Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянт сульфат алюмінію (водний розчин)
Очікувана вартість
3 025 000,00 UAH
UA-2018-07-12-000642-a c4fb6ffd02d24bc8bca706fa47d447a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Микола Михайлович

+380612138766 zapvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Вебсайт: http://www.vodokanal.zp.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61
Контактна особа: Пелешко Микола Михайлович
+380612138766
zapvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 18:28
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 18:28
Початок аукціону: 31 липня 2018 15:20
Очікувана вартість: 3 025 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

більш детально про кількісні, якісні показники предмета закупівлі, а також фактичні адреси поставки викладено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Коагулянт сульфат алюмінію (водний розчин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 18:24
Додаток проект Договору.doc
12 липня 2018 18:24
ТД Коагулянт 30.07.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-12-000642-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 19 липня 2018 11:49
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголощення про здійснення відкритих торгів від 12.07.2018 р. № UA-2018-07-12-000642-a Комунальне підприємство "Водоканал" здійснює закупівлю, предметом якої є: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт сульфат алюмінію (водний розчин)).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Вважаємо, що дана процедура проводиться з порушеннями вимог Закону України «Про здійснення публічних закупівель», оскільки в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі (технічне завдання)» до тендерної документації включені вимоги, які є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, а саме:
1. В Додатку 2 до тендерної документації зазначено: Масова частка домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr у воді при застосуванні коагулянтів повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» та гарантувати якість вживаної сировини і технології виробництва.
Дане положення тендерної документації (далі ТД) містить вимоги не до характеристик предмета закупівлі, а до результату його застосування (до питної води), що суперечить нормам ст. 22 Закону України «Про здійснення публічних закупівель». Крім того, вважаємо, що зазначене положення ТД включене замовником в інтересах певних осіб-потенційних учасників закупівлі, які мають відповідні висновки державних санітарних органів про відповідність коагулянту ДСанПіН 2.2.4-171-10 при його використанні, що є порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» щодо рівності та недискримінації учасників.
Крім того, забезпечити якість та безпечність води є обов’язком замовника, а учасник повинен запропонувати до продажу товар, який відповідає технічному опису, зазначеному в тому ж Додатку 2 до ТД.
2. В Додатку 2 до ТД зазначено: Обов’язкова вимога: дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтвердженні промисловими випробуваннями.
Вважаємо, що дана вимога носить дискримінаційний характер по відношенню до тих потенційних учасників, які раніше не здійснювали поставок коагулянту замовнику та не проводили у нього лабораторних досліджень і промислових випробувань.
Викладений в Додатку 2 до ТД технічний опис предмету закупівлю містить перелік всіх необхідних якісних та технічних вимог до коагулянту. За умови пропонування учасником коагулянту, який відповідає вимогам технічного опису замовника, такий товар апріорі може застосовуватися замовником.
Також хочемо зазначити, що норми ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять вимог про те, що якісні або технічні характеристики товару мають бути підтверджені результатами досліджень або випробувань, проведених виключно замовником.
Крім того ТД замовника не містить інформації щодо порядку та строків проведення замовником лабораторних досліджень і промислових випробувань. Тобто, після оприлюднення оголошення про закупівлю потенційний учасник не має уявлення про те, яким чином та у які строки мають бути проведені дослідження і випробування, скільки потрібно коагулянту і т.п. Очевидно, що в даному випадку потенційні учасники, які вже поставляли коагулянт замовнику та мають результати лабораторних досліджень і промислових випробувань будуть знаходитись у кращому становищі, ніж потенційні учасники, які таких результатів не мають.
За таких обставин вважаємо, що дана вимога ТД є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію при проведенні закупівлі.
3. В Додатку 2 до ТД зазначено, що учасник повинен надати: Інформаційну довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше двох одиниць, для перевезення коагулянту водного розчину сульфату алюмінію, що має обладнання та комутаційну апаратуру для перекачування реагенту до сховищ Замовника з автоцистерни, до якої для документального підтвердження надаються скан-копії документів, що підтверджують право власності або договори оренди або договори перевезення вантажу;
Вважаємо, що зазначені положення ТД містять дискримінаційні вимоги відносно потенційних учасників, які не мають власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, але мають змогу забезпечити логістику предмету закупівлі відповідно до вимог замовника в разі перемоги у закупівлі, оскільки надають переваги тим потенційним учасникам, які вже здійснюють поставки замовнику, що суперечить вимогам ст.ст. 3, 5, 22 Закону України "Про державні закупівлі".

Враховуючи наведене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про державні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі та внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов, що містяться в Додатку 2 до ТД та зазначені в п.п. 1-3 даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2018 16:36
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо про наступне:
1. Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
На виконання статті 22 Закону Замовником було складено тендерну документацію до даної закупівлі.
Додаток №2 до ТД містить інформацію про предмет закупівлі, його показники, складові, якісні, технічні, кількісні характеристики, умови зберігання, місце поставки та інші дані передбачені положеннями Закону, які встановлюють вимоги до тендерної документації.
Скаржник заявляє, що вимога про Додатку №2 ТД: «Масова частка домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr», що відповідає ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» є такою, що обмежує конкуренцію та дискримінує інших учасників.
Проте, погодитись з даним висновком не можна, оскільки ДСанПіН 2.2.4-171-10 є нормативним документом, який діє на території України, вимога зазначена в ТД корелює с нормою встановленою в ДСанПіН 2.2.4-171-10. В свою чергу, замовник має отримати гарантії про відповідність предмета закупівлі вимогам стандартів в т.ч. санітарних норм, які діють в сфері вимог до води питної.
З огляду на викладене, можна зробити висновок, що Скаржником не надано належних та допустимих доводів, доказів на підтвердження своєї позиції, отже скарга в даній частині є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
2. Скаржник не погоджується з вимогою про надання документа на підтвердження дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтвердженні промисловими випробуваннями. Проте не надає жодних обґрунтувань щодо неможливості встановлення подібної вимоги, не надає інформації про те, що йому було відмовлено у проведенні досліджень, не надає інформації (доказів) про неможливість проведення випробувань за час з моменту публікації повідомлення про проведення закупівлі -12.07.2018 до кінцевого строку подання пропозиції – 30.07.2018 р. На думку замовника, 18 календарних днів – достатній строк для направлення звернення до Замовника та проведення промислових випробувань.
Зважаючи на викладене, можна зробити висновок, що скаржником не надано належних та допустимих доводів, доказів на підтвердження своєї позиції, отже скарга в даній частині є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
3. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зі змісту даного положення Закону можна зробити висновок, що Замовник має право кваліфікаційні критерії та отримати документи на його підтвердження. Зважаючи на те, що обсяг постачання за даною закупівлею становить - 500 тонн, Замовник має законне право пересвідчитись у можливості учасника виконати умови договору, адже у разі невиконання умов договору можуть настати невідворотні наслідки для цілого міста Запоріжжя в формі зупинення постачання питної води мешканцям міста
Між тим, Замовник звертає увагу, що для виконання цієї умови учасник може надати договори оренди (найму) транспортних засобів, які обладнані відповідно до вимог законодавства, тобто наявність власного транспорту не є пріоритетною або обов’язковою вимогу, тому дискримінація унеможливлена.
Отже, вимога Замовника про надання документів (довідки, договорів) про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше двох одиниць, для перевезення коагулянту водного розчину сульфату алюмінію, що має обладнання та комутаційну апаратуру для перекачування реагенту до сховищ Замовника з автоцистерни, до якої для документального підтвердження надаються скан-копії документів, що підтверджують право власності або договори оренди або договори перевезення вантажу є такою, що відповідає положенням ст. 16 Закону та не порушує положення ст. 3, 5, 22 Закону.

Виходячи з вищевикладеного, можна зробити висновок, що Замовником не допущено порушень ст.ст. 3,5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому скарга не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 025 000,00
UAH з ПДВ
3 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 3 025 000,00
UAH з ПДВ
3 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 10:52
документи
07 серпня 2018 10:52
документи
30 липня 2018 14:29
ст.17.rar
30 липня 2018 14:29
банковская гарантия.rar
30 липня 2018 14:29
_нш_ документи.rar
30 липня 2018 14:29
Техн_чн_ вимоги.rar
30 липня 2018 14:29
квал_ф_кац_йн_ вимоги.rar
30 липня 2018 14:29
тендерна пропозиц_я.pdf

Публічні документи

30 липня 2018 17:23
Інші документи (2).pdf
30 липня 2018 17:23
Технічні вимоги.pdf
30 липня 2018 17:23
Стаття 17.pdf
30 липня 2018 17:23
Банківська гарантія.rar
30 липня 2018 17:23
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 3 025 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 09:29

Документи

03 серпня 2018 09:28
Електронний підпис
03 серпня 2018 09:26
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
3 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 09:28
Електронний підпис
03 серпня 2018 09:26
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
06 вересня 2018 15:45
ДУ 1 від 05.09.2018.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 15:43
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 14:50
Договір укладений
17 серпня 2018 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція п. 4.2
Номер договору про закупівлю: 1290/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1290/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 005 640,00
UAH з ПДВ