Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережевий комутатор
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-07-12-001396-c 97688e49ffbf4be1805073e243685658
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486893648 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іллічівська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація Іллічівського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486893648
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 23:59
Початок аукціону: 30 липня 2018 12:24
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Мережевий комутатор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Мережевий комутатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 17:10
ТД комутатор.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-12-001396-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 20 серпня 2018 17:01
Гарантійний термін на обладнання
Звертаємо увагу Замовника не те, що гарантійний термін не чітко визначений умовами тендерної документації. Відповідно до вимог в технічній частині тендерної документації гарантійний термін не вказаний, а в умовах договору визначений строк 36 місяців, але не менше ніж встановлений виробником.
Відповідно до умов гарантійної та сервісної підтримки виробника, для забезпечення гарантійного терміну 36 місяців необхідно до складу обладнання додатково включати (вартість розширеного сервісного пакету може включатись до вартості обладнання, або вказуватись окремо) розширений сервісний пакет і без цього сервісного пакету гарантія від виробника становить стандартні строки - до 12 місяців https://connectthedots.cisco.com/connectdots/serviceWarrantyFinderRequest?fl=sf# (в рядку «Enter Product» необхідно вказати артикул необхідного обладнання, в даному випадку WS-C3850-24XS-E ). Умови та вимоги розширеної гарантійної підтримки можливо переглянути за посиланням на офіційному сайті виробника https://www.cisco.com/web/RU/partners/warrantyprogram.html. Крім того, розширення гарантійного терміну без виключення повинно включати в себе гарантійну заміну обладнання 8х5хNBD, тобто наступний робочий день з моменту підтвердження несправності служби підтримки виробника, оновлення прошивки обладнання на протязі розширеної гарантії, доступ до закритої технічної частини та інше.
Підсумовуючи, учасник, який надав за аукціоном найліпшу ціну порушив умови надання гарантії від виробника відповідно до вимог замовника (гарантійний термін повинен становити 36 місяців). Але при цьому Замовник не чітко визначив вимоги до гарантійного строку ввівши в оману, можливо не навмисне, інших учасників тендерної процедури.

Зверніть увагу на дану інформацію! Обладнання, яке буде використовуватися для працездатності всієї мережі замовника з невизначеними умовами гарантійної підтримки, призведе до фінансових втрат в майбутньому та простій підприємства на невизначений термін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2018 16:16
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
Умови гарантійного строку на обладнання визначено п.2.1 та п.2.5 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) в яких зазначено:
«2.1. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником такого Товару). Гарантійні зобов’язання на Товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої товарно-транспортної накладної.»
«2.5. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця в строк до 14 календарних днів з дати отримання акту про виявлені недоліки (дефекти) Товару усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості. При цьому перебіг гарантійного строку експлуатації Товару відновлюється з моменту усунення недоліків або заміни Товару.»
У складі пропозиції Учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, та якого було признано переможцем (ТОВ «Компьютерм») надано підписаний з їх боку проект договору, тобто Учасник дав згоду з усіма умовами закупівлі, у тому числі з гарантійними обов’язками.

Крім того, системою електронних закупівель передбачено час на звернення за роз’ясненнями та у разі виникнення питань та непорозумінь у Учасника щодо умов закупівлі, він має право звернутися в цей період з питаннями до Замовника.

Документи

21 серпня 2018 16:16
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Компьютерм 342 015,00
UAH
329 954,00
UAH
Документи
ФОП "АНТОНЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 369 000,00
UAH
329 990,00
UAH
Документи
ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн" 460 000,00
UAH
330 000,00
UAH
Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" 446 000,00
UAH
446 000,00
UAH
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 488 339,62
UAH
476 619,47
UAH
Документи
ТОВ "АЙТІІКС" 480 000,00
UAH
480 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 483 585,00
UAH
483 585,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 495 000,00
UAH
495 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 11:01
Довідка ст.17 ч. 2 п. 1.pdf
13 серпня 2018 11:01
Довідка ст.17 п 10.pdf
13 серпня 2018 11:01
Довідка ст.17 п 8.pdf
13 серпня 2018 11:01
Довідка ст.17 п 6.pdf
13 серпня 2018 11:01
Довідка ст.17 п 3.pdf
13 серпня 2018 11:01
Довідка ст.17 п 2.pdf
25 липня 2018 13:25
Кваліфікація.pdf
25 липня 2018 13:25
Пропозиція.pdf
25 липня 2018 13:25
Проект Договору.pdf

Публічні документи

24 липня 2018 15:32
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2018 15:32
Ст. 17.pdf
24 липня 2018 15:32
Підписант.pdf
24 липня 2018 15:32
Перс данні.pdf
24 липня 2018 15:32
Лист - гарантія.pdf
24 липня 2018 15:32
Документи.pdf
24 липня 2018 15:32
Scan 035864.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 16:47
Тех.характеристики.pdf
27 липня 2018 16:47
Infocom_13092017.PDF
27 липня 2018 16:47
DSH_en.pdf
27 липня 2018 16:47
Проект Договору.pdf
27 липня 2018 16:47
Статут Наказ.pdf
27 липня 2018 16:47
Витяг.pdf
27 липня 2018 16:47
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

Публічні документи

25 липня 2018 15:02
Електронний підпис
25 липня 2018 15:02
Електронний підпис
25 липня 2018 15:01
Додаток № 4.jpg
25 липня 2018 10:28
Електронний підпис
25 липня 2018 10:23
Проект договору.pdf
25 липня 2018 10:23
Довідка згідно ст.17.jpg
25 липня 2018 10:23
Статут АЙТИИКС.pdf
25 липня 2018 10:23
наказ на призначення.jpg
25 липня 2018 10:23
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

27 липня 2018 10:33
лист-згода.pdf
27 липня 2018 10:33
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Компьютерм

ФОП "АНТОНЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн"

ТОВ "МЛ КОМПАНІ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АЙТІІКС"

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Компьютерм
#39247081
Переможець 329 954,00
UAH
10 серпня 2018 17:26

Документи

10 серпня 2018 17:26
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:57
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:56
06082018123414.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Компьютерм
#39247081
329 954,00
UAH
Документи

Документи

10 серпня 2018 17:26
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:57
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:56
06082018123414.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 10:18
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 11:10
215-в-ілф-18.pdf укладений
29 серпня 2018 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 329 954,00
UAH