Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація стихійних сміттєзвалищ
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-07-12-000896-c 749e2cb699c34350beb9155c8b47dfbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Ілона Анатоліївна

380567452669
ilona.anatolievna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41156601
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Лиса Ілона Анатоліївна
380567452669,
ilona.anatolievna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 14:25
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 90510000-5
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ в межах міста Дніпра згідно тендерної документації Орієнтовний обсяг: 1 029 тон
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75, каб. 602
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 14:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Ліквідація стихійних сміттєзвалищ 2018.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000015 ● 6f808fb90c6d468b9cfc02da97d26a6b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2018-07-12-000896-с 12.07.2018 Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради (41156601) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-05 18:18:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Ліквідація стихійних сміттєзвалищ» (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-12-000896-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Оголошення процедури закупівлі за номером ID: UA-2018-07-12-000896-с в електронній системі закупівель відбулося 12.07.2018р. Річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі (номер плану UA-Р-2018-Р-08-15-000505-а, оприлюднений 15.08.2018р., тобто після оголошення процедури закупівлі. Поясніть причину допущення порушення при плануванні закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону?
2. Чому умови проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) не відповідають вимогам пункту 7 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов)?
3. Чому відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону інформація про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору від 13.08.2018 №9 не оприлюднена веб-порталі Уповноваженого органу.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-09 11:59:45

Надання пояснення на запит

По першому запитанню слід зазначити, що додатки до річного плану закупівель були належним чином підготовлені та протокольно затверджені на засіданні тендерного комітету від 11.07.2018 (копія додається). Крім того, у зв'язку із необхідністю проведення даної закупівлі 11.07.2018 у департаменті екологічної політики Дніпровської міської ради проведено нараду, на якій зазначено про необхідність внесення тендерним комітетом Департаменту змін до річного плану закупівель, що підтверджується відповідним протоколом. Проте, у зв'язку з технічними причинами при завантаженні цього документу до системи електронних закупівель, документ (після виявлення відсутності сканованої копії у Системі) повторно 15.08.2019 здійснено завантаження до Сисетми. У свою чергу, тендерним комітетом департаменту екологічної політики прийнято до уваги зазначену технічну помилку та повідомлено усім членам тендерного комітету про зазначений недолік. Щодо технічної причини слід зазначити, що секретаря тендерного комітету у зв'язку з виявленням відсутності документу та допущення інших порушень при виконанні своїх посадових обов'язків попереджено про дисциплінарну відповідальність.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-09 12:19:41

Надання пояснення на запит

По другому питанню запиту слід зазначити, що у п. 4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" мається посилання на вимоги Закону щодо порядку внесення змін до договору. Крім того, у проекті договору міститься положення щодо застосування вимог чинного законодавства України, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі" при його укладанні та безпосередньому виконанні.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-09 12:56:36

Надання пояснення на запит

По третьому питанню слід зазначити, що за результатами встановленого порушення ч. 1 ст. 10 Закону, щодо оприлюднення звіту про виконання Договору № 9 від 13.08.2018 здійснено 02.01.2019. Проте, у зв’язку зі значним навантаженням на Веб сайт, де здійснюються такі дії, звіт про виконання договору не відображено, що свідчить про технічну недосконалість роботи електронного майданчика. Про зазначений факт членами тендерного комітету департаменту повідомлялося до служби технічної підтримки системи електронних закупівель. Також слід звернути увагу, що фактичне виконання договору здійснено сторонами 10.10.2018 на загальну суму 858 134,55 грн., що підтверджується відповідним актом, який у свою чергу зареєстрований в територіальному органі Державної казначейської служби України.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-19 10:12:37

Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку від 16.09.2019

Детально ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2018-07-12-000896-c від 12.07.2018 тендерний комітет департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради звертається в порядку визначеному ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме: встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та встановлених інших порушень законодавства у сфері закупівель ?

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОСФЕРА ДНІПРО" 858 134,55
UAH з ПДВ
858 134,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТРЕЩОВ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ" 895 300,00
UAH з ПДВ
895 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 15:31
скан 2.pdf
27 липня 2018 15:31
скан 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОСФЕРА ДНІПРО"

ФОП "ТРЕЩОВ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОСФЕРА ДНІПРО"
#39706704
Переможець 858 134,55
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 17:10

Документи

01 серпня 2018 16:44
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:43
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОСФЕРА ДНІПРО"
#39706704
858 134,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 16:44
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:43
Електронний підпис
01 серпня 2018 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 10:06
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 10:02
Договір № 9 від 13.08.2018.pdf укладений
14 серпня 2018 09:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 858 134,00
UAH (в тому числі ПДВ 143 022,00 UAH)