з Переможцем закупівлі. На етапі підготовки пропозиції Учасник не надає вищезазначений графік.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомлємо, що в Розділі ІІ Додатку 3 до тендерної документації чітко визначено, що безпосередньо переможець торгів перед початком виконання робіт повинен надати графік планових поставок основного обладнання та матеріалів об’єднаний з графіком виконання робіт, підписаний керівником і завірений печаткою підприємства, підготовлений у програмі «MS Project» на підставі об’єктних та локальних кошторисів. Тобто від Учасника до визначення його переможцем закупівлі даний документ не вимагається.
загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 20 липня 2018 11:10
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:38
В формі 1 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено про необхідність підтвердити наявність 5 інженерів – проектувальників. Просимо надати обґрунтування щодо необхідності виконання корегування існуючого проекту стадія «П», робочої документації та отримання позитивного звіту експертизи саме 5 інженерами – проектувальниками. Просимо деталізувати фразу « 5 інженерів – проектувальників по НАПРЯМКАМ». Що саме має вказати Учасник торгів при заповненні Форми 1 та чи необхідно розписувати саме ці НАПРЯМКИ 5 інженерів – проектувальників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що відповідно до вимог Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації переможцю закупівлі необхідно відкоригувати проект з метою приведення проектно-кошторисної документації у відповідність до діючих на даний час норм та правил та чинного законодавства в сфері будівництва, виступити замовником експертизи проекту та отримати позитивний експертний звіт. Учасник в своїй пропозиції повинен надати заповнену Форму 1 Додатку 2 до тендерної документації, в якій серед іншого зазначити не менше п’яти інженерів – проектувальників по напрямках (власних та/або субпідрядника) зі стажем досвіду роботи у галузі енергетики кожного на даній посаді не менше трьох років, а також надати відповідні підтверджуючи документи.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:10
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:38
В Додатку 3 до ТД «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ IІІ. Вимоги до основного обладнання» в «Перелік обладнання та матеріалів, що постачаються Замовником» вказані одиниці виміру обладнання, які не співпадають з Одиницями виміру в таблиці «Зразок таблиці запропонованого Учасником устаткування*» . Просимо привести у відповідність зазначені таблиці в графі «Одиниці виміру» й внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в Розділі ІІІ Додатку 3 до тендерної документації зазначені одиниці виміру обладнання відповідно до видаткових документів, накладних на поставку, а у зразку таблиці - відповідно проекту, який необхідно відкоригувати переможцю закупівлі.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:11
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:39
Стор. 33 (Додаток 3 до ТД) надано перелік технічної документації та сказано «Технічна документація, незалежно від виробника продукції, ПОВИННА НАДАВАТИСЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. Комплект документів який необхідно надати при постачанні обладнання…». Просимо конкретизувати коли саме необхідно надати технічну документацію на обладнання на українській мові – на момент подання тендерної пропозиції або на момент постачання обладнання в ході реалізації укладеного договору за результатами закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в Додатку 3 до тендерної документації чітко визначено, що технічну документацію необхідно надати при постачанні обладнання. Таким чином від учасника закупівлі не вимагається надання зазначеної документації в складі тендерної пропозиції.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:11
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:40
Додаток 4 до ТД. В п. 3.2.3.1 йдеться про банківську гарантію авансового платежу. В той же час в Тендерній документації відсутня форма «Гарантія авансового платежу» . Просимо надати форму «Гарантія авансового платежу» для ознайомлення та в разі необхідності внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що тендерною документацією не передбачена форма банківської гарантії забезпечення авансового платежу. Обов’язкові вимоги до оформлення банківської гарантії авансового платежу викладені в пп. 3.2.3, 3.2.3.1. Додатку 4 до тендерної документації. Регламентуючим документом для порядку оформлення банківської гарантії є постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:12
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:41
Додаток 4 до ТД. В п. 4.5.2 зазначено «. Забезпечення виконання робіт Обладнанням, іншими матеріальним ресурсами здійснює ПІДРЯДНИК ТА ЗАМОВНИК ( у визначених Завданням обсягів). В. п. 4.5.3. Доставку, розвантаження, складування, збереження, подачу Обладнання, інших матеріальних ресурсів на місце виконання робіт, здійснює ПІДРЯДНИК. В п. 4.6.5.6. сказано, що ПІДРЯДНИК забезпечує СХОРОННІСТЬ Обладнання, переданого Замовником в монтаж, відповідає за втрату, знищення або пошкодження (псування) з його вини (у ході виконання робіт) Обладнання, матеріальних цінностей Замовника, демонтованого майна (устаткування, конструкцій тощо) Замовника. Просимо підтвердити, що в межах реалізації договору Підрядник ЛИШЕ забезпечує СХОРОННІСТЬ Обладнання, переданого Замовником в монтаж, й НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВОЗИТИ, РОЗВАНТАЖУВАТИ , СКЛАДУВАТИ ЗАЗНАЧЕНЕ ОБЛАДНАННЯ ЗАМОВНИКА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що п. 4.5.3 Додатку 4 до тендерної документації чітко визначено, що доставку, розвантаження, складування, збереження, подачу Обладнання, інших матеріальних ресурсів на місце виконання робіт, здійснює Підрядник.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:12
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:41
В п. 4.7. зазначено «Авторський та (або) технічний нагляд здійснюється в межах та в порядку згідно з чинним законодавством України.» Просимо конкретизувати ХТО САМЕ, персонал Підрядника, персонал Замовника або персонал третьої сторонньої організації буде здійснювати авторський та (або) технічний нагляд в холі реалізації Договору.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Авторський нагляд здійснюється у відповідності до вимог постанови КМУ від 11.07.2007 № 903 за договором між Замовником та Генпроектувальником. Технічний нагляд виконує – Замовник.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:13
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:41
В п. 4.6.1. зазначено « Організація Підрядником виконання робіт та його дії у ході їх виконання повинні ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ ЗАВДАННЯ ЗАМОВНИКА, проектній документації (в чинній протягом терміну виконання робіт редакції), чинному законодавству України, вимогам нормативної документації, що регламентує порядок виконання визначених Договором робіт.» Просимо деталізувати термін «ЗАВДАННЯ ЗАМОВНИКА» . Чи правильно ми розуміємо, що це Додаток 3 «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»? Якщо наше розуміння помилкове, просимо надати для ознайомлення цей документ / завдання й врахування його вимог для підготовки Тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що під завданням замовника мається на увазі інформація визначена технічною частиною тендерної документації.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:13
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:42
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: у кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 2 триполюсні роз'єднувачі пункт П1-43-1 необхідно замінити на 53 шт., Так як в 21 роз'єднувачі з одним і двома заземл. ножами скрізь є привід з електродвигуном.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:14
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:42
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 2 триполюсні роз'єднувачі необхідно додати схеми управління роз'єднувачами п1-19-2 в кількості 21 шт.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:14
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:43
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 3 однополюсні роз'єднувачі пункт П1-43-1 необхідно замінити на 18 шт., Так як в 9 роз'єднувачах з одним заземлення. ножами скрізь є привід з електродвигуном.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:15
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:43
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 3 однополюсні роз'єднувачі необхідно додати схеми управління роз'єднувачами пункт п1-19-4 в кількості 9 шт.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:15
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:43
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 5 трансформаторів напруги необхідно додати пункт П1-41-2 в кількості 2 шт.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:16
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:44
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 6 трансформаторів струму необхідно додати пункт П1-41-2 в кількості 3 шт.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:16
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:44
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі першого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 6 трансформаторів струму необхідно змінити пункт П1-66-3 на 36 шт., Так як трансформатори струму мають по 4 вторинних обмотки.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:16
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:45
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі другого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 1 однополюсні роз'єднувачі пункт П1-43-1 необхідно замінити на 18 шт., Так як в 9 роз'єднувачах з одним заземлення. ножами скрізь є привід з електродвигуном.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:17
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:45
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі другого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 1 однополюсні роз'єднувачі необхідно додати схеми управління роз'єднувачами пункт п1-19-4 в кількості 9 шт.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:17
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:45
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі другого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 2 трансформаторів струму необхідно додати пункт П1-41-2 в кількості 4 шт.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:17
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:46
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисі другого пускового комплексу №2-6-1 в розділі 2 трансформаторів струму необхідно змінити пункт П1-66-3 на 42 шт., Так як трансформатори струму мають по 4 вторинних обмотки.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:18
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:46
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисній документації на врахована розцінка на оперативні блокування роз'єднувачів.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:18
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:46
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисній документації не враховано розцінки на прив'язку до інформаційно діагностичного комплексу «Реґіна»
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:19
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:46
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисній документації не враховано розцінки на перевірку розводки по розподільних пристроїв, шаф, панелей і т.д. шинок всіх призначень.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:19
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:47
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисній документації відсутня розцінка на розробку конфігурацій і ранжування мікропроцесорних пристроїв. В наданій тендерній документації в форматі PDF конфігурації, розроблені проектним інститутом, не відповідають принциповим схемам проекту.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
питання щодо кошториса
Дата подання: 20 липня 2018 11:20
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:47
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: У кошторисній документації не враховано участь в комплексному випробуванні.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, на матеріали якого є посилання в тендерній документації: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip. Пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту. Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 11:20
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:48
Просимо надати роз’яснення на наступне питання: Чи будуть мікропроцесорні термінали ув'язуватися в АСУТП?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що усі мікропроцесорні термінали повинні мати два канали зв’язку з АСУТП по протоколу IEC 61850.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 14:05
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:48
Просимо надати відсутні у проекті опитувальні листи на обладнання, яке поставляє підрядник, у тому числі на вимикач елегазовий 110 кВ (LTB 123D1/B), трансформатор струму елегазовий 110 кВ (TAG-123), роз’єднувач однополюсний 110 кВ (SDF123)
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що для замовлення обладнання достатньо інформації зазначеної в специфікаціях обладнання до проекту.
загальне питання
Дата подання: 20 липня 2018 14:08
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:48
Просимо підтвердити, що в об’ємі даної закупівлі необхідно врахувати всі роботи та поставку згідно робочої документації (стадія РД).
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що пропозиція учасника повинна бути розрахована відповідно до обсягів зазначеного проекту з урахуванням часткової поставки обладнання Замовником. Перелік та обсяги зазначеного обладнання наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
Загальна закупівля
Дата подання: 20 липня 2018 15:53
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:49
1. З метою успішної реалізації даного проекту пропонуємо внести зміни до підпункту 3.2.2 (Розмір Авансу становить) та 3.2.3. статті 3. (Оплата за Договором) Додатку 4 до тендерної документації (надалі ТД) проекту Договору та викласти його в наступній редакції: « 3.2.2. Розмір Авансу становить: - не більше 30% ( тридцять відсотків) від вартості проектних робіт (абзац не включається до тексту договору, якщо коригування проектної документації здійснюватись не буде), - не більше 50% (пятдесяти відсотків) від вартості робіт (без Обладнання), - не більше 70% (семидесяти відсотків) від вартості Обладнання 3.2.3.Аванси сплачуються Підряднику протягом двадцяти п‘яти банківських днів з дати надання ним Рахунку-фактури на Аванс та за умови надання на паперовому носії оригіналу Банківської гарантії забезпечення авансового платежу (якщо сума Авансу перевищує десять мільйон гривень), сума за якою повинна дорівнювати сумі авансового платежу. » 2. Підпункт 3.2.4. статті 3. (Оплата за Договором) Додатку 4 до ТД проекту Договору доповнити абзацом такого змісту: « Подальша оплата Обладнання, що постачає Підрядник за цим Договором, здійснюється Замовником, протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами актів приймання-передачі Обладнання, якщо інше не зазначено у відповідній (их) специфікації (ях) - шляхом перерахування Підряднику суми вартості обладнання, вказаної в акті приймання – передачі з пропорційним відрахуванням раніше сплаченого авансового платежу.» 3. Підпункт 3.4. статті 3. (Оплата за Договором) Додатку 4 до ТД проекту Договору викласти його в наступній редакції: «3.4. Підрядник зобов’язується використати одержаний авансовий платіж на придбання (виробництво) необхідного для виконання робіт Обладнання, інших матеріальних ресурсів протягом ___ днів після одержання авансового платежу. Підрядник протягом ___ днів з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт* про використання авансових коштів (за визначеною Замовником формою) разом з підтверджуючими документами (копії накладних / актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та /або вимагати повернення невикористаної всієї суми авансового платежу, з урахуванням індексу інфляції та відсотків річних 14%.» По тексту Договору в інших пунктах також слова: «всієї суми авансового платежу» замінити на слова: «… невикористаної суми авансового платежу» у відповідних відмінках.» ( У постанові Уряду «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» так записано: «По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.») По тексту Договору в інших пунктах також слова: «всієї суми авансового платежу» замінити на слова 4. Доповнити підпункт 4.2.2. пункту 4.2.(Сторони мають права та зобов‘язані виконувати зобов‘язання, зокрема:) статті 4. (Умови виконання робіт) Додатку 4 до ТД проекту Договору абзацами такого змісту: « - прийняти в установленому порядку та оплатити виконані роботи та поставлене Обладнання; - своєчасно перерахувати авансові платежі; - у визначений законодавством термін здійснити затвердження в установленому порядку проект; - протягом трьох календарних днів передати погоджену проектну документацію; - сплатити неустойку, штраф, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за Договором підряду, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини; - у терміни визначені графіком передати Обладнання його поставки; - виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені договором підряду, Цивільним ( 435-15 ) і Господарським ( 436-15 ) кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та іншими актами законодавства.» ( підстава: ПОСТАНОВА УРЯДУ № 668 від 1 серпня 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві») 5. Доповнити пункт 4.5. (Забезпечення виконання робіт ресурсами та контроль за їх відповідністю встановленим вимогам.) Додатку 4 до ТД проекту Договору пунктом 4.5.7. такого змісту: «4.5.7. Сторони домовились, що при постачанні Обладнання, встановлюється наступний порядок взаємодії: - Підрядник готує специфікації на відповідне Обладнання, в яких вказує найменування, тип (марку), ціну, визначає термін поставки, умови внесення авансів і наступних платежів у відповідності до умов контрактів, укладених між ним та постачальниками такого Обладнання, та надає на погодження Уповноваженому представнику Замовника. - Уповноважений представник Замовника протягом двох днів повинен опрацювати та, за умови відсутності зауважень, підписати надані Підрядником специфікації або надати йому письмово аргументовані заперечення. - Належним чином оформлені специфікації Підрядник надає Замовнику, який протягом 3-х днів повинен остаточно розглянути їх та, за умови відсутності зауважень, підписати надані Підрядником специфікації та виконати оплату, або надати йому письмово аргументовані заперечення. Підписані Сторонами специфікації є невід'ємною частиною цього Договору.» 6. У пункті 5.4. (Акт(и) про належно виконані роботи:) статті 5 ( Приймання-передача виконаних робіт) Додатку 4 до ТД проекту Договору, передостанній абаз, який викладено в такій редакції: «- інші документи, визначені Завданням, та (або) ті, що повинні бути оформлені згідно з чинним законодавством України при виконанні таких робіт.» - ВИЛУЧИТИ, як такий, що не вказує на конкретний перелік документів. 7. Пункт 7.2. статті 7. (Відповідальність Сторін) Додатку 4 до ТД проекту Договору викласти його в наступній редакції: «7.2. За порушення строків оплати Замовник сплачує Підряднику пеню в розмірі двократної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.» 8. Пункт 8.2. статті 8 ( Оперативно-господарські санкції) Додатку 4 до ТД проекту Договору викласти його в наступній редакції: « 8.2. Оперативно-господарська санкція застосовується у разі порушення Підрядником виконання зобов'язань (в тому числі за етапами), невиконання та/або неналежного виконання договірних зобов'язань, а саме: прострочення виконання зобов'язання, яке не пов’язане з невиконанням Замовником своїх зобов’язань за Договором або таке, що не ставиться в залежність від своєчасного виконання Замовником умов даного Договору, за умови вини Підрядника, на строк більш ніж 30 календарних днів при виконані проектних робіт (*щодо проектних робіт при здійсненні коригування проектної документації); ніж 60 календарних днів при виконанні робіт; прострочення виконання зобов'язання на строк більш ніж 60 календарних днів при поставці Обладнання - неповернення авансових платежів у передбаченому Договором порядку; - порушення умов Договору в частині виконання податкових зобов'язань, а саме: а) невідшкодування суми ПДВ за податковою накладною, яка незареєстрована контрагентом в Єдиному державному реєстрі податкових накладних у встановлений законодавством строк; б) невідшкодування передбачених Договором збитків у зв'язку з нарахуванням ДП «НЕК «Укренерго» контролюючими органами або судом штрафних санкцій, донарахування обов'язкових платежів за порушення податкового законодавства, що спричинено діями / бездіяльністю контрагента; -проведення робіт не відповідно до визначеної Договором документації; - виявлення в ході виконання Договору або протягом строку дії гарантійних зобов'язань факту подання Підрядником недостовірної інформації.» 9. Пункт 8.3. статті 8 ( Оперативно-господарські санкції) Додатку 4 до ТД проекту Договору викласти його в наступній редакції: «8.3. Строк прострочення виконання зобов'язання обчислюється по кожному випадку окремо на підставі положень Договору.» 10. Пункт 8.5. статті 8 ( Оперативно-господарські санкції) Додатку 4 до ТД проекту Договору викласти його в наступній редакції: «8.5. У разі прийняття Замовником рішення про застосування оперативно-господарської санкції. Замовник, протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття такого рішення, письмово повідомляє про їх застосування Підрядника на його юридичну адресу, зазначену в Договорі, та надсилає копії листа на електронну адресу Підрядника.» 11. Пункт 8.9. статті 8 ( Оперативно-господарські санкції) Додатку 4 до ТД проекту Договору викласти його в наступній редакції: «8.9 Список оприлюднюється на офіційному сайті ДП «НЕК «Укренерго» з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.» 12. Доповнити статтю 7. (Відповідальність Сторін) Додатку 4 до ТД проекту Договору пунктом 7.11. такого змісту: «7.11. У разі не виконання Замовником своїх обов’язків передбачених Договором, Підрядник звільняється від відповідальності у тому числі від застосування Оперативно-господарських санкцій, а Замовник зобов’язується внести зміни до договору в частині продовження термінів виконання робіт та відшкодувати збитки та втрати Підряднику, що пов’язані з такими діями.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовник не вважає за доцільне внесення зазначених змін в Додаток 4 до тендерної документації.
Загальна закупівля
Дата подання: 20 липня 2018 15:54
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:49
3. Проектною документацією стадії П передбачається будівництво захисного укриття, але на стадії Р дане будівництво відсутнє. Просимо підтвердити, що не потрібно виконувати будівництво захисного укриття.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо про необхідність будівництва захисного укриття. Проект в повному об’ємі розроблено на стадії «П».
загальне питання
Дата подання: 27 липня 2018 11:29
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:50
1. Проектною документацією стадії П передбачено ремонт стійок та металоконструкцій порталів, але стадії Р даний ремонт відсутній. Просимо підтвердити необхідність виконання відновлення захисного шару бетону стійок та лакофарбового покриття металоконструкцій існуючих порталів, та вказати кількість та тип порталів, які підлягають ремонту.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що зазначені в питанні обсяги викладені в робочій документації (том. 02-4/4790-16.К3, л.4).
питання щодо поставки шаф Замовником
Дата подання: 27 липня 2018 11:32
Дата відповіді: 09 серпня 2018 18:50
2. Чи правильно ми розуміємо , що вказані в ДКТ шафи РЗА поставки Замовника, в кількості 9 шт. це шафи: - Шафа АКВ В-110кВ 2АТ (в комплекті з REС670) – 1 шт.; - Шафа ДЗО-35кВ, МСЗ і АКБ В-35 кВ 2АТ (в комплекті з SH02, МРЗС-05) – 1 шт.; - Шафа ДЗТ 1к. (в комплекті з RET670) – 1 шт.; - Шафа ДЗШ-110кВ (без МП) – 1 шт.; - Шафа ДЗШ-110кВ (в комплекті з REB670 - 3шт.) – 1 шт.; - Шафа захисту ПЛ-110кВ "Дубова" (в комплекті з REC670,REL670) – 1 шт.; - Шафа захисту ПЛ-110кВ "Лозова районна" (в комплекті з REC670,REL670) – 1 шт.; - Шафа захисту ПЛ-110кВ "Лозова" (в комплекті з REC670,REL670) – 1 шт.; - Шафа резервного захисту сторони ВН та СН 2АТ (в комплекті з REL670-2шт.) – 1 шт..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що поставка шаф Замовником відповідає викладеному в питанні переліку.
Розгорнути всі запитання: 34 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-12-001832-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 31 серпня 2018 15:12
вимога
Інформація зазначена в файлі доданого, як супровідна інформація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 15:19
На Вашу вимогу, Замовник повідомляє наступне:
По першому пункту:
Згідно ч. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції.
При розгляді пропозиції, на виконання вимог ч. 3 та ч. 5 ст. 25 Закону, враховувались виключно документи, що були завантажені в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій.
В п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі –ТД) визначено, які помилки в тендерній пропозиції учасника можуть бути віднесені до формальних (несуттєвих), а саме: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, відсутність печатки (у разі її використання) на окремих документах».
Відсутність в тендерній пропозиції документу на підтвердження кваліфікаційного критерія, встановленого Замовником в ТД – не може бути віднесено до формальної (несуттєвої) помилки.

По другому пункту:
Відповідно до вимог Розділу І Додатку 3 до ТД будівельні роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, з матеріалами якого можна ознайомитися за наступним посиланням: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2018_01046527.zip.
Зазначеним проектом (Том 1. Загальна пояснювальна записка 02-4-4790-16_ПЗ) визначено перелік основного високовольтного обладнання 110 кВ, що встановлюється в об’ємі даного проекту, яким серед іншого передбачено встановлення вимикача елегазового триполюсного типу LTB-123D1/В в кількості 7 одиниць.
Відповідно до вимог Розділу І Додатку 3 до ТД визначено, що при підготовці учасником цінової пропозиції необхідно врахувати часткову поставку обладнання Замовником та наведено перелік обладнання, що постачається Замовником, в якому серед іншого зазначено постачання вимикача елегазового триполюсного типу LTB 123D1/B в кількості 3 одиниці.
Виходячи з вищевикладеного, учасник при підготовці своєї цінової пропозиції повинен був врахувати постачання вимикача елегазового триполюсного типу LTB 123D1/B в кількості 4 одиниці, однак відповідно до тендерної пропозиції, учасником пропонується постачання зазначеного вимикача в кількості 3 одиниці, що не відповідає вимогам проекту, вимогам Розділу І Додатку 3 до ТД та кількісним вимогам до предмету закупівлі (ч. 1 Розділу ІІІ ТД).

Документи подані скаржником

31 серпня 2018 15:12
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТАР" 53 999 960,73
UAH
53 417 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Фірма Вектор-ХХI " 56 422 720,34
UAH
53 418 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія» 57 833 333,32
UAH
53 820 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО КРАЇНА" 58 073 994,17
UAH
58 073 994,17
UAH
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 11:57
Накази працівники.pdf
17 серпня 2018 11:57
Лист-згода Донком.pdf
17 серпня 2018 11:57
Коваленко.pdf
17 серпня 2018 11:57
Довідка про кошториси.pdf
17 серпня 2018 11:57
Сіменс.pdf
17 серпня 2018 11:57
АББ.pdf
17 серпня 2018 11:57
Черкашин.pdf
17 серпня 2018 11:57
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2018 11:57
Підписант договору.pdf
17 серпня 2018 11:57
Накази на працівників.pdf
17 серпня 2018 11:57
Ліцензії та дозволи.pdf
17 серпня 2018 11:57
Листи згоди.pdf
17 серпня 2018 11:57
Лист-згода Енергія.pdf
17 серпня 2018 11:57
Договор Северна.pdf
17 серпня 2018 11:56
Договор Лозовая.pdf
17 серпня 2018 11:56
Договор Ковель.pdf
17 серпня 2018 11:56
Договор Дніпровська.pdf
17 серпня 2018 11:56
Догово Спецтехсклор .pdf
17 серпня 2018 11:56
Довідки з банку.pdf
17 серпня 2018 11:56
Довідка працівники.pdf
17 серпня 2018 11:56
Довідка корупція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 6.PDF
16 серпня 2018 17:46
Технична 1.PDF
16 серпня 2018 17:46
Тендерна пропозиція.PDF
16 серпня 2018 17:46
ецп.zip
16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 7.PDF
16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 1.PDF
16 серпня 2018 17:46
Технічна 2.PDF
16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 5.PDF
16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 4.PDF
16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 3.PDF
16 серпня 2018 17:46
Кваліфікація 2.PDF

Публічні документи

17 серпня 2018 09:03
пропозиція ТОВ КЕБК.pdf
17 серпня 2018 09:03
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

16 серпня 2018 20:44
Технічна частина.pdf
16 серпня 2018 20:44
Гарантия (1).zip
16 серпня 2018 20:44
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТАР"

ТОВ "Фірма Вектор-ХХI "

Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО КРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТАР"
#30884393
Відхилено 53 417 000,00
UAH
28 серпня 2018 16:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Фірма Вектор-ХХI "
#33289091
Відхилено 53 418 000,00
UAH
05 вересня 2018 09:08
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»
#32878418
Відхилено 53 820 000,00
UAH
11 вересня 2018 09:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО КРАЇНА"
#40707858
Відхилено 58 073 994,17
UAH
14 вересня 2018 11:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТАР" #30884393

№ рішення у справі

143-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 серпня 2018 16:14
Електронний підпис

Документи

05 вересня 2018 09:08
Електронний підпис

Документи

11 вересня 2018 09:59
Електронний підпис
05 вересня 2018 09:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2018 11:15
Електронний підпис
12 вересня 2018 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
14 вересня 2018 11:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі